ajoajo

"Talebobbel" kan man det?

15 indlæg i dette emne

Hej dejlige tøser

Jeg var lige I Søstrene Grene i dag og købte denne sjove tavle for 18.88 kr. :happy:

Tænkte at jeg ville lægge dem på bordene hvor vi skal spise, mest for at få noget sjove billeder.

Men kan ikke rigtig finde ud af det.

Men kære kæreste siger som så mange gange før:" det er meget fint skat!" :rolleyes:

Men vil egentlig gerne høre hvad I tænker?

:kiss:

post-56752-0-14637300-1362331241.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det synes jeg sagtens i kan! Jeg har nemlig samme ide :D hehe

Fedt!

Men hvor har du tænkt dig at have dem liggende?

Jeg er lidt bange for at der måske kommer for mange ting på bordene?!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det synes jeg sagtens i kan! Jeg har nemlig samme ide :D hehe

Fedt!

Men hvor har du tænkt dig at have dem liggende?

Jeg er lidt bange for at der måske kommer for mange ting på bordene?!

Ja så langt er jeg så ikke nået i min planlægning... Måske vil jeg have dem væk fra bordene, så de kan bruges væk fra bordet til at lave sjove billeder.....

0

Del dette indlæg

Sikke en sjov ide. Overvejer lige nu at have nogen liggende i forbindelse med en photobooth (dvs. En tapetseret plade hi hi)

Jeg har også overvejet en fotovæg.

Men kan ikke helt få alt det praktiske til at få op.

Hvordan får man det til at "virke" med kameraet? vi har ikke lige sådan et smart stativ til vores kamera, og det er ikke noget jeg gider ofre det helt vilde på.

Hvordan har du tænkt dig at gøre det?

0

Del dette indlæg

Jeg har set talebobler brugt til et bryllup før. De var lavet med tekst som: jeg kom for kagens skyld, wedding crashers og andet fjol

Det var da en virkelig sjov ide.

Skal I have taget bryllupsbilleder mens gæsterne er for sig selv? For det kunne da være sjovt hvis det var en slags underholdning, mens I ikke er tilstede. Jeres Toastmaster eller en anden i sætter på opgaven, kunne være den der forklarede ideen til gæsterne. Så ser I også først hvad gæsterne sagde for sjov når i får billederne efter brylluppet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fund :thumbsupsmileyanim: og genial ide (går selv med samme :wink: )

Havde tænkt på en fotovæg eller blot lidt fotospass med papbilleder af hatte, overskæg o.l. :bunny_4: Så self også talebobbel :super:

Foto props ala:

har du et link til det billede?? :) tænker så det kan blive i en stor størrelse :D jeg vil nemlig lave foto-props (staves) :)

0

Del dette indlæg

Super fund :thumbsupsmileyanim: og genial ide (går selv med samme :wink: )

Havde tænkt på en fotovæg eller blot lidt fotospass med papbilleder af hatte, overskæg o.l. :bunny_4: Så self også talebobbel :super:

Foto props ala:

har du et link til det billede?? :) tænker så det kan blive i en stor størrelse :D jeg vil nemlig lave foto-props (staves) :)

Undskyld har først set dit svar nu. Her er linket: :)

http://getcreativejuice.blogspot.dk/2012/01/round-up.html

Der er vist også en herinde som har nogle i en pdf, men kan ikke lige huske hvor jeg fandt dem :blush:

Redigeret af mStender
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde en fotovæg til vores bryllup. Jeg brugte Skabelonerne fra Too Much Tulle. Og så havde jeg købt noget overskæg i sådan noget pelsagtigt, i Tiger butikken. Det blev nogle hylende morsomme billeder -HAHA-

0

Del dette indlæg

Vi havde en fotovæg til vores bryllup. Jeg brugte Skabelonerne fra Too Much Tulle. Og så havde jeg købt noget overskæg i sådan noget pelsagtigt, i Tiger butikken. Det blev nogle hylende morsomme billeder -HAHA-

Dem har jeg også hentet, det bliver fedt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi havde en fotovæg til vores bryllup. Jeg brugte Skabelonerne fra Too Much Tulle. Og så havde jeg købt noget overskæg i sådan noget pelsagtigt, i Tiger butikken. Det blev nogle hylende morsomme billeder -HAHA-/>

Musenberg jeg har flere gange kigget på jeres billede med rammen der bliver holdt af gæster og har besluttet at "stjæle" ideen. Men mangel altså en ramme til det. Har du stadig din og vil jeg i så fald kunne låne den?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer