Sign in to follow this  
Followers 0
MIlle'sMor

Er det virkelig rigtigt?

10 posts in this topic

Jeg har hele tiden tænkt at min brudekjole skal være hvid, altså hvid hvid. ikke elfenben eller creme, men hvid. Det nævner jeg så for en veninde idag og hun siger at da hun var ude og kigge brudekjoler, var det meget begrænset modeller man kan få i helt hvide. Og hendes kusine har været i bentes brude design i taastrup og de sagde hun at de kun havde 2 kjoler, som var helt hvide

Er der nogen af jer kloge og erfarne kvinder som ved noget om det? :o

For så bliver det godt nok svært for mig :( :( Det skal ige siges at jeg starter brudekjole jagten i uge 8, men allerede nu er det den som fylder mest :blush:

0

Annonce ♥

Tjo den er vist god nok. Det er ikke så udbredt, fordi den ser meget kold og blålig ud når man får den på.

Jeg tror faktisk at Lilly har størst udvalg måske. De har da en serie der hedder Pure white.

0

Det har din veninde helt ret i :) der er meget meget få helt hvide, de fleste er en knækket hvid, nogle mere hvide end andre :)

0

shit, så får jeg da endnu mer ondt i maven inden jeg overhovedet er startet :huh:

men er knækket/brækket hvid det samme som elfenben eller er det en mellemting mellem hvid og elfenben?

0

Annonce ♥

Jeg tror så altså en del mærker har kjoler der kan bestilles i bl.a. hvidhvid. Du vil nok ikke finde så mange hjemme i butikkerne for det mest populære er ivory eller det der ligner. Men jeg ville da før kjoleprøvning prøve at finde de butikker der enten har helt hvide kjoler hjemme, eller alternativt har modeller der kan bestilles i hvid.

Der er mange nuancer af hvid. Fra hvid over diamond white til magnolia til ivory/elfenben til alabaster. Det er dem jeg er stødt på fra lysest til mørkest. Og så kalder forskellige producenter farverne noget forskelligt så helt nemt at finde ud af det er det ikke .

Men tag det roligt, du finder garanteret en rigtig flot HVID kjole.

Josephine

0

PS tror knækket hvid svarer til diamond White

Josephine

0

Nu har jeg kun været i Lilly, men i Odense er halvdelen af deres udvalg helt hvide og i Vejle, var 1/3 helt hvide.

Knækket hvid er så vidt jeg ved det samme som elfenben.

Held og lykke med jagten :)

0

Der findes heldigvis flere nuancer af den der off white. Så vidt jeg forstod, så er diamond white den lyseste af dem, og tættest på hvid hvid :)

0

Annonce ♥

Hvid hvid klæder bare ikke danske kvinder!

0

Ja alle de 6-7 kjoler jeg prøvede på, var alle i creme farver, knækket hvid, elfenben eller hvad man nu kalder alle de farver :happy: Ingen i helt hvid, og jeg så vidst kun 2-3 stykker i askepot og valentino.

Tror ikke de sælger så godt, fordi de virker sådan lidt "kolde" og ja, svært at forklare..

Men vil tro Lilly (som en anden også skriver) har det største udvalg af helt hvide kjoler.

De har jo den serie der hedder Purewhite: http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=21&GroupID=GROUP127

0