2013

Nogen der har bestilt kjoler herfra?

27 indlæg i dette emne

Hej piger :-)

Er der nogen der har noget erfaring med

www.**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com?

- kvalitet

- levering

- udseende i virkelighed, i forhold til billederne

Nogen der har bestilt der fra? :-)

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Kender en som har bestilt der fra og syningerne på hendes kjole var utroligt grimme.

Dog har jeg en anden veninde som har bestilt fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com, og den var så flot, sidenhen har hun bestilt festkjoler der fra hvilke også var utrolig flotte.

Held og lykke med kjolekøbet.

Anja

0

Del dette indlæg

Jeg har bestilt derfra for nyligt (2 uger siden ca.)men endnu er kjolen ikke afsendt. Jeg har nu heller ikke forventning om at den kommer frem før om en mdrs tid. Jeg har hørt at der kan være lang lev. og min "sidste ankomst tid" som jeg skrev på bestillingen er først i April. Jeg har spurgt alle vegne og folk har rigtig forskellig mening om de færdige produkter. Det jeg har hørt mest om er at lev. og kvaliteten ikke altid er i top. (og retur politikken er noget svag.) At folk måske først modtager deres vare 1 mdr efter de skulle have brugt den er jo lidt skidt. I mit tilfælde kan jeg godt satse lidt på det område da der er laaaaang vej til sommer 2014.

Min taktik var at satse og se det som et sats. Jeg har så lang tid til brylluppet at jeg kan nå at finde noget andet, hvis det ikke fungerer. Jeg kunne bare ikke lade være med at bestille, da det lige var KJOLEN som jeg fandt. Jeg vil sige at der er sikkert en grund til udelukkelsen fra BK, men at jeg nu alligevel har chancet at købe. Jeg skal gerne skrive min erfaring når kjolen er kommet frem, men som jeg ser det kan det lidt gå begge veje. (jeg håber og ber til den er super og over al forventning pyyyh)

0

Del dette indlæg

Kære brude. Inden i overvejer at bestille kopikjoler fra Kina, vil jeg råde jer til at tjekke youtube . Her kan i se mere om kvaliteten af kopikjoler sammenlignet med orginale designer kjoler. Jeg kan godt forstå at det er rart at spare penge, men det er altså ikke den ægte vare i får, når i køber disse kjoler. Hverken materialer, udførelse/syarbejde og det usynlige i kjolen(Det der gør hele forskellen for hvordan ens krop ser ud) er det samme. Det eneste der er ægte, er det foto i bliver præsenteret for når i skal lave en bestilling.

Hvis jeg var jer, ville jeg istedet købe en ordenligt produceret/designet kjole på udsalg her i landet, hvis det er et pørgsmål om pris. Det kommer i meget længere med.

Jeg har haft besøg af flere desperate brude ,der har haft brug for krisehjælp i sidste øjeblik, og det har bestemt ikke været sjovt for dem.

Og så et lille øf fra mig, jeg synes også at det rent moralsk er forkert at plagiere andres design for egen vindings skyld.

mkh Anne

1

Del dette indlæg

For mit vedkommende så bestiller jeg en bestemt kjole og er faktisk ligeglad med om det er en designer model eller ej. Jeg har forelsket mig i en kjole og ikke designeren eller dennes navn ;-)

På den anden siden så bestilte jeg før jeg vidste noget som helst om firmaet og dermed var/er den sag jo ude af verden. Til gengæld så spurgte jeg på BK om hvad firmaet var for et og det var en større prøvelse, da jeg jo ikke kunne spørge, siden navnet var udelukket. - ergo ingen info.. Og jeg valgte som jeg gjorde. Netop derfor jeg også valgte at kommentere denne tråd.

Jeg forstår så udemærket at en kopivare er anderledes end en original, til gengæld så har jeg jo ingen chance som forbruger for at vide noget om det på forhånd, da jeg ikke synes jeg skal kende alle kjolemodeller i forvejen, før jeg kan finde en original at vælge. Jeg føler mig en anelse stødt over den opsang fra luxux som jeg (og andre) lige skulle have med på vejen her.

Jeg synes det er en forkert antagelse at jeg bevidst skulle ønske at snyde mig selv eller div. designere som der her antages jeg(eller andre) vil, fordi jeg har bestilt en kjole fra et sted vi ikke kendte til. Og som jeg læser tråden her så spørges der jo netop ind til den af samme årsag.

Jeg ville meget hellere have haft gode råd før jeg bestilte end en moralprædiken, som jeg synes er fuldstændigt malplaceret i en tråd der handler om hvorvidt firmaet er godt eller skidt og om det kan bruges. Jeg ville da foretrækket at få viden, i stedet for at få "skæld ud".

Nå men anyway så er mi kjole nu på vej om skulle ankomme om en uges tid. Jeg skal nok kommentere om hvordan det går og jeg håber da at have nogle krydsede fingre på trods af min "frækhed" om at bestille en billig kjole.

Bøvs!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For mit vedkommende så bestiller jeg en bestemt kjole og er faktisk ligeglad med om det er en designer model eller ej. Jeg har forelsket mig i en kjole og ikke designeren eller dennes navn ;-)

På den anden siden så bestilte jeg før jeg vidste noget som helst om firmaet og dermed var/er den sag jo ude af verden. Til gengæld så spurgte jeg på BK om hvad firmaet var for et og det var en større prøvelse, da jeg jo ikke kunne spørge, siden navnet var udelukket. - ergo ingen info.. Og jeg valgte som jeg gjorde. Netop derfor jeg også valgte at kommentere denne tråd.

Jeg forstår så udemærket at en kopivare er anderledes end en original, til gengæld så har jeg jo ingen chance som forbruger for at vide noget om det på forhånd, da jeg ikke synes jeg skal kende alle kjolemodeller i forvejen, før jeg kan finde en original at vælge. Jeg føler mig en anelse stødt over den opsang fra luxux som jeg (og andre) lige skulle have med på vejen her.

Jeg synes det er en forkert antagelse at jeg bevidst skulle ønske at snyde mig selv eller div. designere som der her antages jeg(eller andre) vil, fordi jeg har bestilt en kjole fra et sted vi ikke kendte til. Og som jeg læser tråden her så spørges der jo netop ind til den af samme årsag.

Jeg ville meget hellere have haft gode råd før jeg bestilte end en moralprædiken, som jeg synes er fuldstændigt malplaceret i en tråd der handler om hvorvidt firmaet er godt eller skidt og om det kan bruges. Jeg ville da foretrækket at få viden, i stedet for at få "skæld ud".

Nå men anyway så er mi kjole nu på vej om skulle ankomme om en uges tid. Jeg skal nok kommentere om hvordan det går og jeg håber da at have nogle krydsede fingre på trods af min "frækhed" om at bestille en billig kjole.

Bøvs!

Jeg vil også lige komme med en kommentar.......

Min kjole er også bestilt fra Kina og ligger lige nu i tolden her i Danmark .........Håber ikke det bliver for dyrt!!! :unsure: og at der ikke går for lang tid, er sindssygt spændt :blink:

Jeg har det lige som dig Namak, jeg havde forelsket mig i en bestemt kjole, som jeg ikke har kunne finde nogen steder her i DK og jeg aner ikke om der er en designer, der har lavet en original model af denne kjole. Ydermere har jeg fået lavet nogle ændringer efter mine ønsker, så i sidste ende er det MIT eget design.

Som du også siger, ville det være rart at kunne diskutere de forskellige muligheder herinde, for det kunne også være, der var nogen der ville advare mod at bruge nogle bestemte, men ikke kunne få lov.

Uanset om kvaliteten er god eller dårlig, om det er direkte kopier eller ej, så vil det aldrig kunne stoppes. Jeg tror at der altid vil være kunder til butikker og designere herhjemme, men også til butikkerne i Kina.

0

Del dette indlæg

Lindaerik. Jeg vil vildt gerne høre hvordan det går med din kjole og med tolden. Er du ikke sød at give en opdatering, når der sker videre? Jeg vil også gerne høre om dit tidsforløb fra du bestilte til nu. Hvad har du bestilt? (smid gerne privat link hvis du har lyst til at vise frem.)

:c166:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg spurgte også i sin tid om folks vurdering af JJ'House, men fik blandt andet at vide at jeg ikke måtte nævne hjemmesidens fulde navn og ikke rigtig andre kommentarer på det område.

Når man først kommer ud på markedet for brudekjoler og er ny, så synes jeg sq det er svært at bedømme og i det hele taget finde steder med brudekjoler.

Jeg anede ikke en skid om noget og kiggede også hundredevis af kjoler igennem på JJ'House og fandt en drøm af en kjole, som jeg desperat søgte efter andre steder, fordi jeg synes JJ'House virkede.....too good to be true :tunge:

Men som dig Namak så så jeg det også som et sats hvis det skulle have været, men jeg ville også rigtig gerne bare komme ud og prøve nogle kjoler for bedre at bedømme hvad jeg var til og jeg fandt den skønneste og smukkeste kjole hos Luxux Bride :loveflag: og den er på vej hjem til mig nu. glæder mig helt vildt til at få den tilpasset.

Jeg synes det er fint du lige prøver at tage chancen med en kjole fra JJ'House, når nu du er i god tid. Tænk hvis den bare er perfekt, så har du sparet en masse penge der :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den kjole jeg har bestilt er ikke kommet endnu, men fik lige mail om at den er ude til omdeling, så iiih jeg venter spændt nu.. Jeg har ikke valgt en "typisk" brudekjole så min er ikke den store hvide drøm. (2. ægteskab for mig så lysten til det hvide er ikke rigtig tilstede.) Min model er i farven "Lilac".. Når kjolen dukker op så skal jeg nok se om ikke jeg kan fange et foto af den. Jeg sender gerne et priv. foto da jeg ikke tør satse på hvem der kigger med (aka. H2B der ikke må se den haha) Jeg kan ikke linke til siden af logiske årsager og billedet aner jeg ikke om jeg må uploade da der er printet jj´s på fotoet?

Nå men anyway så skal jeg nok se om ikke jeg lige kan finde ud af noget til de der er interesserede i at se :-) :c166:

0

Del dette indlæg

@Victoria:

Iiih jammen jeg er så spændt jeg kunne eksplodere haha.. Jeg Håber den lever op til forventningerne og at kvaliteten er i orden. *gisp*

Jeg er også meget spændt på farven og om den er jævnt farvet osv. Jo det er jo et eventyr som forhåbentlig har en god slutning inden for kort tid. Jeg sender en pb når jeg har set resultatet. :lol:

Den jeg har fundet er en salviefarvet aftenkjole (der er faktisk ikke ret mange i den farve på modellerne :wink: )

0

Del dette indlæg

Namak: min ligger på posthuset nu så jeg håber at jeg får brevet imorgen så jeg kan hente den! Min er ikke fra jj, men et andet sted i kina. Jeg bestilte den i starten af februar lige inden det kinesiske nytår efter det var overstået gik der ca. 1 uge, så fik jeg mail om at skrædderen var gået i gang og endelig efter 2,5 uge kom mailen om at den var afsendt. De har været meget søde og hurtige til at svare og jeg havde en lang mail korrespondande med dem inden jeg bestilte hvor jeg bad om ændringer og de sendte tegninger og bad mig bekræfte at det var som jeg ville have det. Så indtil nu en positiv oplevelse og de har bedt mig skrive tilbage når jeg har modtaget og prøvet kjolen, så de ved alt er iorden.

Fortsættelse følger... :-) er også spændt på at høre om din??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lindaerik.

Jeg fangede godt at du havde bestilt et andet sted i østen. :wink: Jeg håber du ikke får en kæmpe regning fra tolden, skal nok x'e fingre. Jeg ved at min told er 666,40; (smadder irriterende at jeg ikke vidste det før de "forgæves forsøgte" lev.)

I går kom DHL ellers med min pakke og guess what jeg kan kun betale med kreditkort ikke kontant! Så iiih han måtte tage pakken med igen så jeg kunne få overført penge til mit kort så jeg kan betale via kortet. Han lagde en seddel som om jeg ikke var hjemme og sagde at jeg bare skulle bestille genlev. til en dato hvor jeg var klar. Jeg spurgte om jeg kunne få lov at betale online, men det var desværre heller ikke muligt. Irriterende når jeg kun havde kontant eller på opsparing, med 1-2 dages overførselstid.

Jeg har bestilt genlevering nu og de kommer igen i morgen mellem 8-17. (ikke ret præcist vel? iiih spændingen stiger nu jeg har set kassen haha)

Min lev. tid har været lidt sløv i forhold til hvad der stod på siden, men ikke alarmerende. jeg bestilte 30 Januar. Jeg fik ikke info om andet end at ordren var modtaget og at "bestillingen bearbejdes". Sådan var status indtil i sidste uge hvor jeg fik mail om at "alt er sendt". Jeg har flere gange være inde på siden for at se om der var ordre opdatering, men desværre ikke før afsendelsen ca 6 uger efter bestillingen. Jeg gad godt der havde været lidt mere når nu processen var så lang. Jeg havde også inden bestillingen haft yderligere kontakt med jj´s men efter bestillingen så synes jeg at kundeplejen ikke rigtigt har været noget de har anset for vigtigt. I sidste ende så er det jo fordi jeg er så nysgerrig at jeg gerne ville have haft info undervejs. hihi Men intet sagt ingen mulighed for at sige noget forkert? hehe

Selve forsendelsen og leveringen har været virkelig hurtig ellers synes jeg. I torsdags blev pakken sendt, og mandag kunne jeg have modtaget. ( hvis bare DHL havde informeret bedre.)

Så nu er det bare om at "holde ud" til i morgen så jeg endelig kan se min kjole iiih iiih iiih ... :bunny_4::shooter:

0

Del dette indlæg

Ej, jeg har hentet min og den er SÅ fin, lige som jeg ville have og den er super flot lavet!!! Er helt vildt glad og lettet :-) den kom også på lidt over 600 i told. Jeg har fået den med alm. Post og det tog 2 dage fra den blev sendt fra Kina til den var i DK så det er post DK der har været 8 dage om at få den videre i systemet. Har også bestilt en bolero og den er også perfekt.

De har hele tiden været søde til at svare på mine mails også efter bestilling og afsendelse så kan bestemt anbefale dem.

1

Del dette indlæg

Ej, jeg har hentet min og den er SÅ fin, lige som jeg ville have og den er super flot lavet!!! Er helt vildt glad og lettet :-) den kom også på lidt over 600 i told. Jeg har fået den med alm. Post og det tog 2 dage fra den blev sendt fra Kina til den var i DK så det er post DK der har været 8 dage om at få den videre i systemet. Har også bestilt en bolero og den er også perfekt.

De har hele tiden været søde til at svare på mine mails også efter bestilling og afsendelse så kan bestemt anbefale dem.

Ihh må vi ikke se den? Er meget spændt på at se hvor gode de er til at lave kjoler :)

0

Del dette indlæg

Har ikke nogen billeder endnu og er lidt bange for h2b ser den herinde..... men har kigget den efter både udvendig og indvendig og den er super flot syet, der er også ekstra perler med hvis man skulle få brug for det :-) så der er ikke en finger at.sætte på noget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ikke nogen billeder endnu og er lidt bange for h2b ser den herinde..... men har kigget den efter både udvendig og indvendig og den er super flot syet, der er også ekstra perler med hvis man skulle få brug for det :-) så der er ikke en finger at.sætte på noget.

Når du får taget lidt billeder, kan du give os en advarsel om at vi må se den i én time og så forbyd H2B at kigge herind der :-P Han har vel heller ikke interesse i at se den før brylluppet? :biggrin: Logge logge :fløjt: :lol:

0

Del dette indlæg

Så har jeg ENDELIG fået min kjole hjem.. Iiiiiih den er såååå smuk. Jeg er så lettet over at alt bare er lavet som jeg ville have det. Syningerne er perfekte, stoffet i super kvalitet og farven (2 farver da der er "underkjole") er bare pletskud. Størrelsen er lavet efter mine mål og den passer præcist som den skal. Jeg har ikke nogen klager overhovedet og kunne holde bryllup i morgen med den kjole på :D Jeg synes faktisk den er flottere end jeg havde forventet og meget smukkere end billedet på siden!!

Jeg skal dog have lavet en ændring alligevel. Jeg har tilvalgt stropper som jeg valgte at få lavet som aftagelige. De er sat på med klare tryklåse og det er altså ikke lige hittet høhø.. Jeg skal have skiftet dem ud med hægter men det er jo en mikroskopisk ting, så jeg er bare i den 7. himmel over kjolen. Ikke en eneste klage kommer fra mig tværtimod. Min kjole er ikke i brudeskjole kategorien, men aftenkjoler kan jeg ihvertfald ikke klage over på noget punkt. Min bedømmelse er klart en rigtig god een. :7himmel:

Jeg skal nok sende fotos når jeg har dagslys nok og et par hjælpere til at "løfte" kjolen her efter weekenden.

Thumbs up fra mig. :super:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer