Julie_Marie

Extensions..Når gode råd og ekstra hår er dyre.

8 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne høre om jeres erfaring med Extensions, og hvilken variant i bruger.

Jeg har haft kort hår og har kæmpet for at gro det langt til mit bryllup, så jeg kan få en fin opsætning. Men jeg kan se at jeg kun når at gro det til ca skulder længde, med en del kortere stykker fra toppen.

Summa summarum, jeg får nok brug for extentions, men har ingen erfaring med det, så hjælp mig..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har extentions med clips - jeg købte dem for mange år siden på ebay.co.uk. Har selv skulderlangt hår - og bruger dem ved specielle lejligheder. Men jeg vil ikke bruge dem til mit bryllup. Overvejer at få sat dem i på anden må - men det er min frisør der står får det. Så hvis jeg var dig - ville jeg snakke med frisøren om det, da det også afhænger af hvordan dit hår skal sidde :-)

0

Del dette indlæg

Jeg overvejede dem man sætter fast med lim i håret (Hot fusion hedder det vist) Men køber dem over nettet og får en veninde der er frisør til at sætte det på. Er bare usikker på om jeg kan "nøjes" med klip on's eller om de vil blive synlige i låsen..?

Føler mig helt rådvild.. :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tape er bedst til fint hår, fordi totterne ved hot fusion bliver sat på med kreatinin vil kunne ses i fint hår:-)

Ja extensions skal plejes, alt afhængig af hvad det er. Men det fortæller frisøren dig om! Et godt fif et at flette det når du skal sove, derved undgåes at det filter så meget om natten. Skåner også håret;-))

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer