Sign in to follow this  
Followers 0
josefinerb

Havebryllup i Præstø

37 posts in this topic

Havebryllup i Præstø

Så er det blevet min tur til at lave en Planlægningstråd.

Vi skal giftes den 24/8 2013 i Skibinge kirke og bagefter holde fest i et telt i mine forældres have i Præstø. Det bliver et forholdsvist billigt bryllup, der er afslappet og hyggeligt - forhåbentlig! :rolleyes:

Ihh hvor jeg glæder mig! ()()

Lidt om os

Frieriet

Kjolen

Kirken

Maden

Accessories

Ringene

Hårinspiration

Gør det selv:

Projekt hårpynt

Edited by Martin
0

Annonce ♥

Lidt om os

Jeg er 27 år og arbejder som gymnasielærer, H2B er 26 og læser på RUC. Vi har været kærester i 5 år og bor sammen i en lejlighed vi købte for 1 1/2 år siden, sammen med vores hund og kat.

Vi er cirka så forskellige som man kan være, han er praktiker og jeg er følelsesmenneske, men man siger jo at modsætninger mødes, og det er i hvert fald rigtigt i vores tilfælde! Og nøj hvor er jeg glad for det! :heart:

Frieriet

Da vores 5 årsdag nærmede sig, var jeg så småt begyndt at spekulere på, om vi var ved at være der i vores forhold, hvor et frieri kunne komme på tale. Men hver gang jeg tænkte på det, skød jeg tanken væk, fordi jeg ikke ville blive skuffet, hvis nu min kæreste ikke var samme sted som jeg. Jeg havde ønsket mig en ring i gave (det var ikke noget nyt, det havde jeg fået flere gange før) og havde fortalt ham, hvordan den skulle se ud.

Vi havde planlagt at fejre vores dag ved at tage på et kroophold på Schakenborg slotskro (et virkelig fantastisk sted, med helt vidunderlig mad!)