Guest NadjaG

Sommerbryllup :D jubii

133 indlæg i dette emne

Jubii, nu er det også min tur til at gift.

Frieret var ikke særlig romantisk, faktisk blev vi mere eller mindre enige om det, jeg skal heller ingen forlovelsesring have.

Men for at kompenserer for de uromantiske frieri, skal brylluppet, som skal stå d. 6/7-13, skal brylluppet være det.

Fordi vi ikke har så mange penge, er vi nødt til at tænke kreative, så det står på hjemmelavet invitationer, menuer, takkekort og bordkort. Jeg leger lidt med det selv inde i Publisher, og indtil videre er jeg meget tilfreds med det jeg er nået frem til. Det er godt nok kun prototyper stadigvæk, fordi jeg lige skal have købt det rigtige papir, som skal være lavendelfarvet :)

Jeg er desuden begyndt at kigge på brudekjole, men har ikke de store penge til det så den må faktisk helst ikke være ret meget dyrere end 5000 kr. med slør, underskørte og strømpebånd. Så hvis nogle har ideer til billige men flotte kjoler i jylland så skriv lige :thumbsupsmileyanim:

Nu skal jeg ringe til præsten og dem der lejer lokalet ud i morgen, og så er det det til invitationen heldigvis fastsat.

Redigeret af NadjaG
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Invitationerne:

Nu har jeg fået lavet invitationerne færdige :thumbsupsmileyanim:

34 stk. på 2 dage :blink: puha det var hårdt.

En front og noget indmad. Nu skal jeg så bare have fat i en farvepatron og så skal der en kørselsvejledning med i også :)

Er faktisk okay tilfreds, og til en pris på sølle 226 kr :) for det hele :lol:

post-62818-0-25699900-1351974282.png

Redigeret af NadjaG
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvem skal fører mig op af gulvet:

Det er sådan at jeg ingen far har.

Det skal også siges at vi skal giftes på mine mormor og morfars bryllupsdag, men min morfar døde for 5 år siden, men havde han levet den dag i dag, så var det ham der skulle føre mig op.

Jeg har spurgt min stedfar om han ville føre mig op, men ved han har en datter i forvejen, så synes han det er hende, der skal have den fornøjelse, det forstår jeg også så udemækret.

Jeg har derefter spurgt min mor, om hun ville, men det synes hun var underligt, så hun forslog at jeg selv skulle gå op af kirkegulvet.

Min kommende mand har så foreslået at vores niece på 3 år skal være brudepige og så kan hun gå sammen med mig.

Det har vi så bestemt er løsningen på det lidt trælse problem.

Redigeret af NadjaG
0

Del dette indlæg

Hvem skal fører mig op af gulvet:

Det er sådan at jeg ingen far har.

Det skal også siges at vi skal giftes på mine mormor og morfars bryllupsdag, men min morfar døde for 5 år siden, men havde han levet den dag i dag, så var det ham der skulle føre mig op.

Jeg har spurgt min stedfar om han ville føre mig op, men ved han har en datter i forvejen, så synes han det er hende, der skal have den fornøjelse, det forstår jeg også så udemækret.

Jeg har derefter spurgt min mor, om hun ville, men det synes hun var underligt, så hun forslog at jeg selv skulle gå op af kirkegulvet.

Min kommende mand har så foreslået at vores niece på 3 år skal være brudepige og så kan hun gå sammen med mig.

Det har vi så bestemt er løsningen på det lidt trælse problem.

Det er dejligt du har fundet en løsning som du er tilfreds med, men forstår godt nok ikke helt de andres meninger/beslutninger som i sidste ende har påvirket din løsning!

Din stedfar: Kan godt se at han gerne vil følge sin datter op når hun skal giftes, det er da fair nok! Men kan ikke se problemet I at han også fører dig op, man kan vel godt føre to op? Og han er vel den faderfigur du har, eller?

Din mor: Kan ikke forstå hun synes det er underligt at skulle føre dig op, når du har gjort hende den ære at spørge hende. Jeg vil synes det er mere underligt at du går op selv, end sammen med hende!

Men ja, det er bare min mening :)

0

Del dette indlæg

Tillykke med dit kommende bryllup :cheerleader3:

Super fedt at I har fundet en løsning på hvem der skal føre dig op af gulvet. - tænkte at du sagde at det var din mormor og morfars bryllupsdag og eftersom din morfar var død og du ingen far har, og de andre ikke ville, at din mormor(hvis hun stadig er i live), kunne følge dig op.

Nu kender jeg ikke din familie eller noget, men det overraskede mig lidt at din mor ikke ville, eftersom det var et oplagt valg.

Da mine forældre skulle giftes var det min mormor der fulgte min mor op af kirkegulvet, pga. min morfar døde da min mor var 10 år.

Men håber at det bliver en god dag uanset hvad :)

0

Del dette indlæg

Velkommen til :) Tillykke med det kommende bryllup og at du har styr på invitationerne nu, for det synes jeg godt nok er et stort arbejde, jeg har været igang længe nu, men jeg når det forhåbentlig inden februar :)

Og med hensyn til at bliver ført op af kirkegulvet kunne jeg ikke være mere enig med Backkat85, men godt du har fundet en løsning, som du er glad for :) Glæder mig til at følge din planlægning :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvem skal føre mig op af gulvet part 2:

Min stedfar er den eneste faderfigur jeg kender, og jeg blev faktisk også virkelig ked af det, da han indirekte fortalte mig at han ikke ville.

Min mor er meget traditionsbunden, hun ville gerne føre mig op, hvis jeg virkelig ville (min mor og jeg er utrolig tætte), men som hun sagde, hun synes det var bedre jeg selv gik, da det viste hvor stærk en pige jeg er.

Min mormor er super konservativ lige på det punkt! jeg ville aldrig drømme om at spørger hende om at fører mig op af gulvet. Hun betyder meget for mig, men hun mener at det er noget mænd gør.

Derfor er jeg blevet frygtelig stædig! Når der ikke er andre så, går jeg selv, sammen med min brudepige.

Redigeret af NadjaG
0

Del dette indlæg

Nørre Vorupør Kirke:

Jeg har været ude og fotografere lidt i dag også :)

Vil lige dele vores smukke kirke.

Vi bor med Vesterhavet i vores baghave, når vejret er bedre vil jeg tage nogle billeder af det sted vi skal have taget vores bryllupsbilleder.

post-62818-0-47963900-1352658325.jpg

post-62818-0-62676800-1352658337.jpg

post-62818-0-07400100-1352658347.jpg

post-62818-0-96910800-1352658355.png

post-62818-0-74406600-1352658395.png

Redigeret af NadjaG
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow, et flot kirkerum - det ser sådan lidt maritimt ud :thumbsupsmileyanim: Man kan næsten fornemme sådan et godt saltvandsgus i ansigtsigtet :rolleyes: Hvor er det henne?

I invitationerne står der Nørre Vorupør Kirke :)

Wherever that is :rolleyes: :fløjt:

Midt i mellem Hanstholm og Thyborøn :)

:) Flot er den den i hvert fald :)

0

Del dette indlæg

Wow, et flot kirkerum - det ser sådan lidt maritimt ud :thumbsupsmileyanim: Man kan næsten fornemme sådan et godt saltvandsgus i ansigtsigtet :rolleyes: Hvor er det henne?

I invitationerne står der Nørre Vorupør Kirke :)

Wherever that is :rolleyes: :fløjt:

Midt i mellem Hanstholm og Thyborøn :)

:) Flot er den den i hvert fald :)

Ja, enig :) Man kan fornemme de stovte fiskere og Vesterhavet :)

0

Del dette indlæg

Min H2B er født og opvokset her, jeg er tilflytter fra Århus.

Jeg har alle dage sagt at jeg skulle giftes i Århus, men efter jeg havde været til begravlese i Nørre Vorupør kirke, sagde jeg med det samme, at den ville jeg giftes i,uanset hvad. Synes den er så smuk, den er ikke så stor, men jeg kan virkelig godt lide den intimitet der er, ved den ikke er større.

0

Del dette indlæg

Smuk og slank til bryllup:

D. 21/11 starter jeg med at træne sammen med en personlig træner en gang om ugen, i håbet om at kunne passe en str. 38 i kjole.

Jeg glæder mig efterhånden rigtig meget til at starte på det, jeg får nemlig også en specielt udarbejdet kostplan i 3 måneder :thumbsupsmileyanim: så har H2B bare at spise det, der bliver sat på bordet.

Jeg kommer nok til at spamme jer med opdateringer fra hvordan det går.

Redigeret af NadjaG
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer