vestus

Backless BH?

20 posts in this topic

Er der nogen der har erfaringer med den slags?

Min i forvejen ret beskedne barm er efter ammestop nærmest ikke-eksisterende og det giver mig lige nogle udfordringer i forhold til kjolen. Er der nogle der anbefale en god bh som også kan bruges på en kjole med lav ryg udskæring? (hvis det er sådan det hedder) Altså ryggen er ligesom halvbar med snørreryg nederst. Selvom kjolen skal syes ind ved barmen må der stadig godt være en illusion om en lille smule bryster :)

0

Annonce ♥

Chance har nogle som man klister fast på selve brysterne. Så de støtter brysterne og holder dem oppe og der er ingen rem rundt om ryggen. Og jeg synes selv det holder meget godt, jeg bruger en 80G og de kan holde en hel dag :)

Håber det kan hjælpe :lol:

0

Chance har nogle som man klister fast på selve brysterne. Så de støtter brysterne og holder dem oppe og der er ingen rem rundt om ryggen. Og jeg synes selv det holder meget godt, jeg bruger en 80G og de kan holde en hel dag :)

Håber det kan hjælpe :lol:

Det lyder smart! Det må jeg lige kigge på :)

0

Annonce ♥

Man kan også sy ekstra skåle ind i kjolen, evt. stadig med BH på.

Mmmm, er ikke helt sikker på jeg forstår? Sy ekstra skåle ind i kjolen med bh på? Er du ikke en skat at uddybe :) Vil egentlig gerne have mulighed for at fylde lidt ud, frygter jeg bliver helt flad når først kjolen bliver rettet til.

0

De selvkæbende er gode!! :-)

Taler af erfaring.. ;-)

Jeg har haft brugt dem fra hunkemøller.. :-)

Jeg har bare været i hunkemøller og det havde ikke noget! Altså kun sådan nogle uden fyld.. Tænkte på sådan noget selvklæbende fyld-ud halløj som min gode veninde engang kendte en der brugte. Aner bare ikke hvor jeg kan skaffe det :)

0

Annonce ♥

De selvkæbende er gode!! :-)

Taler af erfaring.. ;-)

Jeg har haft brugt dem fra hunkemøller.. :-)

Altså dem du havde var de sådan nogle fyld-ud nogle eller bare dem man sætter på for at dække brystvorten? For så vil jeg vældig gerne høre nærmere. Og tale med en anden i butikken :wink:

Edited by vestus
0

Det var sådan nogle der gav noget fyld.. ;-)

Men kan se de ikke har dem.. -men jeg har lige købt en ny hjem fra en hjemmeside.. Den er magen til den anden jeg havde.. Har ikke linket her på arbejdet.. Men kan sende dig linket i aften.. :-)

0

Annonce ♥

De har dem i stort set alle undertøjs forretninger.. Du skal bare spørge efter dem, fordi de ligger ikke fremme. Misslux.dk mener jeg også sælger dem..

Det troede jeg jo også, men hverken change eller hunkemöller havde dem! Og troede de forretninger var sådan rimelig standard på den front. Men så skal jeg måske bare kigge videre :) Tak for tip ihvertfald :thanks:

0

Jeg har selv sådan en her til mine rygløse kjoler. Det er en "stick-on". Den giver ikke én kæmpe bryster, men den er udmærket :wink:

280929544676_2.jpg

http://www.ebay.com/...=item4168b4a9e4

Aha, spændende! Det må jeg lige tjekke ud. Har ikke brug for kæmpe bryster, er såmænd udmærket tilfreds (selvom det lyder ikke sådan, I know) men fordi kjolen ligesom er syet til en krop med bryster og der på denne krop ikke er så meget at komme efter der, er jeg bange for det kommer til at se skørt ud. Den er i færd med at live lagt ind nu, så jeg bliver forhåbentlig snart klogere :) Men tusind tak! Et eller andet får jeg nok brug for. Og det er sikkert noget der vil være rart at have i skufferne til en anden god gang :)

0

Annonce ♥

Jeg har også selv lige købt sådan en til mit bryllup. Den hedder Freebra og koster 269 kr. Forhandlere ses på deres hjemmeside. Jeg synes, at det var rart at prøve størrelsen i en butik for at undgå fejlkøb.

Det var et super tip, tak for det! Jeg kan også rigtig godt lide at prøve først over være sikker på det passer. Du er en skat :thanks:

0

Annonce ♥