Mamasan

Andenrangsbrud..?

32 indlæg i dette emne

Hvis ikke alle giver den sammen service i en butik, ender kunderne med at føle de har fået dårlig service. Uanset om de faktisk har fået ekstra service.

Jeg kan godt forstå at man nogle steder ikke har plads til at have kjoler hængende.

Det er selvfølgelig en forretning, at have en forretning, så man skal jo sælge noget, men jeg syntes godt nok der er mange fortællinger om dårlige oplevelser og dårlige services.

Jeg er nu ret sikker på at du stadig vil elske din kjole, når alt kommer til alt :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UPDATE!

Jeg har fået en mail fra butikken. Nu har de snakket om det, og vil gerne tilbyde mig at komme og prøve kjolen i marts, når det værste rush er overstået. Jeg ved ikke om denne tråd har gjort udslaget, om det var fordi jeg nævnte jeg også skulle prøve slør eller om de har konkluderet, at det var bedst at holde fast i den oprindelige aftale.

Så jeg er rigtig glad, selvom jeg skal vente så længe, men det er ok. Synes lige den sidste del af historien skulle med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey! glad for at det løser sig for dig på en god måde. Ærgeligt at du skulle bøvle på den måde, men så godt at der kommer en god ende på det. mange kram herfra, og glæd nu til marts!!

Ja, og jeg er glad for jeg ikke hidsede mig op (som jeg måske godt kan komme til). Glæder mig helt vildt til at se kjolen igen :7himmel:

Nu bliver jeg altid nød til at spørge, for det nager mig!!

Hvilken butik var du i? :fløjt:

Bride Fashion i Virum

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer