data87

August drømme - Beretning :-)

892 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Den der fætter trænger vist til at komme over knæet og få slag med pisken (uanset om han ødelagde bordhæfterne eller ej!)..... Har han aldrig hørt om pli, alm. god opførsel og etikette?! :angry: Stakkels søster.. :( Det er bare ikke nemt med sådan nogle familiemedlemmer :td:

Tror altså heller ikke du skal tænke så meget på antallet af gæster. 55 lyder som et fint antal, ikke for mange, ikke for få. I når at snakke med dem alle, og det synes jeg næsten er det vigtigste. Har været til et par bryllupper, hvor vi næsten ikke har fået snakket med brudeparret, og det synes jeg som gæst er ærgeligt.

Ja det gør han godt nok, jeg er noget skuffet over ham.. Ja hun må ofte ryde op efter ham, og han er endda den ældste :huh:

Det har du nok ret i, man skal jo ikke tænke kvantitet over kvalitet, og du har ret i, at vi kan nå omkring alle med det her antal, tror bare det er fordi jeg sådan havde sat det store bryllup i hovedet, og at vi har nogle som man måtte vælge fra, som der jo er plads til nu.. Men det er noget sent at efterinvitere :wink: På dagen betyder det sikkert ikke så meget, men lige igår var det en af de første tanker jeg fik i min irritation..

0

Del dette indlæg

Dagen før dagen før dagen

Nu er vi ved at være tæt på, og der skal styr på de sidste ting.

Vi skal have købt æbler til bordkortene. Have købt en gave til min søster og dem som skal passe vores søn, købt bånd til buketterne jeg skal lave i morgen, og desværre også have købt en paraply.

Så skal vi have lavet bordkortene. Få kørt de sidste DIY ting til fesstedet. Pakke tasker, øve brudevalsen, skrive manual til dem som skal passe vores søn, finpudse velkomsttale og ryde op.

Jeg tror det var det, men der kan jo nemt dukke mere op. Jeg håber ikke dagen bliver for stressende, men til gengæld har vi jo så begge rolige dage i morgen.

Jeg synes efterhånden virkelig at jeg kan mærke spændingen, jeg har ligesom en uro i kroppen. Jeg håber godt nok at jeg kan få lidt styr på nerverne, for når jeg har det sådan nu, hvordan skal det så ikke gå på lørdag? Prøver at sige til mig selv, at jeg jo ikke har noget at være nervøs for, han skal jo nok sige ja, og så er det jo bare en fest.. Der er jo bare lige det, at det jo ikke bare er en fest, det er en fest vi har brugt et år på at planlægge, hvor vi er i centrum, og derfor skal tage os godt ud osv. det hele kom til at betyde mere end jeg troede da jeg gik i gang, og hvor er det bare overvældende at om to dage har jeg fået min Mand.. Og så er sommerfuglene tilbage :lol:

0

Del dette indlæg

Så min pige... nu er det lige oppe over.. Er så spændt på dine vegne... det bliver en STOR STOR dag.. :heart:

Tænk at alt det du har gået og tumlet med i såå lang tid endelig skal ske... og så bliver du Fru oven i.. der er ikke noget at sige til sommerfuglene har meldt sig på banen :wink:

Det ser rigtig rigtig fint ud.... :thumbsupsmileyanim:

og så fik du også prøvet med slør.... Pyha... det er jo lige om lidt..... :heart:

Tak :)

Ja synes det var vigtigt at gå prøvet både med slør og hairpiece for at kunne være helt sikker på at det fungerede samme også..

Ja det et pludselig vildt tæt på, glæder mig så meget :)
Håber du nyder livet som gift kvinde, er vild med det nye profil billede, du er så smuk, kommer til at tænke på EM græsk gudinde :)

Ih tusinde tak.. :hug: Hvor er du sød..

Du kan tro jeg nyder det... Gik total i slow efter brylluppet.. for nu havde jeg jo ikke det at tænke på mere.... :rolleyes: men er ved at være oppe i tempo igen... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak alle sammen, vi havde en helt fantastisk dag, hvor alt klappede, kun lige vejret var ikke helt med os, men det artede sig når det galt.. Jeg glæder mig til at skrive beretning og dele dagen med jer :biggrin: Det er den største og vildeste oplevelse, og man kan næsten ikke rumme al den kærlighed, kærligheden til hinanden, og til familie og venner :heart:

0

Del dette indlæg

Sneak Peek

Jeg har kun billederne mine forældre har taget, og de er desværre ikke I så god kvalitet, men I får lige nogle alligevel mens vi venter på billederne fra fotografen, så jeg kan få skrevet beretningen :biggrin:

post-62821-0-70231600-1376244245_thumb.j

post-62821-0-33702000-1376244265_thumb.j

post-62821-0-87839000-1376244279_thumb.j

post-62821-0-51154600-1376244299_thumb.j

Redigeret af data87
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nårh....... Hvor ER I søde....

Glæder mig til flere billeder :)

Hvad sagde han til dine boudoir billeder??

Tak.. Glæder mig virkelig også til at fortælle om vores dag :loveshower:

Han synes de var super flotte, og brokkede sig over at vi havde travlt med at skulle op til morgenmaden :tunge:

0

Del dette indlæg

Nårh....... Hvor ER I søde....

Glæder mig til flere billeder :)

Hvad sagde han til dine boudoir billeder??

Tak.. Glæder mig virkelig også til at fortælle om vores dag :loveshower:

Han synes de var super flotte, og brokkede sig over at vi havde travlt med at skulle op til morgenmaden :tunge:

Hihi......

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer