Sign in to follow this  
Followers 0
Notte

Forslag

18 posts in this topic

Annonce ♥

Hvad med en tipskupon om bruden?

Med nogle sjove spørgsmål og svarmuligheder

Bruden starter med at udfylde den med sine svar uden at de andre ser den, og så skal de andre gætte, hvad hun har svaret.

Fx: Har XX nogensinde tisset på åben gade

Ja hver week-end

Nej det er klamt

Ikke så vidt hun husker

0

Kunne også være en lille gaveleg. Den dutter så kun hvis alle deltagerne kender bruden sådan rimelig godt.

Alle har en lille ting med hver især, som der kan knyttes en sjov historie til.

Bruden skal gætte, hvem der har haft hvad med og så fortæller man den sjove historie.

Hvis den ting man har en sjov historie omkring ikke lige er til at tage med, så kunne man jo også bare printe et billede ud af den.

Fx har jeg selv en sjov erindring med en veninde om en begivenhed i Berlin, der involverede en indkøbsvogn.

Så ville jeg printe et billede af en indkøbsvogn og når jeg så var "gættet" ville jeg fortælle de andre den sjove historie, som lå bag.

0

Sing star konkurrence kunne man også lave, hvis der nogle, der har det.

Kræver måske en lille "opvarmer" af deltagerne først, hvis der er nogle generte imellem selskabet, der kunne du jo så bruge de 500 kr. på nogle flasker Asti, det hæver altid stemningen :)

0

Annonce ♥

Er der en eller flere i selskabet, der er super gode til at lægge makeup?

Så kunne man lave stuen om til en makeup salon, hvor alle deltagerne fik hjælp til at få lagt en kanon makeup, som så kommer til glæde og gavn resten af dagen og aftenen.

Alle tager lidt med af det de har i gemmerne, så skal der nok være masser af farver og ting at vælge imellem.

Måske der også er nogen, der er kanon gode til at sætte hår? Så kunne man også lige pifte frisuren op.

0

Personligt ville jeg elske at bage muffins. Men det kommer selvfølgelig an på om din veninde (bruden) er til den slags.

Prøv at tænk lidt over hvilken slags personlighed hun er, for hvis hun er den sporty type er det måske ikke lige muffins hun synes der er det sjoveste, så vil hun måske hellere en dag i DGI byen og lave meget fysiske aktiviteter.

Held og lykke med planlægningen

0

Annonce ♥

Til min søsters PA fangede vi gommen et par dage før og optog en video hvor vi stillede ham spørgsmål som:

Hvilken str. sko bruger bruden?

Hvis hun var en fugl ville hun så være: A. en papegøje, B. en ugle C. en måge

På dagen satte vi og så med en god flaske vin og filmen, og hver gang vi havde stillet ham et spørgsmål blev filmen pauset og så skulle hun gætte hvad gommen svarede..

0

Til min søsters PA fangede vi gommen et par dage før og optog en video hvor vi stillede ham spørgsmål som:

På dagen satte vi og så med en god flaske vin og filmen, og hver gang vi havde stillet ham et spørgsmål blev filmen pauset og så skulle hun gætte hvad gommen svarede..

Det er godt nok sjovt.. Det må de gerne gøre til min PA :biggrin:

0

Det er godt nok sjovt.. Det må de gerne gøre til min PA :biggrin:

Haha, ja, også til min :thumbsupsmileyanim:

0

Til Min PA havde alle medbragt en ting som fortalte noget om deres forhold til mig - og så hold de en lille tale - det var virkelig rørende og en rigtig dejlig oplevelse for mig :loveshower:

Jeg har været med til at vi lavede wellnes for bruden - vi gik ind i masse matasbutikker og spurgte om de havde nogle vareprøver vi kunne få - så fik lidt forskelligt og så gav vi bruden fodbad, fodmassage, ansigtsmassage, vaskede hår mv. Det var super sjovt og hyggeligt!

Eller en omgang WII - Bowling, dance, zumba, sing a long eller hvad man nu er til.

God fornøjelse

0

Annonce ♥

Til jer, som er igang med at planlægge en polterabend, så tilbyder jeg boudoir fotografering af den kommende brud, som både er en gave til hende selv, men også en gave til hendes kommende mand. Samtidig tager jeg også et skønt billede af den kommende brud sammen med alle jer veninder/familiemedlemmer.

Priser fra kr. 1295,-

Se mere på www.kunstfotograf.dk

0

Hej Alle :-)

Var til en polterabend hvor vi prøvede en sjov event hvor alle kunne være med

hos AquariumWellness i Store kgs. gade i københavn.

Her prøvede vi alle en tur med fødderne ned til små fisk!!! Super griner :-D

Top hyggeligt sted, god pris og søde mennesker :-)

0

Sikke en god sjov ide, den med Gommen.. ;)

0

Annonce ♥

Hejsa... :ilovebryllupsklar:

Jeg lufter lige mine tanker lidt herinde - Håber det er oki ? Den perfekte polterabend for mig, ville være -

" At alle tøserne kom og hentede mig, i min mor og far´s sommerhus hvor min h2b havde givet mig hvid løgn. (h2b har en surprise til dig derude)

Efterlys bruden i storcenter eller andet sjov.. :P

Så ville de give mig et kostume/sjovt tøj på og måske et pink slør i håret.. (Dog ikk noget med brud i grimt tøj & ud at sælge kys !)

( Min mor har selv meldt ud hun ikke har lyst til at deltage i polterabend så meget, da hun er dårligt gående,

så vil self. Gerne spise morgenmad hos hende..)

Så kunne vi feks. Køre ind til Klarup og få 2 timer på rideskolen med opsadling af heste og en enkelt ridetime. (Hvis der er råd)

Hjem til en veninde og spise frokost og så bagefter ind i Haraldslund Svømmehal til lidt afslapning i deres udendørs WELLNESS med jazzusi, boblebad og massage dysere. Diverse discipliner. Det kan være: Livredderprøve, Vand gymnastik, Vandpolo Synkronsvømning Boldspil Rundbold i vand En tur i sauna En tur i spabad.. 0:) Kunne nok godt bruge 3-4 timer derude, inden man fik et bad, tøj på og ud igen... :P

Sidst på Cafe Visa til en tidlig aftensmad, hjem til een af de andre piger og hygge, måske lidt wii bowling, singstar & andre sjove spil, på wii og så i byen med tøserne. Eller en tur/dag i Fårup Sommerland, kunne osse være sjovt.. :7himmel:

Et polterabend skal være sjovt - en dag man kan se tilbage på med smil på læben - ikke rædsel.. :toot::balloon:

Hvad skal man lave på billig polterabend - gode ideer ?

Kidnapning af bruden af “slem fyr” på Harley Davidson

Herpå køres bruden på motorcykel hen til brunch hos pigerne

Under brunchen dukker en stylist op, som sammen med deltagerne styler bruden, gør hende lækker og pusler om hende med skønhedsbehandling, ansigtsbehandling, masse og neglelakering

Skønhedsbehandlingen er startskuddet til gør-det-selv modelfoto ved stranden - her er pigerne selv fotograf og tager billeder af bruden til en sjov og flot modelfoto-kalender. Det er en spareudgave af at være i et rigtigt fotostudie hos en fotograf.

Efter dette er der hjemmelavet lydstudie hos en af deltagerne. Playstation Singstar bruges som karaoke og bruden synger mens det hele optages og filmes. Det er en billigere version af at være i et professionelt lydstudie.

Når sangen er indspillet, dukker en danseinstruktør op, som skal give bruden og pigerne danseundervisning. Dette filmes også så det kan bruges som musikvideo til den sange, pigerne indspillede. Altså en spareudgave af at være på en rigtig danseskole.

Til sidst er der hjemmelavet mexikansk buffet.

Alt i alt kan dette gøres inden for 300 kr. pr. deltager.... XD

GODE AKTIVITETER TIL POLTERÅBEND

Wii Bowling, Ansigtsbehandling, Croquismodel (-Nøgenmodel/tegne session), Tyre ridning, Skydebane, Stripper, mini golf,

Danse undervisning, Puslespil (Billede Af gommen), bordfodbold, kajakpolo, klatring, tur på motorcyklen, Styrketræning i det lokale fitness center, gerne en mand, så er der jo os noget eye-candy/lækkert at kigge på, for alle damerne.

Dildo party, fodboldgolf, gå på vandet (I de der bolde). gokart, makeover, mavedans, pole dans,

Eller indspille små bidder af kendte sange som bruden så får at hører i hørebøffer - hun skal nu synge (hvilket jo altid lyder skønt når man ikke selv kan høre det) det hun hører og får point får hver sang i andre gætter ... I kunne evt. optage det på video?

Skattejagt (- Gennem byen med små lede tråde, poster og sjove inputs, udklædning ved forsk. Poster... :! )

femkamp med forskellige mærkelige discipliner.

Det var fx styltegang på tid, "håndgranat"kast efter målskiver, længdekast med gummistøvle og den slags.

I kan jo selv finde på ting, I synes er sjove..

Det var et stort hit, fordi mænd/kvinder elsker at konkurrere og drikke øl & andet samtidig,

og det kostede ikke en krone (Øl & andet), da alle remedierne var lånt af venner og bekendte...

Hvis du kender en, der har et luftgevær, kan målskydning fx indgå som en disciplin i en femkamp smile.gif

Vi skal have fælles morgenmad sammen med drengene om morgenen. Vi kommer allesammen med noget til morgenmaden - rundstykker, ost, marmelade, amerikanske pandekager, røræg, bacon, pølser osv. osv. applaudit.gif

Derefter går grupperne hver for sig, vi skal så indspille en CD, vi skal have en dansetime og så skal vi have frokost.

Og så sidste på dagen skal vi i kurbad.

Vi har bestilt bord til om aftenen og vi regner med at mødes med drengene på et diskotek senere. wiggle.gif

Inkl. i vores pris er der scrapbog med billeder og minder fra dagen, som brudeparret får til bryllupet. Alle deltagerne på polterabend skal så skrive en lille hilsen i denne bog.. :D

I bodyshop kan man for 50 kr. per person få lagt make-up inkl. information om, hvilken der står bedst til en og hvordan man skal gøre det. (Kun i hverdage - VIGTIG INFO)

Zoo hvor de havde arrangeret en "voksenstafet"(Hvor man render rundt i hele zoo og løser opgaver.) I Zoo spiste vi så:jordbær m. chokolade, honningmelon og hjemmelavede Sandwich med champange (altsammen lavet hjemmefra.)

Dildo party, fodboldgolf, gå på vandet (I de der bolde). gokart, makeover, mavedans, pole dans,

Glaspusteri hvor hun fik pustet 2 glas (et til dem hver)

En tur i Fårup Sommerland, der er masser af aktiviteter, og så kan i jo´lave en lækker morgenmad, frokost & aftensmad deroppe.

Der er grill og det hele står til rådighed, nemt men desværre ikke i den billige ende af skalaen - Så vidt jeg ved...

Måske der er lidt rabat at hente, hvis i er mange.. ?

Håber dette kunne hjælpe lidt på det hele.. 0:)

Hilsen J.S.J. :balloons:

0

Jeg har ogsåværet med til, at alle deltagerne roder sit eget klædeskab igennem og finder sjove, frække anderledes kostumer som bruden klædes ud i og der tages fine billeder som for 100 kr kan konverteres til en fin kalender til brudgommen. Ikke helt gratis, men næsten.

Udover det, så elsker jeg også den med at alle medbringer en historie eller ting som bruden så skal gætte hvem er fra.

Dildoparties kan også nemt findes gratis og ofte med en gave til bruden.

0