SuperKlar

Clutch ser matcher mine sko?

11 indlæg i dette emne

Hey Bridezillas :lol:

Kan i ikke lige give mig en hånd... jeg har købt de mest fantastiske sko, sådan lige inden jeg skulle til at opgive at finde de helt rigtige i den helt rigtige farve... nu mangler jeg så bare en clutch/taske der matcher dem... det var så også lige et større problem end lige først antaget :fløjt:

Skoene kommer her, kan i så ikke lige smide link/butiknavne hvor jeg muligvis kunne kigge?

Clutch

post-56530-0-83891800-1358459881.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ellers er der en butik der farver sko og tasker..

Mener at den ligger i tåstrup.. -men så vidt jeg er orienteret kan de farve i alle nuancer.. :)

Så kan du vælge lige den du vil og så bare få den farvet så den passer skoene.. :)

0

Del dette indlæg

De er købt i "Jette Riis Copenhagen" i "bryggen" i Vejle. Og da jeg kommer fra Horsens er Tåstrup måske lige langt nok væk :( Men kan mån evt sende til dem, hvis det er der valget ender?

Tusind tak for forslagene, nu vil jeg til at kigge lidt igen (når H2B lige mister lidt af interessen for hvad det er jeg da laver på computeren...) men flere indlæg er velkomne :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Ved dette indslag er fra starten af året, men er der nogen der ved om brude og festsko - lis d - tåstruo sko (kært barn mange navne) stadig eksisterer. Når man trykker på linket siger den fejl, og kan ikke finde andet på Google. Men vil meget gerne i kontakt med dem, da jeg skal have farvet både sko og taske. Bor i Jylland, så kan ikke lige køre forbi og se.

0

Del dette indlæg

Jeg kan heller ikke finde dem. Jeg har istedet kig på en engelsk side men det er ikke ligefrem en billig løsning, slet ikke med forsendelse oveni. Så hvis der er nogen der finder noget i danmark så vil jeg også gerne høre om det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer