Guest munkfinsen

Sang til indgang.

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Du kan sagtens få andet end den "normal" musik til indgang. Tag en snak direkte med organisten og hør hvad han/hun har på repertoiret. Det kan være han/hun selv har et forslag. Du skal bare sikre dig, det ikke er noget du skal betale ekstra for, for det er det som regel hvis det er noget nyt som organisten skal indøve. Men jeg vil mene du kan få et par stykker at vælge mellem uden ekstra betaling.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu bliver vi, af forskellige årsager, desværre ikke viet i en kirke, så derfor går jeg all in, og har besluttet at jeg skal "gå ind" til "imperial death march" fra Starwars. :lol: Jeg klukker allerede bare ved tanken om det, H2B ved det ikke..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu bliver vi, af forskellige årsager, desværre ikke viet i en kirke, så derfor går jeg all in, og har besluttet at jeg skal "gå ind" til "imperial death march" fra Starwars. :lol: Jeg klukker allerede bare ved tanken om det, H2B ved det ikke..

Hahaha hvor er det genialt, I love it :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hahaha hvor er det genialt, I love it :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Hihihi Tak! Min nevø spiller sax i en trio, hvor de to andre spiller el-bas og klaver, de har sagt de vil prøve om de kan spille den, så den bliver spillet live.. Glæder mig så meget..

1

Del dette indlæg

Hihihi Tak! Min nevø spiller sax i en trio, hvor de to andre spiller el-bas og klaver, de har sagt de vil prøve om de kan spille den, så den bliver spillet live.. Glæder mig så meget..

Ej hvor er det bare fedt, helt vildt fed idé.. Kan lige forestille mig det..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal (forhåbentlig) gå ind til "Jesus bleibet meiner Freude" (jeg er på på ipad'en, så jeg kan ikke smække youtube klip op). Den er så smuk <3!

Orv du har lige reddet min søgen efter en yndefuld melodi at gå ind til... :heart: Håber nu bare præsten er ligeså begejstret :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg skal (forhåbentlig) gå ind til "Jesus bleibet meiner Freude" (jeg er på på ipad'en, så jeg kan ikke smække youtube klip op). Den er så smuk <3!

Orv du har lige reddet min søgen efter en yndefuld melodi at gå ind til... :heart:/> Håber nu bare præsten er ligeså begejstret :rolleyes:/>

Dejligt at kunne dele og at du kan lide den!

Den ér også bare fantastisk! Jeg har vidst siden jeg gik i 1.g (i 1997), at jeg skulle gå ind til den! Jeg ELSKER den melodi...

0

Del dette indlæg

Nu bliver vi, af forskellige årsager, desværre ikke viet i en kirke, så derfor går jeg all in, og har besluttet at jeg skal "gå ind" til "imperial death march" fra Starwars. :lol:/> Jeg klukker allerede bare ved tanken om det, H2B ved det ikke..

Åh hvor er det fantastisk :-D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer