sommer09

Skal giftes med min egen Sommer.. Nu som fru Sommer

532 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har tid i dag og brug for at få tankerne over på noget andet, send den i en pm, så skal jeg nok læse den og se om jeg kan hjælpe med noget

?

hmm hvorfor kom det ikke med :) nå prøver igen:) jeg vil rigtig gerne tage imod det tilbud, og sende det jeg har skrevet indtil videre.. den er ikke helt færdig og det mangler lidt på noget af det :) men evt så du kan se om jeg er på rette vej :)

0

Del dette indlæg

Det skal du være meget velkommen til. Jeg vil meget gerne kigge på det og sende det tilbage med forslag, hvis der er brug for det (jeg har også tid i morgen, hvis det er bedre)

Sender den om lidt også må du se hvornår du får tid :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kan jeg endelig komme ned og aflevere den l.... Opgave.. Glæder mig så meget.. Den er har fyldt meget på det sidste, men nu er den færdig og jeg kan ikke lave den om, så må jeg bare håbe jeg består :) havde ellers taget et billede med er stor står og sidder på iPaden

0

Del dette indlæg

Velkommen og tillykke.

Kan godt forstå du glæder dig og er helt vild, ville være helt forkert hvis man ikke var. Så flot du har ventet så længe.

Vi har også valgt en anden kirke, dem jeg er døbt og konfirmeret i er to vidt forskellige og sidstnævnte ligner som din ikke en kirke, så vi har valgt at blive gift i min H2B dåbs og konfirmations kirke. Det så her det hele bliver lidt besværligt, men også romantisk, for han er født og opvokset på Bornholm og vi bor i København, men det er ikke mange der kan prale med at være gift i en rundkirke.

=08-08-31-a1-Nyker.JPG?size=webview

Så mulighederne er store, I skal bare planlægge i god tid hvis I ikke har noget tilhørsforhold til kirken i vælger.

Så fine sko, ser dejlig behagelig ud, lidt sådan noget jeg leder efter til mit andet par sko, når mine fødder er trætte i de høje hæle.

Har du overvejet hvordan din kjole skal se ud, du har garanteret kigget.

0

Del dette indlæg

Velkommen og tillykke.

Kan godt forstå du glæder dig og er helt vild, ville være helt forkert hvis man ikke var. Så flot du har ventet så længe.

Vi har også valgt en anden kirke, dem jeg er døbt og konfirmeret i er to vidt forskellige og sidstnævnte ligner som din ikke en kirke, så vi har valgt at blive gift i min H2B dåbs og konfirmations kirke. Det så her det hele bliver lidt besværligt, men også romantisk, for han er født og opvokset på Bornholm og vi bor i København, men det er ikke mange der kan prale med at være gift i en rundkirke.

Så mulighederne er store, I skal bare planlægge i god tid hvis I ikke har noget tilhørsforhold til kirken i vælger.

Så fine sko, ser dejlig behagelig ud, lidt sådan noget jeg leder efter til mit andet par sko, når mine fødder er trætte i de høje hæle.

Har du overvejet hvordan din kjole skal se ud, du har garanteret kigget.

Mange tak.. super flot kirke i har fundet :)

vi er også i gang, men fordi den præst som er der nu går på efterløn, skal vi vente til den nye kommer..

Er også glad for skoene, med hensyn til kjolen har jeg bare en ide om der skal være lidt slæb, snørre i ryggen også uden stropper.. men ellers ved jeg det ikke helt endnu :)

0

Del dette indlæg

Uha burde ligge og sove, men er så spændt på i morgen, hvor jeg får min karakter af vide for min 1.årsprøve, kan bare ikke vente.. Og især ikke når halvdelen af klassen har fået deres.. Ej sov nu, også må kl ellers godt blive 9.15

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JUHHHHUUUUUUUUUUUU :cheerleader3:

Endlig efter lidt over en uges venten har jeg fået svar på hvordan min 1.årspøve var og om den var bestået eller ej.. Den har virkelig slået mig ud af det som jeg aldrig har oplevet det med opgaver før... Har tudet og tudet og var sikker på at jeg ville dumpe, til at tænke okay måske bestod jeg med 02.. MEN ved i hvad...... jeg fik piiip sgu et 7 tal.. er lettet og glad og virkelig også bare træt, sov ca 4-5 timer i nat, da jeg var for spændt.. så nu er det kun lige at skrive lidt om den kommende praktikplads, hvor jeg skal hen d. 1 august, også er det sgu sommerferie fra på fredag.. juhhuuu

0

Del dette indlæg

Ej, hvor dejligt :) Tillykke :)

Jeg må have glippet, at du var bange for ikke at bestå, jeg kunne have beroligt dig med, at det ville du. Jeg har læst langt dårligere opgaver end din, som alligevel er bestået.

Edit: Jeg mener ikke med det at din opgave er dårlig, slet ikke. For den var god.

Redigeret af Pernille pjuske
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, hvor dejligt :) Tillykke :)

Jeg må have glippet, at du var bange for ikke at bestå, jeg kunne have beroligt dig med, at det ville du. Jeg har læst langt dårligere opgaver end din, som alligevel er bestået.

Edit: Jeg mener ikke med det at din opgave er dårlig, slet ikke. For den var god.

Tak har heller ikke rigtigt snakket så meget om det herinde, mere med klassen.. Og opfattede det heller ikke negativt :) du hjælp mig også rette vej, så det takker jeg rigtigt meget for :)

0

Del dette indlæg

Endelig godt og vel en lille mdr forsent fik jeg min årsdagsgave som en en flyvetur i hans chefs helikopter.. Og hold kæft hvor var det fedt.. Kolding blev godt nok lille og storecenter blev minicenter :) kunne godt gøre det igen.. Vi har snakket om at det kunne være fedt at bruge den som transport men nu må vi se, den skal jo have noget at lande på:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Man må godt drømme..

Men det bliver nok også ved drømmen, har siddet og surfede lidt efter brudekjoler, både nye og brugt, og faldt så over en skøn kjole.

Jeg har brændt mig lidt varm på Maggie Sottero. Synes det er nogen flotte kjoler, men med den prisklasse de ligger i, så skal jeg have en brugt, da jeg ikke har råd eller har lyst til at bruge så mange penge på en kjole.. Har tidligere set mig varm på en anden Maggie kjole som en tidligere BK brud har til salg.. Men nok om snakken, her er der lidt billeder, de to første er den fra den tidligere BK bruger og de to sidste er fra den jeg faldt over i dag

post-52025-0-43221600-1373833914_thumb.j

post-52025-0-84082100-1373833928_thumb.p

post-52025-0-26189100-1373833937_thumb.j

post-52025-0-51749200-1373833945_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer