Christian C

LUXUX har reddet vores bryllup!

5 indlæg i dette emne

Som overskriften siger, så har Anne fra butikken LUXUX fuldstændig reddet vores bryllup i dag og vi er bare begge to så glade og lettede!

Vi skal giftes nu her på lørdag (d. 3. nov.) og i fredags hentede vi den brudekjole min kæreste havde fået syet til lejligheden. Til vores store rædsel sad den som en sæk kartofler og var simpelthen et stort stykke amatørarbejde fra ende til anden. Da min kæreste så sig i spejlet var hun mildest talt grædefærdig. Den krøllede på ryggen, gik ikke ind under barmen osv.

Stressniveauet steg ubehageligt her weekenden over men endelig blev det mandag og vi kunne ringe til en kæmpemæssig brude- og festkjoleforretning oppe i nærheden af Aalborg.

Det gjorde vi så idag og jeg forklarede Anne hvad der var sket og at vi nu var på et temmeligt stramt budget, både med penge og tid. Hun sagde; bare slap af, så skal vi nok finde ud af det hele!

Nøj, hvor blev vi lettede da vi fik det at vide, for vi havde jo begge læst om at tilretning af kjolen sansynligvis var nødvendig og at kjolekøb var noget man gjorde minimum 6 uger inden brylluppet osv, osv.

Vi blev modtaget med friskbrygget kaffe og nogle medfølende ord og inden for 10 minutter var min kæreste ved at prøve den første kjole.

Det endte så med at blive den eneste kjole hun behøvede at prøve, for både størrelse, design og pris var helt perfekt!

Hun fik også gode råd til frisure og håret blev løseligt sat så vi kunne se hvordan det ville se ud med slør og pynt og det hele.

Det var bare hele vejen igennem kvalitets service og bryllups-førstehjælp på højt plan! :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Vi skal hente kjole og skørt på onsdag og vi fik endda en farvel-krammer inden vi gik. Sødere og mere medfølende person skal man da lede længe efter!

Den bedste måde vi kan vise vores taknemmelighed på er med lidt god reklame og det er så sandelig velfortjent!!! :loveshower:

Redigeret af Christian C
3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er enig - Da jeg var hos hende beskrev jeg for hende hvilken stil jeg selv mente passede mig - enkel og ikke for vild, Men ak, den første kjole hun kom med var alt det jeg ikke troede var noget for mig - you name it : tyl, sløjfer, lag på lag - alt det som jeg ikke havde drømt om, men den var bare helt perfekt. Hun havde hurtigt spottet min figur og da jeg tidligere har dyrket sport på højt plan og HAR været trænet, så ser jeg lidt "grov" ud, hvilket blot gjorde, at de enkle kjoler slet ikke kom til sin ret. At kjolen ovenikøbet var til ½ halv pris var prikken over i´et - jeg havde købt den alligevel.

()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer