Mette&Morten

Birgitte

2 indlæg i dette emne

Jeg er i panik... Der sker intet på vægttsbskontoen og jeg forstår ikke hvorfor.

Jeg spiser efter Charlotte Hartwigs slank dig glad- dvs 1200kcal fordelt på 250 kcal morgen og middag og 500kcal aften og to gange 100kcal mellemmåltid.

Der er protein i hvert måltid og skåret ned på brød pasta ris osv.

Træner 2 x i fitness på hold pr uge.

Hvad dælan gør jeg forkert? Det er 2 uger i streg der intet er sket! Og jeg har tidligere fulgt samme opskrift hvor jeg tabte 1 kg pr uge!

Er bare ked af at belønningen udebliver!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er i panik... Der sker intet på vægttsbskontoen og jeg forstår ikke hvorfor.

Jeg spiser efter Charlotte Hartwigs slank dig glad- dvs 1200kcal fordelt på 250 kcal morgen og middag og 500kcal aften og to gange 100kcal mellemmåltid.

Der er protein i hvert måltid og skåret ned på brød pasta ris osv.

Træner 2 x i fitness på hold pr uge.

Hvad dælan gør jeg forkert? Det er 2 uger i streg der intet er sket! Og jeg har tidligere fulgt samme opskrift hvor jeg tabte 1 kg pr uge!

Er bare ked af at belønningen udebliver!

Hejsa!

Ingen grund til panik - her er et par gode tips til hvordan du kommer videre:

• Lige nu spiser du meget få kalorier, og når man har gjort dette i et stykke tid, vil dit stoftskifte gå ned i tempo.
  • For at booste din fedtforbrænding, vil det være rigtig godt for dig at komme igang med noget tung styrketræning - her snakker vi frie vægte og det er en sikker vinder hver gang!
  • Sørg at spise fødevarer, der ikke er forarbejdede. De mætter mere, og det vil hjælpe din krop til at komme op i gear!

Hvis du gør disse ting, vil jeg garantere dig, at du kan spise mere og tabe de sidste kilo.

Her er en kort artikel med nogle gode kostråd:

http://birgittelarsen.wordpress.com/2012/06/28/5-hurtige-kostrad-til-at-booste-vaegttabet/

God fornøjelse!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer