Grillmama

Brian og Jannie - Brude frisure :-)

54 indlæg i dette emne

Ja så er det blevet min tur til at lave min egen tråd :biggrin: Og hvor er det en dejlig følelse endelig at kunne det

Her er vores historie:

Brian og jeg har nu været sammen i 2 år og 3 mdr og 17 dage :biggrin:
Hæ hæ præcis, nej slet ikke :floejt:

Vores historie startede faktisk mere end et år inden vi begyndte at komme sammen. Vi har et venne par, hvor min bedste veninde og hans bedste ven var/er kærester. Så skulle jeg være sammen med min veninde og hendes kæreste fordi de havde hjulpet mig med at flytte. Det var selvfølgelig om sommeren så vi havde svedt rigtig meget. Derfor besluttede vi at tage til Århus for at bade (da kæresten kendte en dejlig lille strand, og vi bor i silkeborg hvor der kun er 3 muligheder, og det gad vi ikke). Min venindes kæreste siger at han har snakket med hans ven Brian og han ville gerne med ud og bade, så det endte med at vi hentede ham og kørte ned til den lille hyggelige strand. Og ja det var en dejlig hyggelig strand.

Og ja det kommer måske til at lyde plat, men allerede da jeg så Brian, var jeg hookt. Hans altid glade humør og dejlige smil er bare fantastisk :-)

Men jeg fik hurtigt ordnet med min veninde at hende og hendes kæreste skulle inviterer Brian med til spisning om aftenen (hjemme ved mig). Så det blev det til, så jeg skulle hurtigt ud og handle ekstra ind da jeg kun havde købt 3 bøffer. Så det blev til fondy med salat :biggrin: men de kom alle 3 og vi spiste og hyggede med film. Desværre blev det ikke til noget denne aften.

Der gik mere end 6 mdr. hvor min veninde og hendes kæreste gjorde alt i deres magt for at føre os sammen, men hver gang gik vi forbi hinanden :biggrin: Hæhæ typisk :biggrin:

Men men men august 2010 skulle min veninde giftes, så hendes kæreste og hende besluttede at nu måtte det altså stoppe, nu skulle vi altså finde sammen. Så de besluttede at vi skulle side ved siden af hinanden til deres bryllup, for så måtte vi da finde sammen (Det skal lige siges at der gik vædemål om hvornår vi ville finde sammen :)).
Og ja det lykkes endelig at føre os sammen :thumbsupsmileyanim:

Vi blev forlovet d. 24/2-12 og så er der nok nogle kvinder som lige tænker er der ikke noget ved den dato?? Og jo det er der. Det var i år skud dag d. 24/2-12. så ja jeg havde lavet en dejlig middag, og lånt et sæt ringe af min juveler og spurgte om Brian ville giftes med mig, og han sagde JA :loveshower::cheerleader3:

Det så lige siges at det åbenbart er tradition i hans familie at det er kvinden som spørger, og at det har været det i 3 generationer :biggrin:

Så dagen inden min Eksamen, skrev han om vi ikke skulle gifte os d. 7/9-13 og der sagde jeg så JA.

Så nu gæder jeg mig bare til, at komme igang.

Grøn = Klaret
Rød = Næsten klaret
Lilla = Mangler

Det Praktiske:

Kirke - Linå Kirke 7. september 2013 kl. 15
Feststed – Linå Forsamlingshus

Mad - Vi får en kok ud som laver alt maden på stedet.

Forret:

Capaccio på salatbund med pamasan ost

Hovedret - Buffe

Chilli stegt okse Triplion

Krydderurte marineret kalkunbryst

Krydderurte barderet vildsvine kølle

Pommes saute gratineret med ost

Nye stegte kartofler med friske krydderurter

Krydderurte sauce

Timian stegte cherry tomater

Stegte majs kolber

Halve bagte hvidløg

Gratineret squash

Sauteret svampe

Grøn salat bar efter sæson

Dressing, brød og smør

Dessert:

Tiramizu

Brunsvir og diverse kager

Hjemmelavet is med friske frugter

Drikkevare - Vi tager over grænsen og køber drikkevare

Øl

Vand

Velkomst drinks

Dessertvin

Vin:

Rødvin

Hvidvin

Musik - Vi får en DJ ud som spiller hele aftenen
Fotograf - Simon Kjær

Kørsel til og fra kirken:

Til kirken køre min mor og stedfar mig.

H2B køres af hans forældre

Fra kirken bliver vi hentet i en Rolls-Royce Silver Wraith fra 1948 :biggrin:

Brudepiger - bliver mine små niecer

Forlover - H2B ven igennem 15 år
Toastmaster - Bonus onkel

Tøj:

Bruden:

Kjolen:

Er købt i Holstebro hos Mette.dk

Sko:

Har fået dem af min mor
I Do klister mærker til under skoen - Tjeck :-)
Slør:

Det smukkeste efter min mening
Smykker:

Perlekæder og øreringe
Diadem det bliver mit lånte :-)

Gommen:

Tøj

Smookingen er købt

skjorte

slips/butterfly

Undertøj

strømper

Sko

Lave invitationer

Lave bordkort

Lave menukort

Angerer servering

Lave bordplan

Booke tid til hår og Make up:

Prøveopsætning og make up d. 2/9-13 kl. 15.00

Opsætning på dagen kl. 10.00

Hente ægteskabs erklæring

Købe vigelses ringe

Skifte navn:

Pas

Kørekort

Person registeret

Redigeret af Grillmama
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til da!

God plan med pizza. Min store drøm var at finde en pizzamand der skulle stå i to eller tre timer og lave slices efter slices og så kunne folk bare gå rundt og snakke, led og danse hvis de havde lyst ;) men det blev bare ikke sån.. Hehe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen :-)

Kan se vi har 2 ting til fælles vi er forlovet samme dag og jeg friede også til min H2B :-)

Glæder mig til at følge dig.

Hæ hæ ej hvor dejligt at det ikke kun er mig så :-)

Det har åbenbart vist sig at i min sviger familie der har det i 3 generationer været kvinden som har friet til mandan, og den hoppede vi så åbenbart også med på :-) Så vi følger traditionerne :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der kommet styr på hvordan vi (jeg) gerne vil have vores invitationer til at se ud.

Jeg har simpelthen forelsket mig i denne serie :loveshower: Så håber H2B også vil have dem ellers er det bare synd :biggrin: Og den skal se ud som på billedet, både med farve og samme tekst foran.

post-60015-0-84895500-1355919877.jpg

0

Del dette indlæg

Eftersom kjolen er kommet i hus :cheerleader3: er der kun alle de andre små ting som jeg mangler.......

Jeg har overvejeret at have en hvid perlekæde sammen med øreringe på. Da min kjoler er uden sten og glimmer. Så en ide til hvad det er jeg gerne kunne tænke mig:

post-60015-0-92167900-1355920372.jpg

post-60015-0-02681300-1355920384.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak :-)

Ja vi er faktisk ved at finde ud af at det skal være nogle andre invitationer, end dem jeg har lagt billeder ind af, da vi begge har set nogle andre som vi begge to kan lide :-)

Så det bliver spændende at se hvad vi ender med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er mit strømpe bånd kommet :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Det er bareblevet så flot, og jeg glæder mig så meget til min kæreste ser det på vores bryllupsdag. Tusind tak til Annie som har lavet det til mig.

post-60015-0-72414400-1359374080.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er invitationerne, bordkort og menukortene blevet færdige. De er bare blevet flotte, og jeg er bare så glad.

Både bordkortene og de store menukort skal stå på sorte staffelier.

post-60015-0-31866700-1374248462_thumb.j

post-60015-0-14316500-1374248477_thumb.j

post-60015-0-66000700-1374248485_thumb.j

Redigeret af Grillmama
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer