Guest jasmin12

Atlantis rejser, erfaringer?

11 indlæg i dette emne

Manden og jeg overvejer meget, om vores bryllupsrejse skal gå til Egypten med Atlantis rejser. Vi har kigget lidt på deres rundrejse med 3 dage i Cairo, en uges krydstogt på Nielen og 4 dage i Luxor.

Vi kender bare ingen som har rejst med Atlantis rejer eller som har oplevet Egypten på denne måde, så vi vil meget gerne høre om I har nogle erfaringer, som I vil dele med os?

Tak :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Nu har jeg rejst til Egypten af 3 omgange, og det er et utroligt interessant og mystisk land! Virkelig en perle :thumbsupsmileyanim:

Jeg har rejst med Atlantis Rejser 1 af gangene, og kan kun varmt anbefale dem. De er måske lige lidt dyre end resten af bureauerne, men servicen er også lige en tand bedre.

Jeg har rejst langs Nilen, som i sig selv er fascinerende, derudover har jeg rejst til pyramiderne, rundt i Cairo, Luxor, set Kongernes Dal og meget mere. Fantastisk historie!

Jeg synes bestemt at jeres/Atlantis kombinerende rejsepakke, lyder som en fantastisk kulturel, romantisk og skøn bryllupsrejse! DO IT :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi overvejer det samme - men om vi ender med det afhænger af om vi kan få råd til det... :blush:

Jeg har tidligere rejst med Atlantis, dog ikke til Ægypten, men derimod til Sardinien (der tilbyder de vist ikke længere rejser til) og det var en rigtig dejlig tur - jeg har intet at klage over i forhold til deres serviceniveau :biggrin:

0

Del dette indlæg

Vores bryllupsrejse gik også til Egypten - m Atlantis rejser og vi har gode erfaringer med dem:-) gode og dygtige rejseleder og super service hele vejen.

Første gang vi var i Egypten var der voldsomt uvejr dernede hvilket resulterede i at vi blev 1 dg forsinket fra dk:-( Atlantis rejser håndterede situation rigti fint vi blev inkvarteret på vingsted m stor buffet, blev kørt frem og tilbage t Billund, godt informeret hele tiden. Da vi kom t Egypten var vores oprindelige hotel ødelagt af regn ( det regner dernede hver 7-8 år men så er det også voldsomt), men vi blev opgraderet t 5 stjernet luksus-hotel m samme gode beliggenhed som oprindeligt. Vi fik en super fed ferie trods 1 dags forsinkelse - og da vi kom hjem lå der en check svarende til 1.5 dags pris på rejsen :-)

Mvh Anja

0

Del dette indlæg

Jeg var i Egypten med dem i 2011 og kan kun anbefale dem. Deres guider er ikke sådan nogle unge "druk" guider men nogle der virkelig gider sætte sig ind i det land de er i. Det var en ren fornøjelse at rejse med dem:)

Dog skal jeg ALDRIG til Egypten igen. Hotellet var super lækkert men 95 procent af dem der boede der var russere og andre øst europæere:( Og de har altså bare en anden måde at holde ferie på end os kan man vist roligt sige :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej jasmin sorry det var altså lige glippet af det bla var luxor og den tur du skulle på...Der tror jeg du har ret i ikke er ret mange af dem:)

Og den tur ville jeg SÅ gerne på da det ser fantastisk ud.

Vi var en enkelt dag i luxor og synes det var meget spændende. Men er også interesseret i deres historie:) Og guiderne er nogen der også går op i det og de fortæller glad og gerne stolpe op og stolpe ned om alle de spændende ting:)

Jeg ved ikke hvorfor jeg bare havde tænkt det var hurghada i skulle til :blink: det var bare inde i mit hoved åbenbart :fløjt:

Men rigtig god tur...du må da vise billeder derfra når i kommer hjem...jeg vil i hvert fald rigtig gerne se dem:)

Mvh Tina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer