Guest Anita Pallesen

Erfaringer med BodyShop?

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg selv arbejdet i The Body Shop ( stoppede for lidt over et år siden), og jeg kan bestemt stå inde for deres makeup og der er SÅ mange søde og dygtige makeup artister ansat :)

Med en prøvemakeup er der jo rig mulighed for at komme med dine egne ideer, se det på, samt komme med evt. justeringsforslag på selve dagen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne være man skulle overveje det... selvom jeg har fået et ret godt tilbud på hår og make up, har bare en idé om at frisører laver hår, og make up artister laver make up, så ideen om at en frisør lægger make up, ligger mig ret fjern

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne være man skulle overveje det... selvom jeg har fået et ret godt tilbud på hår og make up, har bare en idé om at frisører laver hår, og make up artister laver make up, så ideen om at en frisør lægger make up, ligger mig ret fjern

Mange af dem er jo uddannet stylister og makeupartister også, ud over deres frisøruddannelse.

0

Del dette indlæg

Mange af dem er jo uddannet stylister og makeupartister også, ud over deres frisøruddannelse.

Ja, det kan du jo have ret i, det aner jeg absolut intet om..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder da rigtig billigt - er det noget I har fundet på deres hjemmeside? Synes ikke jeg kan finde noget derinde... :(

Nogen der kan hjælpe mig? :s

Tag ind forbi din nærmeste Body Shop og forhør dig - eller send dem evt. en email (butikkernes email-adresser ligger på hjemmesiden)...

Prisen stemmer meget godt overens med hvad det kostede, da jeg arbejdede der. Men skriv til dem, hvis du vil have den præcise pris, for det kan jo have ændret sig :)

0

Del dette indlæg

Det lyder da rigtig billigt - er det noget I har fundet på deres hjemmeside? Synes ikke jeg kan finde noget derinde... :(/>

Nogen der kan hjælpe mig? :s

Tag ind forbi din nærmeste Body Shop og forhør dig - eller send dem evt. en email (butikkernes email-adresser ligger på hjemmesiden)...

Prisen stemmer meget godt overens med hvad det kostede, da jeg arbejdede der. Men skriv til dem, hvis du vil have den præcise pris, for det kan jo have ændret sig :)/>

Super, det vil jeg gøre i morgen :-) Jeg troede måske det kun var udvalgte butikker der gjorde i det da jeg ikke kunne se noget på deres hjemmeside.

Jeg tager et smut forbi - tak :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver hvert fald ikke i vores lokale BodyShop.

Muligvis var jeg bare uheldig, men da jeg kom var det var det 3 (meget) unge piger der stod der. Ingen af dem kunne komme med et klart svar om det var noget de gjorde. Men de troede det ikke.

Men jeg ville så heller ikke være tryg ved at lægge "ansvaret" i deres hænder - så jeg skal enten finde en anden BodyShop, eller en anden løsning :-)

0

Del dette indlæg

Jeg har meget dårlig erfaring med at få lagt make-up hos bodyshop, og vil på ingen måde anbefale det, særligt ikke til et bryllup.

Min veninde havde vundet et gavekort til en make-up aften for 5 veninder hvor vi vil få lagt en make-up og kunne købe produkterne lidt billiger.

Jeg bad om at få lagt en dagsmake-up som jeg kunne bruge til hverdag, jeg endte dog med et ansigt der krakkelerede hvergang jeg talte eller bevægede musklerne under det tykke lag af foundation, pudder og blush og bronzer hun havde lagt på. Jeg havde en tydelig kant rundt om min kæbe der hvor al "sminken" sluttede og min normale hudfarve begynde, og øjenmakeuppen var en sort eyeliner der var kørt et par gange rundt om hvert øje. Selv basale make-up teknikker virkede fremmede for hende og det første min kæreste sagde til mig da jeg kom hjem var "Hvorfor ligner du en prostitueret?"

Det var forfærdeligt.

Selvfølgelig kan det skyldes dårlig service i den pågældende butik, men hvis det var mig ville jeg ikke risikere det på min bryllupsdag.

0

Del dette indlæg

Jeg tror der er forskel på butik til butik. Min lillesøster har flere gange fået lagt makeup i både den i Odense centrum og i Rosengårdscentret, og det har været super flot.

- jeg kan så bare ikke lide deres makeupprodukter.

Men prøv at spørge i matas også. Eller en kosmetologskole - eller magasin hvis du har en tæt på. Jeg fik engang lagt makeup i matas, og det var så flot (omend det er ca. 100 år siden)

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer