Pleazure

Budget?

27 indlæg i dette emne

Vores budget er på 50.000

Regner med at der kommer omkring 55 til fest og ca. 75 til receptionen.

Jeg har sørget for rabat på hotelværelserne inkl. brunch, men det bliver på gæsternes egen regning

Lokation er Herstedvester Forsamlingshus

Vi har betalt omkring 10.000 kr. allerede og har resten af pengene.

Spareråd: Køb på tilbud, i england, på nettet generelt og tag i genbrugsbutikker. Jeg har f.eks. allerede købt marcipan til bryllupskagen, kondenseret mælk til fudge, 3 liter bailey og asti til velkomstdrinken samt mange andre ting. :lol:/> Bare vær sikker på at tingene kan holde sig til bryllupsdagen

Hvor på nettet og i England køber du??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores budget er på 50.000

Regner med at der kommer omkring 55 til fest og ca. 75 til receptionen.

Jeg har sørget for rabat på hotelværelserne inkl. brunch, men det bliver på gæsternes egen regning

Lokation er Herstedvester Forsamlingshus

Vi har betalt omkring 10.000 kr. allerede og har resten af pengene.

Spareråd: Køb på tilbud, i england, på nettet generelt og tag i genbrugsbutikker. Jeg har f.eks. allerede købt marcipan til bryllupskagen, kondenseret mælk til fudge, 3 liter bailey og asti til velkomstdrinken samt mange andre ting. :lol:/> Bare vær sikker på at tingene kan holde sig til bryllupsdagen

Hvor på nettet og i England køber du??

Jeg har købt karton, perler, tape og diverse andre ting på: www.creativehobbyart.dk og www.grafical.dk. Lakstemplet er købt på http://www.customwaxnseals.net/ og skal bruge nogle noget materiale til at lave blondeforme dem køber jeg her: http://www.thecakedecoratingcompany.co.uk/catalog/index.php?cPath=414_425. Bum bum der kommer nok nogle flere steder hen af vejen ellers er der jo også steder som etsy.com og amazon.co.uk der er jeg også inde at kigge, men endnu ikke købt noget fra :biggrin:

Jeg skal også handle lidt i USA, men det sørger min H2B for når han er i Afghanistan, så vi sparer momsen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer