AnnB

Erfaringer med "laden" ?

10 indlæg i dette emne

Min forlovede og jeg skal giftes til August 2014. Men jeg er dog allerede ved at kigge efter lokale .. Og er ved at få pip af det allerede :p

Vi har ikke råd til det helt store og vi vil derfor medbringe det hele selv.. Faldt over et festlokale Laden i blovstrød . Men kan ikke rigtig danne mig et indtryk af det indvendige. Og vil derfor høre om der er nogen herinde som skulle have erfaring med stedet ?

Men intet er besluttet og jeg modtager gerne råd om andre steder :D

Mange tak :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I skulle næsten lige undersøge kulsvigergården i Hillerød. Der skal vi selv holde vores fest, og vi er heller ikke rige, men alligevel kunne de gøre gøre det billigere end vi selv ville kunne - så måske i kan være ligeså heldige, og samtidigt slippe for at løfte en finger

Og velkommen her til :)

0

Del dette indlæg

Har også kigget på kulsviergården. Og det sted tiltaler mig også. Det kunne jo også være meget dejligt at overlade det hele til andre så jeg bare skal koncentrere mig om at blive klar til dagen. :-). Og mange tak. Her står virkelig mange brugbare ting herinde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har spillet bryllup i Laden et par gange. Godt nok en del år tilbage men jeg husker det som ganske glimrende lokaler. Grillen ved siden af kan også klart anbefales :rolleyes: Men ellers er der jo - udover Kulsviergården hvor jeg også har været, også et sted som Nøddebro Kro. Jeg tror måske I skal starte med at gøre op med jer selv om I ønsker en løsning hvor I bare lejer lokalerne eller et sted hvor I køber en færdig løsning.

0

Del dette indlæg

Min forlovede og jeg er desværre ikke enige på det punkt. Jeg vil gerne overlade det hele til andre. Mens han gerne vil stå for mad og drikke varer. Evt bestille mad udefra og et lidt billigere sted. Hvis det stod til mig skulle vi holde festen på hotel prindsen ;-) kan dog godt lide laden pga omgivelserne. Men vil også gerne have at det er lyst og venligt indvendigt

0

Del dette indlæg

Vi skal holde vores reception i Laden.

De har en virkelig smuk have med søer og græs og træer, og masser af siddepladser, som egentlig var det springende punkt for os, da vi rigtig gerne vil være udenfor hvis det er muligt i forhold til vejret :)

Lokalerne er pæne og rene, dog noget mørke. Det bærer meget præg af at være en ombygget hestestald, dvs. det er rustikt, med mørke loftsbjælker osv. Men køkkenet er totalt udstyret, der er bar, lydsystem og gode badeværelser. Jeg kan alt i alt rigtig godt lide lokalerne fordi de er hyggelige, men det er jo an på hvad man er til.

Derudover er ejeren virkelig rar, og meget hjælpsom. Hun har kontakt til en hel masse forskellige mennesker som laver catering osv, så hvis man mangler noget bestemt, kender hun med garanti en der kan hjælpe!

Vi skal giftes den 20. juli i år (hvor er det mærkeligt at sige i år!), efter det kan du evt. skrive, så skal jeg komme med et mere udførligt review af hvordan det gik på dagen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde vores reception i Laden.

De har en virkelig smuk have med søer og græs og træer, og masser af siddepladser, som egentlig var det springende punkt for os, da vi rigtig gerne vil være udenfor hvis det er muligt i forhold til vejret :)

Lokalerne er pæne og rene, dog noget mørke. Det bærer meget præg af at være en ombygget hestestald, dvs. det er rustikt, med mørke loftsbjælker osv. Men køkkenet er totalt udstyret, der er bar, lydsystem og gode badeværelser. Jeg kan alt i alt rigtig godt lide lokalerne fordi de er hyggelige, men det er jo an på hvad man er til.

Derudover er ejeren virkelig rar, og meget hjælpsom. Hun har kontakt til en hel masse forskellige mennesker som laver catering osv, så hvis man mangler noget bestemt, kender hun med garanti en der kan hjælpe!

Vi skal giftes den 20. juli i år (hvor er det mærkeligt at sige i år!), efter det kan du evt. skrive, så skal jeg komme med et mere udførligt review af hvordan det gik på dagen :)

Er det Laden i Blovstrød du taler om her. Jeg mindes nemlig ikke at der ligger nogen egentlig have forbundet med den (men har heller ikke kigget efter de gange jeg har været forbi der hvor det som regel har været mørkt og skal derfor ikke kunne sige det). Kunne måske have en formodning om at du taler om Laden på Sonnerupgaard :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer