Chrisi01

Nyt hår i forbindelse med bryllup? måske extensions?

9 indlæg i dette emne

Hej piger!

Åh jeg har krise. Jeg har i flere år kraftigt overvejet hair extensions, da mit eget er lidt tyndt og jeg aldrig har haft langt hår og der er altså intet så smukt som et langt velplejet hår. Jeg har tidligere overvejet extensions i forbindelse med brylluppet, men gik væk fra det igen. Men nu sidder jeg 10 dage inden brylluppet og tænker igen på at få extensions og H2B skulle selvfølgelig først se det på den store dag :wink:

MEN planen er at jeg på onsdag skal til H2B's tante der er min frisør og som skal sætte hår på mig til brylluppet. Mit hår skal farves og vi skal tale grundigt om frisuren som hun skal sætte på dagen.

Men nu er jeg gået i totalt extensions-mode og googler alt om anbefalede steder i KBH. Jeg har som sagt aldrig haft extensions før, og jeg vil ikke betale en bondegård for det (fx. tager kliptoteket i stenløse 5000,- for det, og der er jeg altså for nærig). Lige nu kigger jeg på en salon, der hedder Ego hair, som ligger fornuftigt prismæssigt og har ret gode anmeldelser på trustpilot. Ved dog ikke engang hvordan mit hår skulle sidde, hvis det var extensions - måske en half updo (han ik lige huske hvad man kalder det på dansk), men ved ikke om håret nede bliver for hverdags-agtigt, men skal jo også have slør på..

Sikke et rodet indlæg det blev til!

Men piger vil gerne vide jeres holdning: er jeg tosset fordi jeg 10 dage inden vildt gerne vil have extensions? Kender I et godt sted i KBH? Skal jeg droppe det? (det KAN jo gå galt og vi taler om at gøre det dagen inden brylluppet :blink: ) men ih hvor ville det bare være smukt!

Kram

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhh... Kan godt forstå dig!!!

Jeg har ikke prøvet det før heller.. Men tænker at du måske kan prøve sådan nogle man kan clipsen i?? Dennis Knudsen havde nogle med ud på bryllupsmessen, som er halvt kunstigt og halvt ægte.. De er super flotte, kan glattes og krølles med jern.. Og fåes i flere farver..

-jeg købte selv 2 pakker og glæder mig til at skulle have dem i..

-hvis det så ikke bliver godt kan det jo tages ud igen.. ;-)

De kostede 600kr pr. Pakke.. Og du skal nok bruge 2 pakker.. Til gengæld kan de bruges igen og igen.. Der står på pakken at de kan limes på og at det holder ca. 4 dage..??!!

Tænkte bare at det kunne være et alternativ?? :-)

0

Del dette indlæg

Jeg har hele tiden ville have extensions i til mit bryllup dog kun dem der kan klipses i. Min frisør som også er min veninde sagde til mig for nogle måneder siden at hun ikke forstod hvorfor folk vil have langt hår på brudebilledet hvis man alligevel vil være korthåret bagefter, hvorfor ikke ligne sig selv. Så jeg har valgt at ligne mig selv og forbliver korthårt. Dog kan mit hår styltes forskelligt fordi det går til under øret.

0

Del dette indlæg

Jeg er stor fan af extensions og er utrolig sart med mit hår og bruger det og skal helt sikkert også ha et stor fedt hår til vores bryllup :)

VIP:style i hvidovre er fantastiske og Sandra som har det, er fantastisk sød.

Jeg har valgt tape metoden, men sandra forhandler også clips extensions. Og du kan jo tage ud i hendes butik og sammenligne farver mm :)

Pøj pøj med det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh der er nærmest ikk en slags extensions jeg ikke har prøvet...

Jeg vil sige at du UDELUKKENDE skal holde dig til clips når det er så kort tid forinden. Man kan aldrig vide hvordan det bliver hvis det er hotfusion eller flettemetode eller what ever. Desuden er det den billigste løsning og den nemmeste! Du behøver ikke at bakse med det lange hår hver dag i flere måneder frem, du kan tage dem af og på når du vil hvis det er clips :)

Desuden tror jeg det ville blive meget presset med tid hvis det skulle ordnes på dagen, eller bare dagen forinden! :blink:

Du kan søge på Trendsales efter extensions og jeg vil love dig du kan finde noget godt/flot. Hvis ikke vil jeg gerne lede lidt andre steder..

0

Del dette indlæg

Jeg har hele tiden ville have extensions i til mit bryllup dog kun dem der kan klipses i. Min frisør som også er min veninde sagde til mig for nogle måneder siden at hun ikke forstod hvorfor folk vil have langt hår på brudebilledet hvis man alligevel vil være korthåret bagefter, hvorfor ikke ligne sig selv. Så jeg har valgt at ligne mig selv og forbliver korthårt. Dog kan mit hår styltes forskelligt fordi det går til under øret.

Jeg er helt enig med nunu.

Til at starte med var jeg også helt sikker på at jeg skulle have extensions i til mit bryllup, da mit hår er kort og ikke har ret meget fylde... Men efter at have snakket med min frisør, så er jeg gået væk fra ideen igen. Præcis fordi jeg gerne vil ligne mig selv den dag jeg bliver gift... Jeg har ikke haft langt hår i mange år og regner heller ikke med at få det igen lige foreløbigt, så hvorfor skulle det være langt på min bryllupsdag ?!

Så jeg er i stedet begyndt at finde korte frisurer, som jeg vil have :)

0

Del dette indlæg

Tak for svar piger. Er enig i at man skal ligne sig selv, men jeg vil gerne have extensions i som jeg vil beholde i efterfølgende. Jeg har prøvet klips tidligere til fester etc. og jeg synes det er rigtigt fedt! Men skal jeg have extensions skal det ikke være nogle som han tages ud men noget blivende;) Jeg tænker umiddelbart hot fusion eller cold fusion.

Har I erfaringer med nogle af de metoder? Og meget gerne anbefalinger fra steder I har fået det lavet:)

0

Del dette indlæg

Tak for svar piger. Er enig i at man skal ligne sig selv, men jeg vil gerne have extensions i som jeg vil beholde i efterfølgende. Jeg har prøvet klips tidligere til fester etc. og jeg synes det er rigtigt fedt! Men skal jeg have extensions skal det ikke være nogle som han tages ud men noget blivende;) Jeg tænker umiddelbart hot fusion eller cold fusion.

Har I erfaringer med nogle af de metoder? Og meget gerne anbefalinger fra steder I har fået det lavet:)

Jeg har også fået lavet hot fusion hos VIP:style i hvidovre med super flot resultat :) Er dog bare mere til tape, da jeg synes det er mere behageligt at have i :) Håber at du finder ud af det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer