M4ie

Starter endelig på planlægningen!

9 indlæg i dette emne

Hej alle sammen!

For at starte med begyndelsen så har jeg nu været sammen med min elskede kæreste i 2,5 år.

FRIERIET: Han organiserede den mest romantiske aften for os. Jeg blev sendt hjem til mine forældre om eftermiddagen, og bedt om at være klar klokken 7 med pænt tøj på, hvilket jeg selvfølgelig gjorde fuld af spænding. Han kom og hentede mig og kørte os ind til en rigtig fin restaurent, hvor vi fik en overdådig tre retters menu. Alt imens jeg fik givet små ledetråde i løbet af aftenen (blå flodhest figur, kvickly kuglepen, og en gammel broche) som skulle stå for noget blåt, noget lånt og noget gammelt. Det gik selvfølgelig ikke op for mig i starten. Herefter kørte han os hjem til vores lejlighed, hvor jeg fik bind for øjnene og ført ind i vores lejlighed. Her tændte han utallige stearinlys og jeg fik bindet af øjnene. Hele lejligheden var dækket af stearinlys og roser, kæmpe buketter, lange stilkede roser, rosenblade strøet over det hele. Det var et utroligt syn! Hvor han bagefter, rystende nervøs, gik ned på et knæ og fandt en smuk forlovelsesring frem. Og jeg sagde selvfølgelig ja! :loveshower:

Men nu kommer det svære, vi har aldrig selv været til et bryllup, så vi føler os stadig noget usikre på hvordan det hele burde foregå til et bryllup. Men vi gør det så bare sådan som vi synes det skal være!

Vi skal giftes i kristrup kirke, som er en rigtig flot kirke. Derefter er tanken at skulle videre til feststedet, der dog ikke er besluttet endnu. Men vi tænker på et sted kaldet Heidi's kro, http://heidiskro.dk/.

Vi regner med omkring 50 gæster, og et bugdet på maks 40-50.000 kr.

Alle de små ting snakker vi stadig meget om, men jeg er meget opsat på at lave servietringene af gamle brocher. Så det er et projekt jeg skal igang med, det er jo en del brocher man skal have samlet sammen :unsure: .

post-64491-0-86241500-1359016685.jpg

post-64491-0-90090600-1359016703.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med det kommende bryllup og velkommen til 😃

Synes de er søde de servietringe... Så er det igang med at rende på loppemarkede.. Ellers kan man finde stort set alt på eBay 😉

Redigeret af NajaDK
0

Del dette indlæg

Hvor et fantastisk sødt frieri! Jeg er ikke sikker på at min h2b ville kunne nævnte alle 4 (nyt blå gammelt lånt)

Og spændende ide med serviet ringe!

Den største ulempe ved at være i god tid med diy har for mig været alle de gange jeg har ombestemt mig ifht stil og farver >_<

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer