Backkat85

T & K 7-9-13 Beretning part 4, 5 og 6 + nye billeder part 2!

806 indlæg i dette emne

Hvor ser det flot ud søde.. Håbet du får en fantatisk dag.. Er stadig rigtig ked af at jeg ikke kan komme i morgen og ønske dig/jer tillykke

Tak skal du have!

Ja jeg er virkelig også ked af at du ikke kan komme, du kan slet ikke få det hen!? :(

Har virkeligt gjort alt hvad jeg kunne men lige lidt hjalp det :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det flot ud søde.. Håbet du får en fantatisk dag.. Er stadig rigtig ked af at jeg ikke kan komme i morgen og ønske dig/jer tillykke

Tak skal du have!

Ja jeg er virkelig også ked af at du ikke kan komme, du kan slet ikke få det hen!? :(

Har virkeligt gjort alt hvad jeg kunne men lige lidt hjalp det :(

Øv :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres bryllupsdag i dag - jeg håber i får en fantastisk dag fyldt med love!

Så flotte borde i har fået dækket - det lover jo godt :)

Tak søde og i lige måde! Det bliver så stor en dag! :)

Tak skal du have - er også rigtig godt tilfreds! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg talen revideret her til morgen, og synes selv den er blevet bedre! :)

Kære søde Timo, min aller bedste ven!

Jeg husker stadig tydeligt den første gang vi mødtes, jeg kan sågar stadig huske at det var en tirsdag og det var den 3 oktober. Vi havde jo skrevet sammen på nettet, og havde egentlig aftalt at vi skulle ses om torsdagen, hjemme hos dig. Men da jeg sad på busstationen om aftenen efter arbejde, skrev jeg til dig, at du jo bare kunne komme forbi og underholde mig.. Det gjorde du ikke, jo du kom cyklende forbi, da jeg sad i bussen og den var ved at køre. Meeeen, så var det jo at du lige skrev lidt senere at du da gerne ville komme forbi hjemme hos mig, fordi du alligevel var i nærheden.. Og som du ved, har jeg moret mig over det lige siden,- for søde Timo, du var jo ikke lige i nærheden, du var i den anden ende af byen! Haha.. Men nå, du kom ind og vi snakkede, og jeg kan stadig huske noget af det første du sagde, da vi stod og kiggede på os i mit nye spejl som min far samme dag havde været oppe og hænge op; ”Der er da lige lidt forskel, hva!?” – og så grinte du! Og ja, der er 38 cm mellem os, og det er da en slat – Det morer ret mange, men for os er det jo bare sådan det er! Jeg synes nu det er ret sejt at være den laveste af alle mig og mine veninder, og så stadig være hende med en af de højeste kærester! – Og jeg ved da i hvert fald også at nogen er lidt misundelige her, uden at nævne navne ;) Nå,- men tilbage til historien! J Vi sås jo så igen 2 dage efter som hele tiden havde været aftalen, og derefter har vi jo set hinanden mere eller mindre hver dag siden! Selvom jeg fra starten gjorde det klart overfor dig at vi bare skulle være venner, og selvom du lød helt enig, så fik du mig alligevel erobret! Og det er jeg meget, meget glad for!

For ja, Timo - Selvom du nogen gange kan være en torsk, så er du jo ganske sød! Hehe! Ej, spøg til side! Du er fantastisk – og jeg er glad for at du er min!

Vi har jo efterhånden været en del forskellige ting igennem, på både godt og ondt.. Vi har været på en masse dejlige rejser, vi har købt hus sammen, hvor vi har boet i over 5 år og fået lavet det rigtig flot! Og så har vi jo også lige købt en ny bil, da den anden skulle skiftes ud. Og, den er jo meget speciel for dig! For det er jo en volvo, og så ovenikøbet en stationcar og det har du jo altid ønsket dig! Så hvis Timo ser meget lykkelig ud lige nu, så er det ikke fordi han lige er blevet gift, men fordi han har fået sin elskede volvo! Ja, tænk engang søde Timo, nu kan jeg jo lige pludselig få dig til at sige godnat til vores bil når vi kommer hjem fra byen om aftenen.. Om det så er fordi at det for dig er en sejere bil end du før har haft, eller om det er fordi at du faktisk bare er ved at blive lige så mærkeligt som mig, ja – det kommenterer jeg ikke på! J

Nå, men af alle vores snart 7 år sammen, er det dog 2012 der har sat de dybeste spor. Og jeg er også ret sikker på, at det år er en stor del af grunden til at vi står her i dag, til denne fantastiske fest! Det var et år med ret mange nedture for vores begges helbred – og specielt står dagen hvor du faldt ned af stigen, klart for mig. Og det gør den af flere grunde! For, selvom det ikke var spor sjovt, det var faktisk direkte klamt, står den dag stadig som noget positivt for mig! Da vi endelig sent om aftenen var kommet til Kolding, havde vi begge ikke spist i mange timer, for vores restauranat besøg blev jo ikke til så meget.. Så vi måtte handle ind, og jeg måtte hjem og stå og lave brændende kærlighed kl. 22.30 om aftenen, da det jo var noget af det eneste du kunne spise. – Men sødt og symbolsk, det var det da! Men det der mest får mig til at huske den dag positivt, er at da du endelig var ”sluppet ud” efter at have siddet 3 stive timer i den tandlægestol og han havde hevet og sledet i dine tænder, samt syet og gjort ved, spørger jeg, irriterende som jeg desværre nogen gange er: ”Har du det godt?” Jeg kunne have slugt min tunge, så snart jeg havde fået det sagt, men jeg tror bare jeg gjorde det fordi jeg ikke rigtig vidste hvad jeg skulle sige – da jeg jo havde fået et kæmpe chok! Så jeg vidste med det samme godt at jeg kunne forvente et irriteret eller måske endda meget surt svar, da det jo faktisk var et ret dumt spørgsmål! Men det eneste du svarede til det, var: ”Ja, for jeg har jo dig!” Det er sgu da kærlighed og der var jeg virkelig rørt! Og det er jeg stadig, hver gang jeg tænker på det! Og der fik jeg blot bekræftet at det skal være os to!

Nå, men vi er ovenpå igen, og det trælse år har trods alt også givet sjove minder. Som du ved, så griner jeg stadig af dig og den aften du for alt i verden bare skulle have noget marcipan. Efter du fik konstateret sukkersyge, er det jo blevet marcipan du tyr til når du bliver lækkersulten.. Så jeg fik mig det største grineflip, da du en aften gennemsøgte slikskabet og diverse andre skabe i hele huset – du rendte rundt som noget jeg tror ligner en gravid dame der leder efter chokolade! Du fandt til sidst et par bitte små stykker i vores kurv til gaver, og så var den aften reddet! J Ja, man skulle nok have været der, men hold kæft hvor var det sjovt at se! Så derfor, min kære skat, har jeg sørger for at helgardere mig, så vi det næste stykke tid ikke skal have noget der ligner en gravid dame på jagt efter marcipan rendende hjemme i huset, så værsgo!! (Giver ham en kurv med masser af marcipanbrød)

Men, som du ved, så er jeg rigtig glad for dig, og rigtig glad for alle de ting vi har oplevet sammen de sidste 7 år, og jeg håber på masser af fantastiske oplevelser fremover! Jeg glæder mig til vores fremtidige liv som mand og kone, og jeg håber på, og er ikke det mindste i tvivl om at de nok skal blive fantastiske og ikke mindst, sjove! Og jeg ved, af erfaring, at vi nok skal holde sammen, trods modgang - det har vi vist bevist et par gange indtil videre! Og trods det, så har vi jo haft en million gange flere sjove, dejlige og fantastiske stunder og jeg savner dig stadig hver gang vi ikke er sammen!

Lad os alle skåle for søde Timo, min MAND!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh søde det er bare en dejlig tale..

Håber i får en helt fantastisk dag som i aldrig vil glemme.. Ligger her og er helt trist over at jeg ikke skal ned og se en smuk brud i dag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh søde det er bare en dejlig tale..

Håber i får en helt fantastisk dag som i aldrig vil glemme.. Ligger her og er helt trist over at jeg ikke skal ned og se en smuk brud i dag

Tak skal du have! Du kan tro vi havde en fantastisk dag! Ærgerligt du ikke kunne komme derned! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor er det en god tale. Er sikker på at jeres gæster griner lige så meget som jeg gjorde da jeg læste den. Ville gerne være en flue på væggen :).

Stort tillykke med brylluppet.

Tak, hvor er du sød! Det gjorde de - og de syntes samtidig at den var rigtig sød! Fik meget ros for den bagefter, især af fyrene! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må lige vente lidt med en beretning og fotograf billeder.. Men indtil da, kan I lige få et sneak peak, fra nogle af mine kollegaers telefoner.. De var til globryllup :)

post-62448-0-97074400-1378704673_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer