Mimeria

Kort eller lang?

7 indlæg i dette emne

Jeg er en lidt rund/buttet én, der skal giftes. Og selvom der er lang tid endnu, kan jeg godt lide, at planlægge det hele igen og igen, af bar spænding.

Nu kommer spørgsmålet så, kort eller lang brudekjole?

post-63073-0-09078100-1358716627.jpgpost-63073-0-09078100-1358716627.jpg

den lange ^

post-63073-0-38746400-1358716672.jpg

den korte ^

Min kropsbygning er med stor barm, topmave, og brede hofter.

Håber at i kan hjælpe mig lidt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw den korte er super fin!!

Jeg tror dog det er svært at lægge sig fast på en bestemt stil/længde inden man har været ude og prøve nogle forskellige kjoler..

Jeg ved, der er mange (mig selv incl) der har troet de skulle have en slags kjole, men er endt i en hel anden..

Prøv lidt forskelligt og se hvad du føler sig bedst tilpas i..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg giver de andre helt ret.

Jeg er selv en af dem som var sikker på at skulle have sten og bling bling, og Ingen blonder. Men jeg har fået en med blonder og ingen bling bling, og ELSKER min kjole.

Men ja den korte er nu rigtig flot :-)

Redigeret af Grillmama
0

Del dette indlæg

Enig med de andre - du må ud og prøve. Prøv at vælge en butik med stort udvalg til at starte med og sig til ekspedienten at du gerne vil prøve noget forskelligt og især noget der klæder din kropsform. Der er utroligt mange dygtige folk der lige kan se hvad der er pænest til dig.

:-)

0

Del dette indlæg

Jeg vil også sige, du skal ud for at prøve. Det kan overraske meget, hvad der fungerer og ikke fungerer.

Jeg ville sige i tlf., at jeg har brug for guidning i, hvad der klæder min kropstype.

Jeg er selv 168 cm, og skal giftes med en på 2 m. Så jeg sagde, at jeg ønsker en kjole, der får mig til at syne højere og ikke trækker mig ned f.eks. De var rigtig gode til at rådgive, de steder jeg har været.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer