sally24

Gave til brudepiger, forlover og hjælp.

12 indlæg i dette emne

Ja jeg vil gerne give de tre brudepiger en lille gave som tak for de vil være med på vores store dag. Men aner ikke hvad. Det er min søster og to kusiner. Min søster er 25, den ene kusine 14 og den anden 22.

Og jeg mangler også gave ide til forlover som også er toastmaster. Han er en god ven af os og 27 år til den tid.

Og sidst men ikke mindst så vil min veninde hjælpe med bryllupskage, sætte mit hår, lægge make up og ordne negle på mig. Og hun vil ikke have noget for det. Så jeg vil gerne give hende en gave der fortæller at det for mig er guld værd der hun har gjort. Men igen hvad skal jeg finde på.

Håber i kan hjælpe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi gav vores hjælpere og brudepige og forlover gaver. Forloveren og fotografen ( min svoger, han tog alle vores billeder som en gave til os ) fik en lækker kurv med special øl. Vores andre hjælpere, min veninde der bagte kransekager til receptionen fik chokolade og det samme fik min faster som kniblede små sommerfulge til vores invitationer og bordkort. Min søster som hjalp med rigtigt meget op til og under brylluppet fik en super lækker kurv med specialiteter og det samme fik vores forældre. Min nevø som forærede os at spille flygel til receptionen ( han spiller til bryllupper og konfirmationer osv på klaver eller flygel ) fik en samlige af økologiske special drikke som han kan lige og min niece som var brudepige fik selvfølgelig kjolen hun havde på, et lille diadem i 14 karatsguld med swarovsksten samt et par perleørenringe.

0

Del dette indlæg

Vi gav vores hjælpere og brudepige og forlover gaver. Forloveren og fotografen ( min svoger, han tog alle vores billeder som en gave til os ) fik en lækker kurv med special øl. Vores andre hjælpere, min veninde der bagte kransekager til receptionen fik chokolade og det samme fik min faster som kniblede små sommerfulge til vores invitationer og bordkort. Min søster som hjalp med rigtigt meget op til og under brylluppet fik en super lækker kurv med specialiteter og det samme fik vores forældre. Min nevø som forærede os at spille flygel til receptionen ( han spiller til bryllupper og konfirmationer osv på klaver eller flygel ) fik en samlige af økologiske special drikke som han kan lige og min niece som var brudepige fik selvfølgelig kjolen hun havde på, et lille diadem i 14 karatsguld med swarovsksten samt et par perleørenringe.

Hold da op det var godt nok nogle flotte gaver må jeg sige.

Brudepigerne skal indtil videre selv betale deres kjoler. For de ville ikke være ens så jeg sagde at så skulle de bare have samme farve.

Men er godt nok o tvivl med de andre for tror ikke de alle ville synes om at få sådan en lækker kurv

0

Del dette indlæg

Hold da op det var godt nok nogle flotte gaver må jeg sige.

Brudepigerne skal indtil videre selv betale deres kjoler. For de ville ikke være ens så jeg sagde at så skulle de bare have samme farve.

Men er godt nok o tvivl med de andre for tror ikke de alle ville synes om at få sådan en lækker kurv

Hvad så med noget til kroppen ? Hvad er jeres budget til hver gave ? Og hvad kan de lide ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ikke lagt noget budget for hvad gaverne må koste. Men jeg tænker at hende der laver en masse hun skal have en særlig gave. Overvejer at høre hendes kæreste om hun ønsker sig noget særligt.

Og brudepiger tænke jeg de skal have en lidt personlig gave måske.

Men forlover ved jeg ikke. Måske en middag for to

0

Del dette indlæg

Vi har ikke lagt noget budget for hvad gaverne må koste. Men jeg tænker at hende der laver en masse hun skal have en særlig gave. Overvejer at høre hendes kæreste om hun ønsker sig noget særligt.

Og brudepiger tænke jeg de skal have en lidt personlig gave måske.

Men forlover ved jeg ikke. Måske en middag for to

Hvad med et smykke eller en fin broche ? Noget der kan minde dem om DIN store dag som de var med til at fejre ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi regner fx med at give hende som retter min kjole til, et gavekort til et hotelophold - kan fåes fra 600kr. hos Bellevue box. Tanken er lidt "Tak, for den tid du har brugt på mig, her får du noget tid til afslapning i stedet".

Familen, fx forlover, brudepiger, toastmastere får nogle mere "varige minder", fx slips m. initialer fra "itailor", machetknapper eller et håndlavet smykke fra etzy.

0

Del dette indlæg

Mine to brudepiger (min søster: 22 og h2b's søster:23) har hver fået en fin sølvhalskæde med vedhæng. Jeg ønskede at de bar sølvsmykker på dagen og derfor fik de begge en halskæde de kan bære på dagen og efterfølgende bruge:) Vi har talt om at forlovere får et slips eller en butterfly i temafarven og ved endnu ikke hvad toastmasteren skal have:)

0

Del dette indlæg

Jeg skal have 2 brudepiger. Jeg tror de begge 2 skal have samme øreringe på - og tror det bliver disse:

http://www.smykkekurven.dk/orestikker/176-elegante-orestikker-med-5-drabeformede-ringe.html

Skal dog lige høre, de skal jo også kunne bruge dem bagefter. Men der er mange fine - og billige på sitet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer