Julie_Marie

25. maj 2013. Julie & Henrik, Hurtig update!

269 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mange tak!! Hvor er i søde!!

Jeg går også og sukker efter den hverdag, jeg glæder mig helt vildt til at jeg skal til prøvning igen!

Hverken mig eller Henrik har været i Rom før, så vi blev hurtigt enige om at det var det vi skulle.

Det er en fed blanding af Storby ferie med en masse kultur og historie og varme og cocktails. Det bliver super godt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smykker

Jeg har købt nogen smukke øreringe idag fra Kirsten Dyrum.

De var på tilbud til 450kr hos en lokal Guldsmed.

Billedet gør nu ikke øreringene retfærdighed, de er langt mere sparkly i virkeligheden.

11307E_1_zps629c8384.jpg

Fandt halskæden der passer til på

smykkemester.dk, på tilbud til 250kr.

11315K_1_zpsb8f94b9d.jpg

Jeg tager også mit dyreberg kern armbånd på, som jeg har fået af min h2b i gave for nogle år siden.

armbaand-cone-5673541-300x450_zps11a25003.jpg

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Hejsa, og tillykke med det kommende bryllup :balloons:

WAUW, sikke fint det er her - er vild med kjolen, øreringene, stedet, kagen - synes virkelig der er en rød og elegant tråd :):thumbsupsmileyanim:

Og fedt med negleinspirationen - er også selv i fuld sving med det på google pt :wink:

Glæder mig til at følge med her :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak!

Jeg ved ikke hvad jeg skal bruge al min tid på efter Brylluppet, det her planlægning er blevet min store hobby! :lol:/>

Hehe.. Jeg kan helt klart følge dig - jeg får vildt meget fritid når det engang har været 7. september :lol:

0

Del dette indlæg

Hejsa, og tillykke med det kommende bryllup :balloons:

WAUW, sikke fint det er her - er vild med kjolen, øreringene, stedet, kagen - synes virkelig der er en rød og elegant tråd :):thumbsupsmileyanim:

Og fedt med negleinspirationen - er også selv i fuld sving med det på google pt :wink:

Glæder mig til at følge med her :biggrin:

Tak! Det er jo et kæmpe kompliment, jeg håber også meget på at mit bryllup bliver stilrent med den røde tråd fra start til slut.

Du skulle prøve Pinterest's kategori Wedding, der er virkelig mange fede ideer og billeder samlet på ét sted, jeg er blevt afhængig..!

Se her.

0

Del dette indlæg

Tak!

Jeg ved ikke hvad jeg skal bruge al min tid på efter Brylluppet, det her planlægning er blevet min store hobby! :lol:/>

Hehe.. Jeg kan helt klart følge dig - jeg får vildt meget fritid når det engang har været 7. september :lol:

Der er jo altid Babyklar.dk, også selvom man gerne vil vente et par år :lol:

0

Del dette indlæg

Gæstebog

Vil lige smække nogen billeder op af vores gæstebog.

Jeg købte den i Søstrene Greene for 1 1/2 år siden til 17,50kr. (!!!)

Den passer godt i vores tema, der har en del guld hjerter rundt omkring,

bla. i kagetoppen.

IMG_0303_zpsf9eb6940.jpg

IMG_0304_zpsf7212414.jpg

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej jeg vil giftes igen når jeg ser alle dine ideer. Hold nu op jeres bryllup bliver fantastisk :D

Og god stil med at finde kjolen hos Kennedys ;) De har bare fantastiske kjoler! <3

0

Del dette indlæg

Ej jeg vil giftes igen når jeg ser alle dine ideer. Hold nu op jeres bryllup bliver fantastisk :D

Og god stil med at finde kjolen hos Kennedys ;) De har bare fantastiske kjoler! <3

Ih! Tak skal du ha'! Jeg prøver også på at gøre det meget stilsikkert! :)

Det er virkelig en balancegang med et budget bryllup det gerne må se dyrt ud :biggrin:

De var så søde ude ved Kennedys, selv hvis det endte med at jeg ikke købte kjolen der ude, vil jeg anbefale alle at ta' afsted bare for oplevelsen.

Man føler sig virkelig som en prinsesse! :7himmel:

0

Del dette indlæg

Pom pom's

Har købt nogen forskellige pom pom'er til at hænge i loftet hos restauranten,

og ved pavalionen.

Er lidt urolig for mine evner til at samle dem, men håber på det bedste!

dsy_0256x600_zps0c59ed19.jpg

il_570xN372474669_7gj1_zps2b81d3c3.jpg

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nørdet bekendelse

Ja, som overskriften antyder vil jeg fortælle hvad jeg virkelig virkelig ønsker at min mand giver mig i morgengave.

Jeg er kæmpe Joss Whedon fan.

Til jer der ikke kender ham, så har han instrueret og skrevet The Avengers filmen.

Men for mig, begyndte det langt før.

I 90'erne skabte han en serie I sikkert kan huske; Buffy the vampire slayer.

Det lyder jo altsammen frygteligt banalt, men for mig blev den serie til en guide og inspiration til hvordan jeg overlevede en hverdag som et mobbe offer og en outsider.

I mange år har jeg lidt af social angst, så ofte er selv dagligdags ting, som at handle ind, et mareridt.

Joss Whedon's ord har flere gange redet mig fra selvmord, når jeg ikke kunne finde modet til at fortsætte.

Hans måde at skriv stærke heltinder der fortsætter kampen, trods deres smerte, ser jeg som min redningsbåd, når jeg følte at jeg skulle drukne.

Derfor vil det betyde uendeligt meget for mig, hvis min kommende mand ville skaffe mig en personlig hilsen.

Jeg ved at det er en mærkelig ting, set udefra, men jeg vil gerne være ærlig på min tråd,

og dette er en ting der røre mig dybt.

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Hvor er du bare yndig i din flotte flotte kjole!

:loveshower:/>

Og det lyder virkelig som en fin gave. Håber det lykkedes for din H2B :)/>

Rigtig mange tak! Jeg er også SÅ glad for den!

Jeg håber også at det lykkedes, men er dog realistisk omkring det. Oddsene er jo ikke så høje, desværre.

Jeg er jo helt vild med din tråd, du har så mange gode ideer og fede projekter. Bliver meget inspireret når jeg kigger den igennem :)

0

Del dette indlæg

Lingerie

Har lige klikket ind på

femilet.dk og købt mit brude lingeri.

Det blev til Nerve kollektionens trusser med strømpeholder og selvsiddende BH i ivory.

Slap 400kr for sættet, så har sparet 1000kr af budgettet. Yay!

4d575fce889ba1382ae3d1287619e859_zps6c30f59d.jpg

Redigeret af Julie_Marie
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lingerie

Har lige klikket ind på

femilet.dk og købt mit brude lingeri.

Det blev til Nerve kollektionens trusser med strømpeholder og selvsiddende BH i ivory.

Slap 400kr for sættet, så har sparet 1000kr af budgettet. Yay!

4d575fce889ba1382ae3d1287619e859_zps6c30f59d.jpg

Yay, det er altid dejligt når man spare penge, rigtig sødt sæt :) har selv købt min stropløse bh der, hvor jeg kun gav 150kr :) så det kan betale sig at kigge rundt på nettet :)

0

Del dette indlæg

Ej hvor lækkert! 150kr er jo ikke til at slå, det er vildt billigt! Hvilken serie valgte du?

Det er så fedt når man lige får lidt luft i budgettet, havde egentlig droppet at købe en ny parfume, men vupti, så var der jo lige en eksta tusse! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Parfume

Jeg vil ha' købt en parfume til dagen.

Jeg syntes at det er en rigtig smuk ide at købe en ny duft, så man forbinder den duft med sin bryllupsdag.

Men omvendt, så har jeg allerede en parfume jeg elsker, som jeg forbinder med glæde og sommer.

Er lidt splittet imellem de to muligheder.

Men de mulige parfumer er:

eau-de-parfum_zps74a198c3.png

MISS-DIOR-CHERIE-EAU-DE-PARFUM_zps43538c77.png

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer