Ninna_pigen

Sølv tema - kan man det?

17 indlæg i dette emne

Hej,

Vi havde egentlig bestemt os for at skulle holde vores bryllup i hvisk og sølv - og mine blå sko.

Ikke noget vildt, men lidt blandet hvide og sølv lys, sølv servietter, sølv på bordkort og resten i hvidt..

Nu er jeg bare blevet i tvivl, kommer det ril at minde om et sølvbryllup? Burde vi finde en anden farve i stedet?

Håber nogle af jer vil dele jeres menig og holdninger :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Ninna

Stort tillykke med det kommende bryllup :-)

Personligt synes jeg sagtens, at man kan have sølvtema til sit bryllup!

Jeg havde slet ikke tænkt tanken om sølvbryllup, før jeg læste dit indlæg...

Der er jo ikke nogen, der vil være i tvivl om, hvorvidt de er kommet til et bryllup eller et sølvbryllup :-)

Og hvis I eventuelt blander det med blålige farver (der jo står rigtig flot til sølv!), så tror jeg, at det bliver super flot.

Jeg kan for resten se, at du skal giftes i Frederiksberg Slotskirke. Jeg bor selv på Frederiksberg, så er lidt nysgerrig.

Hører I til deres sogn, eller har I fået lov til at blive viet der, selvom I hører til et andet sogn?

Mange hilser

Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skulle have haft sølv/rosa tema, men har ændret det fordi mine forældre sølvbryllup er 3 uger før vores bryllup. Men det ser rigtig flot ud, og så deres sølvbryllup ikke så tæt på, havde vi fastholdt det!

Inspir:

post-56949-0-10511800-1353085163.jpg

post-56949-0-47950600-1353085185.jpg

post-56949-0-52258500-1353085203.jpg

0

Del dette indlæg

Sagtens - Det er jo de færreste sølvbryllupsfester i dag hvor de opererer med et sådant farvetema og jeg fik heller ikke den tanke før du selv bragte den på banen. Skulle nogle få den so what. At man om 25 år kigge tilbage på og fejre et godt og lykkeligt ægteskab er jo bestemt ikke at kimse af og noget alle brude og gomme vel håber på. Det eneste problem er at det er svært at lave lys til sådan et farvetema men der vil nogle spejlkugler i sig sig selv jo passe godt godt ind synsmæssigt. Tror også man skal have 1-2 andre farver med så det ikke kommer til at virke for sterilt ligesom at selve feststedet/lokalets femtoning også har meget at sige når man vælger sådan et farvetema fremfor egentlige farver. :)

0

Del dette indlæg

Hej Ninna

Stort tillykke med det kommende bryllup :-)

Personligt synes jeg sagtens, at man kan have sølvtema til sit bryllup!

Jeg havde slet ikke tænkt tanken om sølvbryllup, før jeg læste dit indlæg...

Der er jo ikke nogen, der vil være i tvivl om, hvorvidt de er kommet til et bryllup eller et sølvbryllup :-)

Og hvis I eventuelt blander det med blålige farver (der jo står rigtig flot til sølv!), så tror jeg, at det bliver super flot.

Jeg kan for resten se, at du skal giftes i Frederiksberg Slotskirke. Jeg bor selv på Frederiksberg, så er lidt nysgerrig.

Hører I til deres sogn, eller har I fået lov til at blive viet der, selvom I hører til et andet sogn?

Mange hilser

Karina

Hej Karina

Beklager det sene svar .. Frederiksborg slotskirke har ikke sit eget sogn, men har man relation til kirken må man holde "noget" der :-) Vores datter blev døbt der for 2 år siden :-)

Mange tak for dit konstruktive svar, har faktisk tænkt lidt over i det blå - men er meget i tvivl hvilke ting/pynt vi skal have i den blå nuance..

Ninna

0

Del dette indlæg

Vi skulle have haft sølv/rosa tema, men har ændret det fordi mine forældre sølvbryllup er 3 uger før vores bryllup. Men det ser rigtig flot ud, og så deres sølvbryllup ikke så tæt på, havde vi fastholdt det!

Inspir:

Hold da op nogle flotte billeder.. Som skrevet til Karina havde jeg tænkt lidt i den blå verden. Efter at have rundet rosa og lys lilla - men gik bort fra dem da jeg ikke helt kunne se min kommende mand falde til i de farverige omgivelser..

Men alt kan jo gøres med måde, så måske jeg skulle prøve igen :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have hvidt pg sølv team med et twist af guld. så syntes bestemt at det kan lade sig gøre :thumbsupsmileyanim:/> :thumbsupsmileyanim:/> :thumbsupsmileyanim:/> :thumbsupsmileyanim:/>

Tjek evt min tråd

DEJLIGT:-)

Beklager mit dumme spørgsmål - men er stadig nybegynder herinde.. Hvordan finder jeg din tråd (fra mobilen)??

0

Del dette indlæg

Inspir:

Hold da op nogle flotte billeder.. Som skrevet til Karina havde jeg tænkt lidt i den blå verden. Efter at have rundet rosa og lys lilla - men gik bort fra dem da jeg ikke helt kunne se min kommende mand falde til i de farverige omgivelser..

Tror også blå og sølv kunne være sindssygt flot! Det var heller ikke fordi du skulle vælge sølv/rosa, det var bare for at sige: "Sølvtema? JA, det kan man godt :thumbsupsmileyanim: ".

0

Del dette indlæg

Inspir:

Tror også blå og sølv kunne være sindssygt flot! Det var heller ikke fordi du skulle vælge sølv/rosa, det var bare for at sige: "Sølvtema? JA, det kan man godt :thumbsupsmileyanim:/> ".

Og det er jeg glad for :-)

Jeg har nu bestilt indbydelser med sølv tema, og hjernen er lagt i blød hvordan jeg evt. kan få lidt blå indover.. :-)

0

Del dette indlæg

Vi skal have hvidt pg sølv team med et twist af guld. så syntes bestemt at det kan lade sig gøre :thumbsupsmileyanim:/> :thumbsupsmileyanim:/> :thumbsupsmileyanim:/> :thumbsupsmileyanim:/>

Tjek evt min tråd

Beklager mit dumme spørgsmål - men er stadig nybegynder herinde.. Hvordan finder jeg din tråd (fra mobilen)??

Ved ikke hvordan du finder den via mobil - men prøver lige at linke til den : http://www.bryllupsklar.dk/forum/75823/ls-3-10052014-saa-skal-h2b-snart-til-afghanistan.html/page__view__findpost__p__1259062

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjek evt min tråd

Ved ikke hvordan du finder den via mobil - men prøver lige at linke til den : http://www.bryllupsk...ost__p__1259062

Takker - super inspiration

0

Del dette indlæg

Jeg syntes helt klart man kan have sølv, havde selv sølv og hvidt til vores bryllup og jeg syntes det var meget smukt og elegant.

Vi havde selv været ude at leje dug, sølvtallerkner og servietter (som vi også selv foldede). De fem armede lysestager tilhørte stedet.

Vi stod selv for opdækningen dagen før og fik så serveringen til at putte rosenbladene på inden gæsterne kom ind i lokalet.

Gaveposerne havde vi selv foldet og var i lidt hvidt perlemorspapir som også var brugt til invitationen og temaet gik igen på gæstebogen.

Buketten havde gommen valgt men han viste vi skulle have hvide rosenblade på bordene, så det var en tæt bundet buket med hvide roser og enkelte hvide orkideer.

post-60476-0-37184500-1358866763.jpg

post-60476-0-46017800-1358866771.jpg

post-60476-0-41367100-1358867010.jpg

post-60476-0-48715200-1358867062.jpg

0

Del dette indlæg

Ej hvor fed en tråd.

Har faktisk haft præcis sammen tanke. Vi har snakket lidt om sølv tema nemlig.

Men var lidt for bange for at farven sølv blev for kold og metallisk. men ja hvis man måske blander det med lidt en anden farve er det måske nok en rigtig god ide. Fedt med andre med samme tanke!
Og tror bestemt ikke man tænker sølvbryllup :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer