Du og Jeg

Underjoes - hvor og hvad?!

7 indlæg i dette emne

Måske en rimlig odd ting at gå op i...

Men hvad har i tænkt jer med undertøjet? Jeg er nemlig lost...

Trusser, G-streng, hipsters - eller noget andet...

Hvor regner i med at finde det henne?

Hvad tror i er mest behageligt? - For mit vedkommen behøver det ikke være sexet.

Min kjole er forresten ikke gennemsigtigt, og BH skal jeg ikke bruge.

Umiddelbart tænker jeg, at en tur i change, efter nogle kæmpe bløde mormor trusser er det bedste valg. Eller måske et par sloggier :lol:

Mit problem lægger dog også lidt i, at jeg ikke gider betale 200 kr for ET par underbukser. Og da slet ikke i hvide, som jeg aldrig ville bruge efterfølgende.

Redigeret af Du og Jeg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes faktisk tit et pat blonde-hipsters er det bedste under kjoler. De har nemlig ikke en kant eller elastik der strammer ind i siden, men sidder ellers helt til.

Havde et par på i går til brudekjoleprøvning og synes det fungerede rigtig godt :)

bjorn-borg-love-all-lace-hipster-white-001_postmeunderwear_0001688_575.jpeg

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvis jeg kan finde et par pæne, til at betale og behagelige at have på trusser i lyseblå, så tror jeg, jeg nupper sådan et par ;) Så har jeg "something blue" under kjolen ;)

Mht BH overvejer jeg lidt at købe sådan en backless strapless en fra hunkemöller, men ved ikke, om jeg vil kunne få den til at sidde.... :fløjt:

0

Del dette indlæg

Jeg har tænkt på noget så kedeligt om et par stram-ind trusser/shorts :blink: De holder jo ting og sager på plads og sidder behageligt i forhold til så mange andre former for trusser som kan kravle steder hen hvor de ikke er behalige :rolleyes:

Jeg har faktisk spurgt H2B om han forventer at jeg møder op i sexet lingeri eller om det bare godt må være praktisk og han er helt med på at jeg bare vælger det pratiske (han har nok ikke de store forventinger til bryllupsnatten hvis vi fester til langt ud på natten :tunge: )

0

Del dette indlæg

Jeg tror at jeg, for min kærestes skyld, vil investere i et superfint sæt hvidt undertøj (Skal dog også fungere og sidde ordentligt om for og bagparti) og evt. et rødt (som han kan få æren af at tage af med det samme)

- jeg går ALTID i sort undertøj, så han ville blive sååå glad for lidt variation

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer