GettingMarried

Negle: Akryl eller Gele?

12 indlæg i dette emne

HJÆLP...

Jeg vil så gerne have fine negle på dagen men er virkelig lost her..

Vil gerne de er blanke og bare ser så naturlige ud som muligt?

Nogle der har erfaringer?

Redigeret af GettingMarried
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres input..

Nogen der har prøvet naturlige tips og hvide som kan sige hvad der er pænest..

Har egentlig overvejet at få ordnet mine egne negle da de sagtens kan blive lange, men skal bare være noget særligt sådan en dag ;o)

0

Del dette indlæg

Hvad end du vælger, så sørg for guds skyld at spørge, hvordan du får det af igen. :)

Jeg havde en virkelig dårlig første-gangs oplevelse med gel negle, og jeg gør det aldrig igen. Så hellere en sød almindelig neglelak med sølv eller glimmer.

I august sidste år fik jeg lavet gel negle (det skal dog siges at det var i Budapest, men på et rigtig fint og dyrt spa-sted, så jeg troede alt var i orden) Damen der lavede dem var rigtig sød og sagde at jeg bare skulle sørge for at bruge neglelak med acetone for at få det af igen. Jeg tænkte, nå ja, acetone er jo mere skrapt - så det skal nok være rigtigt. Samme aften knækkede et stykke af neglen og jeg måtte gå rundt med plaster fordi neglen var så skarp.

Da jeg kommer hjem efter en uges ferie var mine negle ikke særlig pæne og jeg prøvede med acetone neglelaks fjerner at få det af.. Men der skete ikke en pind. I matas, sagde de, at den eneste måde at få det af på, var med en ekstra grov neglefil. Jeg skulle dog passe på at jeg ikke fik ramt min egen negl.

Jeg købte en dyr god fil,men det var stadig ikke til at få af. Det tog mig nok samlet set 3 måneder, før mine negle så normale ud igen. Jeg har sikkert bare været uheldig, og måske har standarten i Budapest slet ikke været på højde med den i Danmark. Men mit råd er dog bare, pas på, for det er synd at ødelægge sine negle.

0

Del dette indlæg

Jeg synes helt sikkert at akryl er pænest, og de holder også bedst på sådan en som mig (LÆS: jeg er rimelig hård ved mine negle!). Jeg er heller ikke så skarp til at arbejde med gele - synes det er noget besværligt stads!

Og i stedet for at få påsat tipper, så få bygget tippen op på en form! Det bliver meget pænere, og ser mere naturligt ud!

Og brug den farve hvid akryl der hedder "natur", den er ikke så SKARP hvid.

Og når du skal fjerne dine negle igen, så put acetone på en stor tot vat, og pak derefter neglen ind i vattet + sølvpapir, og lad "pakken" sidde på en halv times tid! Du må endelig ikke file i det, da du risikere at gøre skade på din naturlige negl!

Redigeret af CarBonCb
0

Del dette indlæg

Efter flere års brug af gele er jeg gået over det acryl. Det holder simpelthen så godt.

Jeg får lavet franske men så med en blank lag med lidt sølv glimmer i, ovenpå.

Mine egne negle er lange men frygteligt tynde og skrøbelige, derfor jeg får lavet negle.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter flere års brug af gele er jeg gået over det acryl. Det holder simpelthen så godt.

Mine egne negle er lange men frygteligt tynde og skrøbelige, derfor jeg får lavet negle.

hvor får du lavet henne

0

Del dette indlæg

hvor får du lavet henne

Stines hudpleje i Herning.

0

Del dette indlæg

gele er også det jeg bruger (laver dem selv) ... synes det kræver lidt øvelse at få det til at se professionelt ud... men for mig er det altså gele der holder bedst :)

men tror det er meget meget individuelt hvad der holder bedst på hvilke personer :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer