data87

August drømme - Beretning :-)

892 indlæg i dette emne

Velkommen til :balloons: Rigtig flot kjole og sko du har fundet, den klæder dig virkelig godt :loveshower: Kan godt forstå i har skiftet kirke når det alligevel ikke er den samme præst som til barnedåben..

Tak, det er jo et utrolig vanedannende forum :wink: Tak prøvede mange forskellig typer, men den her var klart en af dem som gjordde det bedste for min krop :cheerleader3: Bliver også mere og mere glad for vores beslutnng om en anden kirke :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle fine kjolr du vil finde inspiration fra :) Tror det bliver total flot at du selv laver tøjet, så de passer rigtig godt sammen brudepigen og svendene :)

Fedt med fotaografen, det betyder altså også rigtig meget :)

Fine brudebukette, bliver spændende at se hvad han finder til dig ;) Der findes altså også nogle fine sorte blomster der eventuelt kunne komme imellem :)

Fine bordkort, synes især det er sødt med æblerne :)

Ja det håber jeg, jeg kan rigtig godt li at sy, så jeg synes også det er rigtig hyggeligt, så må vi bare håbe jeg kan lave den fin nok :) Ja venet spændt på at han ringer tilbage, så vi kan aftale det endeligt.. Ja det var også en god ide med enelte sorte blomster, dem ser man nok også mere end bånd :) Ja kan også rigtig godt li æblerne, men da jeg præsenterede kæresten for ideen kiggede han bare på mig og sagde "så du vil købe 70 æbler?" :blink: kunne godt se hvad han mener det lyder lidt sjovt :lol: , men trot altså det kunne være fint, jeg fortalte ham bare om det, tænker han måske ændre holdning hvis jeg viser ham billedet :)

0

Del dette indlæg

Overraskelse

Jeg har længe drømt om at have en sanger til at synge i kirken til mit bryllup, faktisk lige siden jeg så Love Actually i biografen (og hvornår var det lige den kom ud?), Jeg har derfor besluttet at det skal være min overraskelse til H2B (og gæsterne), jeg har lige booket Christina Dahlerup, som en havde skrevet om her inde :cheerleader3: Det er godt nok ikke noget vi har lagt ind i budgettet, men det må jeg altså have :biggrin: Det er min plan at hverken han eller nogen af gæsterne skal vide noget (måske lige fotografen), og jeg synes allerede det er svært ikke at fortælle det, for synes jo selv det er helt fantastisk, så er det jo godt jeg har jer :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad skal hun synge?

Og hvad tager hun?

Jeg er ikke helt sikker på hvilke sange, hun har nogle forslag på hendes side bl.a. stil the one og from this moment med shania Twain, dem kan jeg godt li, men skal lige have lyttet lidt til balader inden jeg beslutter mig, der er jo også your song.. Vi har ikke sådan er "vores sang" , den eneste sang jeg kan huske er f.eks. 99 luftballon, den spillede første gang vi kyssede, men det er jo ikke lige den stil jeg går efter :lol: hun skal have 2200 inkl transport for 1-2 sagne :)

0

Del dette indlæg

Så fik vi vielsesringene hjem efter de skulle passes til, og nu passer de perfekt :thumbsupsmileyanim: Nøj havde virkelig ikke lyst til at tage den af igen, glæder mig sådan til at jeg kan gå med den altid som symbol på at vi hører sammen, godt jeg har min forlovelsesring :) Kæresten overvejede om han skulle begynde at gå med sin som forlovelsesring, men han vil gerne at den skal være ny når vi får dem på i kirken.. Vi ved at vi gerne vil have indgraveret dato, men overvejer om der skal stå mere. Vores navne, initialer, din for evigt eller lignende, er meget i tvivl :a1221: hvad gør I andre, og hvad synes I, nogen som har nogle ideer til en tekst?

0

Del dette indlæg

Jubii så er der styr på fotografen :cheerleader3: Han ringede lige til mig, og undskyldt at det havde taget så lang tid (var faktisk ved at overveje at ringe til ham igen), men der havde været en masse med deres søn, kunne sige at det kende jeg alt til (går jo på barsel lige nu) :) Han var super flink at snakke med, og sagde selv mange af de ting jeg havde tænkt jeg godt kunne tænke mig af en fotograf. Han spurgte ind til hvad vi havde gjort os af tanker, og fortalte at vi gerne ville have ham med til både vielse og festen (har set en pakke på hans hjemmeside som indeholdt det til rimelig pris), han spurgte og jeg havde lyst til at han også var med til forberedelserne, det synes jeg lød hyggeligt og vi snakkede lidt om nogle muligheder, jeg spurgte ind til prisen, og han sagde at det godt nok ikke var med i pakken, men han synes det var så hyggeligt og en vigtig del af dagen, så det ville han gerne smide med i den pris som allerede stod :thumbsupsmileyanim: Han sagde at han gerne ville mødes med os et par måneder inden så vi kunne snakke og planlægge det. Inden det ville han lige besøge kirken og pejsegården, og gå rundt i området for at se om der var nogle spændende steder at tage billeder, synes det lyder super.. Endnu en ting som kan krydses af på listen :)

Redigeret af data87
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prototype

Jeg har været ved at kigge på invitationer, og fik igår aftes lavet en prototype som jeg er rimelig godt tilfreds med. Jeg har nogle ting som skal ændres lidt, firkanten med monogram skal være lidt større, og så tror jeg der skal en sort kant på inden den grønne. Inden i er jeg ikke helt sikker på teksten men prøver mig lidt frem. Siden med praktisk information skal være lidt mindre eller i hvert fald smallere, vi har besluttet at vi ikke vil have gavekoordinator alligevel, så når den slettes bliver der også bedre plads til det.

post-62821-0-74031200-1353498271.jpg

post-62821-0-59735700-1353498287.jpg

post-62821-0-63122400-1353498307.jpg

0

Del dette indlæg

FLOTTE invitationer - uanset hvilken forside vælger synes jeg det ser vildt godt ud :cheerleader3:

Åh ville også elske at have en sanger i kirken - synes det er så uendeligt smukt. Ville elske at få one moment in time sunget i kirken. Men vi måtte skære i budgettet så det bliver der altså ikke plads til.

Mht. ringe har vi valgt dato og kælenavn. Jeg synes egentligt det skulle være vores egne navne men som H2B påpegede er der jo alligevel ingen der ser det når ringen er på og han kunne altså godt lide det bare var noget vi "havde sammen" :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det med ringene og navn har vi snakket om i min tråd hehe, så kan ikke hjælpe dig der :blush:

Invitationerne ser rigtig flotte ud!

Kan godt lide sommerfuglen den er rigtig sød, og giver en sød detalje syntes jeg! :biggrin:

0

Del dette indlæg

FLOTTE invitationer - uanset hvilken forside vælger synes jeg det ser vildt godt ud :cheerleader3:

Åh ville også elske at have en sanger i kirken - synes det er så uendeligt smukt. Ville elske at få one moment in time sunget i kirken. Men vi måtte skære i budgettet så det bliver der altså ikke plads til.

Mht. ringe har vi valgt dato og kælenavn. Jeg synes egentligt det skulle være vores egne navne men som H2B påpegede er der jo alligevel ingen der ser det når ringen er på og han kunne altså godt lide det bare var noget vi "havde sammen" :a1221:

Tak er også rimelig godt tilfreds med dem, nu skal jeg bare have tilpasset dem og fundet ud af hvordan forsiden skal være :happy:

Ja det har bare længe været noget jeg gerne ville, det er ikke med i vores budget, men det bliver noget jeg vælger at tage mig råd til, har godt læst i din tråd at I måtte stramme det ind..

Det var egentlig også en god ide, så bliver det mere personligt, vi har bare ingen kælenavne, så her kan vi ikke det :)

0

Del dette indlæg

Det med ringene og navn har vi snakket om i min tråd hehe, så kan ikke hjælpe dig der :blush:

Kan godt lide sommerfuglen den er rigtig sød, og giver en sød detalje syntes jeg! :biggrin:

Tak.. Er der en af placeringerne til sommerfuglen du synes er bedre end andre? Jeg synes nemlig også den er fin, er bare i tvivl om hvor den skal placeres, og så skal H2B lige overbevises om at den skal være der :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke da nogle fine invitationer du også har fået lavet :thumbsupsmileyanim:/>

Hvis sommerfuglen skal være der, synes jeg den er bedst på båndet :)/>

Tak :-) ja ermeget i tvivl med sommerfuglen, synes bare den er så fin, men.er i tvivl om.det egentlig er for meget, hælder også selv lidt til båndet :-)

0

Del dette indlæg

Flotte invitationer!! Hvad er det for noget karton du har brugt til selve omslaget (det blå) og hvor har du købt det?? Det er nemlig lige vores farve :rolleyes:/>

Tak :-) kartonet er faktisk sort tror billedet snyder lidt, men de havde det i mange farver, det er fra panduro. Elsker at der er noget struktur i det, det får invitationen til at se mere eksklusiv ud :-)

0

Del dette indlæg

Flotte invitationer!! Hvad er det for noget karton du har brugt til selve omslaget (det blå) og hvor har du købt det?? Det er nemlig lige vores farve :rolleyes:/>

Tak :-) kartonet er faktisk sort tror billedet snyder lidt, men de havde det i mange farver, det er fra panduro. Elsker at der er noget struktur i det, det får invitationen til at se mere eksklusiv ud :-)

Aaah jeg så den som Navy-blå. Men ja, du har ret. Strukturen får den til at se meget mere eksklusiv ud... Må jeg lige overveje. Det er formentlig også noget dyrere end almindelig karton.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aaah jeg så den som Navy-blå. Men ja, du har ret. Strukturen får den til at se meget mere eksklusiv ud... Må jeg lige overveje. Det er formentlig også noget dyrere end almindelig karton.

Ja men de to farver kan også nemt ligne hinanden :) Ja det er selvfølgelig lidt dyre, men jeg synes ikke det er så slemt, her var det faktisk H2B som insisterede på det karton :lol:

0

Del dette indlæg

Tak.. Er der en af placeringerne til sommerfuglen du synes er bedre end andre? Jeg synes nemlig også den er fin, er bare i tvivl om hvor den skal placeres, og så skal H2B lige overbevises om at den skal være der :lol:

Så syntes jeg den skal være på forsiden af kortet, og ikke inden i :biggrin: Der er jo "meget" inde i kortet, med farver, tekst osv. og så kan sommerfuglen blive lidt for meget, så helt klart uden på!

0

Del dette indlæg

Så syntes jeg den skal være på forsiden af kortet, og ikke inden i :biggrin: Der er jo "meget" inde i kortet, med farver, tekst osv. og så kan sommerfuglen blive lidt for meget, så helt klart uden på!

Tak, altid rart med lidt input, og tror du har ret i at det kan blive for voldsomt at have den inden i kortet også :)

0

Del dette indlæg

Det med ringene og navn har vi snakket om i min tråd hehe, så kan ikke hjælpe dig der :blush:/> Invitationerne ser rigtig flotte ud! Kan godt lide sommerfuglen den er rigtig sød, og giver en sød detalje syntes jeg! :biggrin:/>
Tak.. Er der en af placeringerne til sommerfuglen du synes er bedre end andre? Jeg synes nemlig også den er fin, er bare i tvivl om hvor den skal placeres, og så skal H2B lige overbevises om at den skal være der :lol:/>
Så syntes jeg den skal være på forsiden af kortet, og ikke inden i :biggrin:/> Der er jo "meget" inde i kortet, med farver, tekst osv. og så kan sommerfuglen blive lidt for meget, så helt klart uden på!
Tak, altid rart med lidt input, og tror du har ret i at det kan blive for voldsomt at have den inden i kortet også :)/>

Det er jo altid rart at kunne give sit besyv med..

Syntes det ville være en kanon sød detalje på forsiden af invitationen :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer