Guest

Ønsker du en billig bryllupskage udført professionelt? UDSOLGT

27 indlæg i dette emne

Hos Couture Cakes lader vi os inspirere fra hele verden, og derfor er der ind imellem nogle designs vi brænder for at afprøve.

Derfor gør vi det, at vi hver måned laver et tilbud, hvor i som brudepar bestemmer smag / indhold samt evt farvetema, og vi laver en kage ud fra det inspirationsbillede vi har valgt den pågældende måned.

Prisen ligger på 25,- pr. couvert uanset antal, hvilket er billigt i forhold til, hvor meget en almindelig bryllupskage koster. Levering og evt. depositum for fade kommer oven i, hvis kagen ønskes lavet på specielt fad.

Det eneste krav til dette tilbud, er blot at vi må lægge det på vores hjemmeside, Facebook samt til evt. anden reklamebrug.

Hermed kommer billedet for Februar måned, som vi henter inspiration ud fra:

post-62885-0-98996600-1359962666.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en fantastisk idé!

Og til brude der måtte overveje det her: Gør det! Hvis der er noget Eva her kan finde ud af, så er det at lave kager der smager helt fantastisk :) Vi skal selv have kagebuffet fra Couturecakes til vores bryllupsfest.

Iiiih tusinde tak :blush:

Nu får jeg jo helt røde kinder... Igen tusinde tak

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Gælder tilbuddet kun på Sjælland?

Nej det gælder også andre steder, dog vil jeg gøre opmærksom på, at der vil blive pålagt kørsel begge veje, samt broafgift.

Med mindre der er nogle fra København, der skal med til brylluppet, som kan afhente kagen og dermed medbringe den. Så sørger vi for, at den bliver pakket korrekt med fryseelementer etc.

0

Del dette indlæg

Skal man bare kontakte jer og sige man kender til tilbudet, hvis man er interesseret i en april-kage?

Har svært ved at bestemme mig, så det er jo nemt, hvis nogle andre bestemmer udseendet :lol:

Ja du kontakter os bare enten på info@couturecakes.dk eller på 31239439

Så siger du at du har set vores februar-kage og evt. gerne vil bestille den.. Nævn at du har set den på Bryllupsklar

Bestiller du i Februar, får du en kage der er inspireret ud fra februar-billedet, bestiller du i marts får du en der er inspireret af marts-billedet etc.

Jeg vil blot gøre opmærksom på, at dette tilbud kun bliver solgt i begrænset omfang hver måned...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JAAAAAAA! Jeg er på Vi skal bruge en Septemberkage! Hvad skal vi gør?? Skrive til dig nu eller vente lidt??

Du skriver til mig på info@couturecakes.dk

Så hjælpes vi ad derfra. Du må meget gerne oplyse i mailen:

Hvor kagen evt. skal leveres, jeres farvetema eller andet tema hvis i har et sådanne, dato for bryllup og evt. ca. antal couverter

0

Del dette indlæg

Det lyder ellers godt nok spændende. Men skal giftes i Nordjylland. Må da vist lige høre, om der er nogen, der kommer kørende i bil, der kan/vil have den med. Hvis den f.eks. blev kørt over fredag aften, vil den så stadig være spiselig dagen efter o_O Alt efter opbevaring self....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder ellers godt nok spændende. Men skal giftes i Nordjylland. Må da vist lige høre, om der er nogen, der kommer kørende i bil, der kan/vil have den med. Hvis den f.eks. blev kørt over fredag aften, vil den så stadig være spiselig dagen efter o_O Alt efter opbevaring self....

Hej Regnbuen

Den vil absolut være spiselig dagen efter, altså om lørdagen hvor i skal giftes. Jeg vil dog anbefale, hvis den skal køre så langt med bil, at det er en kage i ét plan, maksimum to plan, hvis folkene bag rattet ikke er vant til at køre med kage. Ikke fordi jeg betvivler egenskaberne bag deres kørsel, blot fordi, de med garanti vil sidde med dårlige nerver hele vejen.

i øvrigt, vil den med garanti også blive meget smuk som en étplans eller 2 plans kage... Alt efter hvor mange i er til brylluppet, så vil de to etager være større end dem på billedet... :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej vi skal giftes i februar 2014 er det et tilbud man vil kunne benytte sig i der? For så vi meget interesseret

KH sandra

Hej Sandra,

Du kan godt benytte dette tilbud i februar - kan se du skal giftes den 15...

Det udløber 28. Februar 2014 :)/>

Så vil vi da rigtig gerne slå til på det tilbud. Hvad skal vi gøre nu?

0

Del dette indlæg

hej vi skal giftes i februar 2014 er det et tilbud man vil kunne benytte sig i der? For så vi meget interesseret

KH sandra

Hej Sandra,

Du kan godt benytte dette tilbud i februar - kan se du skal giftes den 15...

Det udløber 28. Februar 2014 :)/>/>

Så vil vi da rigtig gerne slå til på det tilbud. Hvad skal vi gøre nu?

Skriv til os på info@couturecakes.dk så tager vi den derfra :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer