Tera

Tøse invitation ;)

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

WOW hvor er de flotte!!!!!!!!!! :a1221:

Taak :loveflag:

off-topic, men har du ikke en bryllupsplanlægning herinde? :)

Nej jeg har overvejet det flere gange men synes tiden render fra mig! Jeg har ferie i næste uge så der kunne det da være jeg kunne få det gjort eller i det mindste få taget billeder af nogle af de fine ting jeg har købt og få det lagt ind. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det synes jeg lyder som en god ide. Jeg vil i hvert fald gerne følge den :biggrin:

Godt du kan give mig et lille spark bagi. Nu er den da oprettet som en start - så tak for det. :hug:

0

Del dette indlæg

Nu vil jeg også gerne vise mine -hvad der skulle forestille at være vintage invitationer :blush:

De er blevet meget tøset :loveshower:

Hvordan har du lavet den ? Tænker på "lommen" i højre side? Det er præcis sådan noget jeg gerne vil have ind i min.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu vil jeg også gerne vise mine -hvad der skulle forestille at være vintage invitationer :blush:

De er blevet meget tøset :loveshower:

Hvordan har du lavet den ? Tænker på "lommen" i højre side? Det er præcis sådan noget jeg gerne vil have ind i min.

Der ligger en guide til denne slags invitation på forsiden, tror det er under DIY artiklerne :)

0

Del dette indlæg

Wow de er virkelig flotte... Har du hørt noget fra gæsterne, om fjerene stadig var på da de kom frem?

Og hvor har du købt fjerene henne?

(er det i øvrigt sådan man staver til fjer i flertal? :blush: )

De fleste er afleveret personligt så de er selvfølgelig blevet på ;) Men jeg afventer svar fra fra dem der har fået dem med posten :)

Fjerene (jeg mener da det staves sådan) er købt gennem Creative..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer