pernut

Dukan-kuren...

64 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg er gået helt i stå igen.. Har simpelthen så svært ved at komme rigtigt igang igen. I efteråret nåede jeg ellers mit mål med Dukan-kuren, men så blev jeg opereret og måtte stort set ingenting i 4 uger, og så var der det dårlige vejr, jul osv.. Ja, undskyldninger er der nok af!

Nu er der så kun 3 måneder og knap 2 uger til brylluppet.. Og jeg har altså lige 7 kilo igen igen igen der skal af.. Så nu står den på Dukan igen, da det samtidig med det går hurtigt, kan være rimelig let at leve efter. Jeg har en rimelig travl hverdag med 10 arbejdstimer + 3 børn der skal til gymnastik, mig selv og min mand til badminton osv.. Så det hele kører på skema herhjemme, og de travle dage er det bare nemt at hente på sunset eller andet jeg ikke selv skal lave. Men nu må jeg sgu tage mig sammen. Jeg arbejder som dagplejer, så jeg har jo masser af muligheder, for at få gjort klar til om aftenen, i min middagspause. Idag går pausen dog på rengøring (og BK nu mens jeg spiser)..

MEN jeg er startet idag, og jeg kører efter Ude&Hjemmes udgave af kuren. har også prøvet den ægte, men denne her måde fungerer bedst for mig.

Jeg regner med at køre fase 1 og 2 igennem 2 gange, og så fortsætte til fase 3.. Skal dog i byen med 2 veninder på fredag (med mad og druk), så der holder jeg altså fri, da der er 0 alkohol i de første 2 faser.

Jeg har lavet en motionsplan, som bare SKAL holdes, og den vil jeg også skrive her. Det her skal være min dagbog, og jeg skal skrive lidt HVER dag.. Så hænger jeg ligesom på den...

Hvis der er andre der følger DUkan, eller gerne vil høre mere om den, eller gerne vil følge den, er I velkomne til at bruge tråden som dagbog, spørgsmål osv..

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dag 1 - mandag d. 28. jan 2013

Vægt: 72,7 :(

Motionsplan uge 1

Mandag: Løbe 2 km + gå 2 km (skal lige igang igen efter operationen)

Tirsdag: Aerobic i stuen

Onsdag: Løbe 3 km + badminton

Torsdag: Aerobic i stuen

Fredag: Løbe 3 km (Dukan-fri aften)

Lørdag: Gå min. 30 minutter

Søndag - START Fase 2: Aerobic i stuen

MÅL for uge 1:

Vægt: Tabe 2 kilo = 70,7 mandag d. 4. feb

Motion: Holde planen (er vejret for dårligt kan løbeture evt skiftes ud med aerobic)

Øvrigt: Drik 2 liter vand HVER dag

0

Del dette indlæg

Har forresten sat en post-it på køleskabet.. I denne uge står der: 15 uger til bryllup.

Så skal jeg lige minde mig selv om, at der kommer en polterabend inden. Og at jeg om halvanden - 2 måneder skal have kjolen til skrædder...

Håber mit nye trick virker.. Har mest lyst til at sætte et billede op af mig i brudekjolen (da vejede jeg nemlig det jeg vil), men kan nok ikke holde manden væk fra køleren i 3 måneder.

0

Del dette indlæg

Så lakker dag 1 mod enden.. Sidder med min sidste halve liter vand, og en kop kaffe.

Det er gået lige som det skal. Gå/løbeturen er lige overstået.. 2 km gang og 2 km løb skulle det have været.. det blev 2,5 km løb og 2 km gang. Det var fint.. Kunne nok godt have løbet lidt længere, hvis jeg pressede mig selv lidt mere, men ved også at jeg vil køre sur i det, hvis jeg synes det er for trælst.. Det er trods alt over 2 mdr siden jeg sidst løb (og 5 kilo... :td: ).

Jeg er dog en lille smule sulten, og selv om jeg i princippet bare kan gå ud og spise nogle proteiner, må jeg hellere lade være, og hoppe i seng, så snart jeg har drukket op.

Da jeg lavede motionsplan, havde jeg lige glemt at jeg skal i strikkeklub imorgen aften (ja, er totalt bedstemor :thumbsupsmileyanim: ), men jeg håber jeg kan komme til det når børnene sover til middag... Må sørge for ikke at have andre planer der.

Men jeg er fuld af motivation, så NU skal jeg sgu i mål - og BLIVE der (i hvert fald ind til 11. maj :lol: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dag 2 overstået..

Kosten er gået rigtig fint. Vandet.. STORT set.. mangler måske lige en kvart liter.. Men nu er jeg gået i seng.

Der kom lige lidt ændringer i planen mht motion.. Ville jo have lavet aerobic i min pause, men jeg havde en syg pylret datter hjemme, så det måtte udskydes til aften. Strikkeklubben blev aflyst, fordi jeg blev moster (igen igen) i aftes :loveshower: Så jeg tog altså på barselsvisit her til aften. Ville bare lige være der i 30 minutter, så jeg kunne nå hjem og lave gym. Men det var SÅ hyggeligt derude, og min far kom også (som også er på dukan), så snakken gik - og tiden ligeså.. Så jeg var hjemme 21.25, og synes ikke lige 50 mins aerobic dvd lokkede. Kunne godt mærke på samvittigheden, at det ikke var godt, så jeg tog jakke og sko på, og gik en tur på 25 minutter + jeg gik 20 minutter tidligere idag, da jeg skulle ned og have ordne bryn. På Dukan skal man bare gå 20 minutter om dagen, så jeg synes det er ok.

Alt i alt en god dag.. og der sker noget på vægten også.. En af de næste uger, MÅ mit mål være, at veje mig mindre... Men jeg kan sgu ikke lade den vægt stå... :oops:

0

Del dette indlæg

Jeg syntes din kur lyder rigtig spændende, hvad er reglerne?

JAmen den går i store træk bare ud på at spise protein. Du må spise ligeså meget du vil (selvfølgelig ikke overspise) af oksekød uden fedtkant, magert oksefars, al slags fisk - både frisk, på dåse, røget you name it. Næsten al slags fjerkræ - ikke and og gås (og andre fladnæbede), æg.

Så må man få 1000 ml mælkeprodukter pr dag. Det kan være yoghurt 0,1-0,5% fedt, fromage frais, skyr, hytteost osv.. Alle med lavest mulig fedtprocent

Man må også få lidt til at give smag, som fx friske krydderurter, krydderier, sødemiddel, fedtfri kakaopulver (dog ikke i fase 1)

Man SKAL have 1.5 spsk havreklid pr dag, da det hjælper med at holde maven igang, for man får altså lidt hård mave af alt det kød.

Man SKAL gå min 20 min rask gang pr dag.

Der er 2 udgaver af den.. Den ægte, hvor man skal regne ud, hvor mange dage man er på fase 1, hvor man "kun" må få ovenstående. Jeg skal fx kun være i fase 1 i 2 dage. Og man går så videre til fase 2, hvor man er til man har nået målvægten.

Jeg følger ude & hjemmes udgave. Den fungerer sådan, at man er i fase 1 i 5 dage, og fase 2 i 5 dage. Og så skifter man mellem de 2 faser indtil man når målet.

I fase 2 skal man have grønsager hveranden dag. Ellers er reglerne de samme.

Når man når målvægten, skal man være i fase 3 i 10 dage pr kilo man har tabt. Dvs, når jeg har tabt 6,2 skal ejg være i fase 3 i 62 dage.

I fase 3 må man få alt fra fase 1 og 2. Derudover må man få 1 stykke frugt om dagen, 2 skiver rugbrød (mener det er 2) pr dag, kartofler 2 gange i ugen, og det bedste... 2 "festmåltider" pr uge.. MÅLTIDER ikke hele dage. Men man må 2 gange i ugen få 3 retters menu med flødesauce og rødvin til, hvis det er det man vil. De 2 måltider må bare ikke ligge lige efter hinanden.

1 dag i ugen skal man leve som fase 1 - og gerne en fast dag.

Når de dage er gået, går man så til fase 4. Man skal selvfølgelig leve sundt, men der er faktisk ikke rigtigt nogle regler.. Eller der er 2..

1 - 1 dag i ugen skal du leve som fase 1 - helst en fast dag

2 - du skal spise 3 spsk havreklid pr dag.

Der er en masse gode opskrifter, så det ikke blir for kedeligt. Jeg laver tit madpandekager med kødfyld.. Det er bare guf.

Og så har jeg altså købt proteinbarer.. Enten deler jeg den over i 2 og har til 2 mellemmåltider, ellers er de rare at have til en lørdag aften, som ellers er min falde-i-dag, og så er de bare gode at have i tasken, hvis man ved, man er ude mens man blir sulten.

Du kan læse meget mere, og finde opskrifter på dukanslankekur.dk - Det er vist mest folk der følger den ægte, men hvis det abre er opskrifter du vil finde, og selvfølgelig læse om faserne, er den supergod. Jeg har de 3 hæfter fra ude&hjemme i min mail, hvis du vil have dem :)

Det lyder måske lidt indviklet, når det hele lige står, men det er i virkeligheden meget simpelt. Måske skal man bare lige koncentrere sig om den fase man er i.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dag 3 er gået, og jeg sidder og kæmper med den sidste flaske vand...

Kosten har bare været super, og jeg kan mærke at maven er ved at vænne sig til IKKE at skulle æde hele tiden. Jeg fik faktisk ikke eftermiddagsmellemmåltidet.. Jeg var simpelthen ikke sulten. Jeg lavede en madpandekage, blandede en kyllingefilet jeg havde i køleskabet (skåret i skiver) med hytteost, chili og karry, og puttede det ind i pandkagen.. Det smagte rigtig godt, og holdt mig mæt i 5-6 timer.

Motionen er også gået som den skal. Fik løbet de 3 km - endte faktisk på 3,2 km, og var ikke engang død.. Har dog stadig ondt i lårbasserne fra mandagsturen. Men sådan er det jo, når man lige skal igang igen. Badminton var dog en lidt sløset omgang.. 1 af de andre meldte afbud, så vi var kun 3. Men det var sjovt, og vi tog da også lige 10 minutters rundt-om-nettet.

Udover det, gik jeg også en lang tur med dagplejebørnene. Den ene vej gik det ustyrligt langsomt, da børnene jo gik ved vognen. Men hjemad fik de lov at komme op at køre, så jeg fik lige 20 minutters rask gang med megatung vogn.. Det må sgu give godt.

Og så vejede jeg mig lige igen imorges... 2,1 på de første 2 dage.. Den er altså effektiv, den kur her.. Er helt ærgelig over jeg skal i byen på fredag, for jeg er så motiveret, at jeg er sikker på jeg ville få en god slankeweekend.. Men jeg VIL altså også drikke med veninderne, når muligheden endelig er der.. Det sker yderst sjældent med 3 børn...

Og således fik jeg tømt min sidste flaske vand.. Godnat derude :balloons:

0

Del dette indlæg

Kunne du ikke prøve at skrive hvad du spiser pr dag og hvornår?

Jo da.

Morgenmad kl ca 6.30-7.30:

A38 0,1% med 1,5 spsk havreklid + lidt sødemiddel

Cheasy Vanille 0,1% - evt med havreklid

2 blødkogte æg

1 blødkogt + lidt kylling (evt bare pålæg, når det skal være rigtig nemt)

Omelet (med tabasco og soya) evt med lidt ristet kalkunpålæg lagt imellem

Mellemmåltid ca kl 9.30:

En halv proteinbar (dem fra Nutrilett smager ret godt)

1 blødkogt - hvis ikke jeg har fået det til morgenmad

En lille portion yoghurt

Og så er jeg vist klam.. Kender i hvert fald ikke andre der bare kan. Men jeg kan lige hugge en pakke kalkun/kylling/oksepålæg ned.. Det er lige 100 kalorier, og det mætter lige den sidste time til halvanden inden frokost.

Frokost 12.30:

1 dåse tun i vand med lidt fromage frais eller skyr, karry, krydderurter. Evt med æg eller rejer til/i

1 madpandekage med fyld (enten kylling blandet med lidt dressing-agtigt, oksekødsfyld, ovenstående tunmix)

OKsekødsfyld, hvis jeg har fået det aftenen før

1 god bøf med lidt dressing af fromagefrais og krydderurter

1 kyllingefilet med dressing af fromagefrais og krydderurter

Kyllingeruller (en opskrift jeg har fra et Dukanhæfte) - som oftest er en rest fra aftenen før

Mellemmåltid kl 16 ca. Samme som tidligere.. Bare ikke samme slags som om formiddagen, medmindre der er proteinbaren.. Så tager jeg den anden halvdel.

Faktisk er jeg ikke ret tit sulten her, så mange dage undværer jeg helt.

Aftensmad 17.30-18.00:

YNDLINGS: Madpandekager med oksekødsfyld

En god steg med lidt dressing (spis til mæt)

Kylling med dresseing

Tunbøf

Laksefilet med dressing

Kyllingeruller

Det var fase 1. I fase 2 spiser man stort set det samme. Mellemmåltiderne kan så skiftes ud med grønsager, og der kommer lidt grønt til hvert måltid HVERANDEN dag.

Man skal huske havrekliden hver dag. Jeg elsker madpandekagerne, så det får jeg de fleste dage. Hvis ikke jeg får det, blir det på yoghurt.

0

Del dette indlæg

Okay det går lidt sløvt med opdateringerne.. Men den ældste er bare stadig syg. TOrsdag er alenedag/aften med alle børn, og jeg skrantede selv lidt, så jeg droppede altså aerobic, og tog et laaaangt karbad i stedet for. Og så gik jeg ellers tidligt i seng.

Igår var det jo festdag. Skulle have løbet om dagen, da jeg havde fri, men da havde jeg både en syg og en rask hjemme, så jeg kunne ikke komme afsted. Eftermiddagen blev brugt på at afværge en tøjkrise.. Så den stod på hård shopping, og jeg er sikker på det var god motion.. Og det blev dyrt.. Og så kom vi sgu ikke engang i byen, så i sad bare 3 veninder.. Ku sgu godt ha sparet de penge så. Men hyggeligt var det, og jeg har ikke taget på :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg følger lige med her, for jeg startede på Dukan kuren for lidt over 14 dage siden.

Jeg kører den efter Dukan hjemmesiden, og jeg var 4 dage i angrebsfasen, hvor jeg smed 2,1 kg :cheerleader3: :cheerleader3:

Den sidste uges tid har vægten stået lidt stille, men det kan jeg jo læse er ret normalt, men øv det er irriterende.

Jeg skal til prøvetime imorgen hos LOOP, for mit motion halter virkelig.

Jeg har jo heldigvis noget længere tid til brylluppet end dig (14.9), men jo før jeg kommer i mål desto bedre, for jeg har IKKE kigget på kjoler endnu.

Mit mål er desuden at smide i alt 12 kg :blush:

0

Del dette indlæg

Jeg syntes din kur lyder rigtig spændende, hvad er reglerne?

JAmen den går i store træk bare ud på at spise protein. Du må spise ligeså meget du vil (selvfølgelig ikke overspise) af oksekød uden fedtkant, magert oksefars, al slags fisk - både frisk, på dåse, røget you name it. Næsten al slags fjerkræ - ikke and og gås (og andre fladnæbede), æg.

Så må man få 1000 ml mælkeprodukter pr dag. Det kan være yoghurt 0,1-0,5% fedt, fromage frais, skyr, hytteost osv.. Alle med lavest mulig fedtprocent

Man må også få lidt til at give smag, som fx friske krydderurter, krydderier, sødemiddel, fedtfri kakaopulver (dog ikke i fase 1)

Man SKAL have 1.5 spsk havreklid pr dag, da det hjælper med at holde maven igang, for man får altså lidt hård mave af alt det kød.

Man SKAL gå min 20 min rask gang pr dag.

Der er 2 udgaver af den.. Den ægte, hvor man skal regne ud, hvor mange dage man er på fase 1, hvor man "kun" må få ovenstående. Jeg skal fx kun være i fase 1 i 2 dage. Og man går så videre til fase 2, hvor man er til man har nået målvægten.

Jeg følger ude & hjemmes udgave. Den fungerer sådan, at man er i fase 1 i 5 dage, og fase 2 i 5 dage. Og så skifter man mellem de 2 faser indtil man når målet.

I fase 2 skal man have grønsager hveranden dag. Ellers er reglerne de samme.

Når man når målvægten, skal man være i fase 3 i 10 dage pr kilo man har tabt. Dvs, når jeg har tabt 6,2 skal ejg være i fase 3 i 62 dage.

I fase 3 må man få alt fra fase 1 og 2. Derudover må man få 1 stykke frugt om dagen, 2 skiver rugbrød (mener det er 2) pr dag, kartofler 2 gange i ugen, og det bedste... 2 "festmåltider" pr uge.. MÅLTIDER ikke hele dage. Men man må 2 gange i ugen få 3 retters menu med flødesauce og rødvin til, hvis det er det man vil. De 2 måltider må bare ikke ligge lige efter hinanden.

1 dag i ugen skal man leve som fase 1 - og gerne en fast dag.

Når de dage er gået, går man så til fase 4. Man skal selvfølgelig leve sundt, men der er faktisk ikke rigtigt nogle regler.. Eller der er 2..

1 - 1 dag i ugen skal du leve som fase 1 - helst en fast dag

2 - du skal spise 3 spsk havreklid pr dag.

Der er en masse gode opskrifter, så det ikke blir for kedeligt. Jeg laver tit madpandekager med kødfyld.. Det er bare guf.

Og så har jeg altså købt proteinbarer.. Enten deler jeg den over i 2 og har til 2 mellemmåltider, ellers er de rare at have til en lørdag aften, som ellers er min falde-i-dag, og så er de bare gode at have i tasken, hvis man ved, man er ude mens man blir sulten.

Du kan læse meget mere, og finde opskrifter på dukanslankekur.dk - Det er vist mest folk der følger den ægte, men hvis det abre er opskrifter du vil finde, og selvfølgelig læse om faserne, er den supergod. Jeg har de 3 hæfter fra ude&hjemme i min mail, hvis du vil have dem :)/>

Det lyder måske lidt indviklet, når det hele lige står, men det er i virkeligheden meget simpelt. Måske skal man bare lige koncentrere sig om den fase man er i.

Kunne godt tænke mig de opskrifter janefinsen@live.dk

0

Del dette indlæg

Tak- det ser slet ikke "slemt" ud.

Hvordan er madpandekagerne lavet?

2 store æggehvider (jeg bruger altid 2 bægre past. hvider.. så er der ca 2,5 hvider i)

3 spsk havreklid

3 spsk fromage frais

3 spsk vand

1 nip salt

I opskriften står der bare, at det hele skal blandes og steges på en pande. Men jeg kan ikke få dem til at blive til "kager".. Så jeg pisker hviderne helt stive først, og kommer derefter resten i. Og så laver jeg 2 klatter på en bradepande med bagepapir, og smider dem i ovnen ved 200 gr indtil de ser færdige ud.

Man kan bruge dem som mellemmåltid eller dessert, hvis man putter fedtfri vanillesukker i.. Men det har jeg ikke, så har ikke prøvet det.

Jeg følger lige med her, for jeg startede på Dukan kuren for lidt over 14 dage siden.

Jeg kører den efter Dukan hjemmesiden, og jeg var 4 dage i angrebsfasen, hvor jeg smed 2,1 kg :cheerleader3: :cheerleader3:

Den sidste uges tid har vægten stået lidt stille, men det kan jeg jo læse er ret normalt, men øv det er irriterende.

Jeg har jo heldigvis noget længere tid til brylluppet end dig (14.9), men jo før jeg kommer i mål desto bedre, for jeg har IKKE kigget på kjoler endnu.

Ej hvor dejligt med en at følges med :cheerleader3: Og sikke et flot vægttab du har haft allerede. FEDT!

Jeg har godt nok holdt lørdag idag.. Fik sushi til aften.. Det var ok, tænkte jeg. Skar en proteinbar i stykker til MGP, mens børnene fik snoller... Men ak ak.. der var mere slik tilbage.. Og så var jeg jo igang. Så kom jeg til at lave popcorn - og spise dem. Og nappe en abr mere.. Det var sgu ikke så godt. Manglede ellers kun 4 kilo imorges. Regner med 5 imorgen tidlig. Og så er det abre slut med hyggedage. Næste uge får børnene en slikkepind eller sodavandsis.

Kunne godt tænke mig de opskrifter�� janefinsen@live.dk

Jeg sender dig lige de 3 hæfter.. Så har du både forklaringer, og en masse opskrifter :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak- det ser slet ikke "slemt" ud.

Hvordan er madpandekagerne lavet?

2 store æggehvider (jeg bruger altid 2 bægre past. hvider.. så er der ca 2,5 hvider i)

3 spsk havreklid

3 spsk fromage frais

3 spsk vand

1 nip salt

I opskriften står der bare, at det hele skal blandes og steges på en pande. Men jeg kan ikke få dem til at blive til "kager".. Så jeg pisker hviderne helt stive først, og kommer derefter resten i. Og så laver jeg 2 klatter på en bradepande med bagepapir, og smider dem i ovnen ved 200 gr indtil de ser færdige ud.

Man kan bruge dem som mellemmåltid eller dessert, hvis man putter fedtfri vanillesukker i.. Men det har jeg ikke, så har ikke prøvet det.

Ej hvor dejligt med en at følges med :cheerleader3: Og sikke et flot vægttab du har haft allerede. FEDT!

Jeg har godt nok holdt lørdag idag.. Fik sushi til aften.. Det var ok, tænkte jeg. Skar en proteinbar i stykker til MGP, mens børnene fik snoller... Men ak ak.. der var mere slik tilbage.. Og så var jeg jo igang. Så kom jeg til at lave popcorn - og spise dem. Og nappe en abr mere.. Det var sgu ikke så godt. Manglede ellers kun 4 kilo imorges. Regner med 5 imorgen tidlig. Og så er det abre slut med hyggedage. Næste uge får børnene en slikkepind eller sodavandsis.

Kunne godt tænke mig de opskrifter�� janefinsen@live.dk

Jeg sender dig lige de 3 hæfter.. Så har du både forklaringer, og en masse opskrifter :)

Hehe, det med at falde i, kender jeg godt.

Jeg var ude og spise med arbejde i fredags, og fik både fritter og god hjemmelavet bearnaise, selvom det jo er big no go.

Men hey, det er bare op på hesten igen, for det bliver for surt, hvis ikke der er plads til lidt lækkert.

Det bliver da sjovt at følges lidt ad :biggrin:

Er sikker på, du nok skal nå dit mål inden brylluppet, HEP HEP :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :sm: hehe...

0

Del dette indlæg

SATAN DA!!!! Weekender burde afskaffes :shooter:

Vi var til bryllupsmesse igår.. Der var bryllupskage, og selv om jeg faktisk sagde nej flere gange, endte det sgu alligevel med jeg smagte. Så var der jo chokolade alle steder, og derfik jeg også lige et enkelt stykke, fordi der var en med skildpaddecreme i.

Der var så lidt at se til messen, at vi kun var der i 45 minutter.. Så havde vi set det hele flere gange, og vi mangler jo ikke så meget. Vi tog derfor ud at besøgte min far, som oså er på Dukan. Vi plejer ellers at hælde chokolade ind derude, men det er jo slut nu. Så vi fik lit hjemmebagt brød... Min far og jeg fik dukanbrød.. Det skal jeg altså have bagt, og de andre fik alm hjemmebagt franner. Jeg fik dog ost på.. Men jeg havde også lige kværnet 2 chokoladekiks + en proteinbar på vej derud.. Hader bare, når jeg tænker "Nu er jeg jo alligevel igang..."

Vi var lidt sent hjemme, så det blev bare lige havregrød til aften. Da børnene var puttet, tog jeg så lige 2 stykker rugbrød med kød på. Manden kørte til købmanden for at købe ind til ugen.. Og så kom han hjem med en pose slik.. Nå ja... Jeg var jo ligesom igang, ik :fløjt: Så den pose åd vi. SÅ lavede jeg da også lige popcorn.. Dem spiste jeg så næsten selv.

NU smider jeg de sidste poser popcorn ud (og det er underligt, for vi har faktisk aldrig popcorn i huset.. Jeg skulle bare have hggedag med pigerne en aften, hvor vi skulle lege bio, og så havde de bare kun sådan en med 6 i... Vi har 3 mere.. Det er bare ud nu.)

Og prikken over i´et... Vi sov over os imorges.. Eller dvs der er ikke kommet nogle børn til mig endnu, så jeg kunne egentlig have taget en time mere, men vi troede der ville komme børn for en time siden. Men derfor nåede jeg heller ikke på vægten inden jeg fik tøj på. Så vejedag er udsat til imorgen.. Nok også bedst... Det er bare SÅ trælst. For lørdag morgen stod vægten på 70,0 - hvis jeg havde holdt kuren havde jeg vejet i 60´erne nu.. Og måske tabt 3 kilo på uge 1. Fuck jeg er træt af mig selv.

NU er det abre igang, og så vejer jeg i 60 erne på fredag. BASTA!!!

Denne uges mål:

Motion: Løb, de dage der ikke ligger sne. (aerobic hjemme er afmeldt.. Kan ikke tage mig sammen.. VIl hellere løbe)

Øvrigt: Madpakker til weekendens fødselsdage..

HOLD KUREN!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan! Så kører det igen. Har fået overstået motionen.. 40 min rimelig rask gang med kæmpe barnevogn inkl 3 børn. Skulle lige nå huhej til købmanden, så de fik alle et lift idag. T skal til badminton i aften, så det er rart at have det overstået, så der ikke skal klemmes en løbetur ind. Sneen er væk, så imorgen regner jeg med løb.

Egentlig har jeg protein grønsagsdag (PV på dukansprog), men jeg savner bare ikke grønsagerne.. Så i aften skal vi have burgere.. Så glider der noget ned. Jeg ELSKER burger, selv om det ikke er det samme i en dukanbolle.. Men det er derhenad...

Ej jeg elsker også en god salat.. Faktisk nok min livret. Men det tager så lang tid, så det er altså ikke hverdagskost. Måske til foråret, når alting bare bliver lidt sjovere..

0

Del dette indlæg

Hurtig update fra sengen.. Med øjne der kradsero51.gif

Vægten idag: 71,5.. Altså sådan ud fra at det er 1,2 på en uge, er det jo et ret fint vægttab, men udfra at jeg i lørdags vejede 1,5 mindre, er det jo virkelig bare for ringe. Det kan jeg godt mærke har givet et hak i motivationen.. Og ikke et godt hak. Og så er jeg bare træt, og træt af sne. FUCK nu af, så folk kan komme ud at løbe. Og kom med forår, så man blir frisk og glad og motiveret.. Jeg magter fisme snart ikke dk mere.

Ej totalt ynkeindlæg.. Men jeg taber fuldstændig motivationen af det vejr her.. Får bare lyst til at sidde inde og spise friskbagte boller med tandsmør og drikke varm kakao, når det er så fesent udenfor.. Havde det bare været jul, var det helt ok.. Men nu trænger vi altså til forår.

Nu har jeg ikke flere proteinbarer, for jeg har ædt de sidste idag :pokey:

0

Del dette indlæg

tænkte på om jeg også må bede om de hæfter :blush:

Og tro mig kender det hvordan du har det:( Vejret gør altså bare ikke noget godt for motivationen :shooter: og at der så også er sygdom...det er bare røv det hele:(

Jeg kæmper også for at blive bare en anelse mere motiveret men det kniber godt nok en del. Nu vælger jeg så at prøve at kigge på dukan kuren da den lyder som en der for mig vil være nem at følge.

Den opskrift du lagde ind med madpandekagerne lød også rigtig nem:)

Men pøj pøj med det :hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer