morten+louise

Forslag til storbyferie? (Bryllupsrejse)

37 indlæg i dette emne

Vi skal selv til Paris, Men ellers vil jeg anbefale amsterdam, billigt og gude smukt. ! :)/>

Berlin er også en rigtig lækker by, men ville jeg nok ikke vælge som min bryllupsrejse. Ellers venedig,

Nej BERLIN er nok for almindelig når det gælder bryllupsrejse. Hvor har i bestilt fra til Paris?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lille side spørgsmål, kan se i skal vies i Glostrup, det skal vi også, hvem skal vie jer?

Det ved vi ikke endnu, skal ringe i starten af april så regner jeg med vi får noget af vide. Ved i hvem der skal vie jer??.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tog til Firenze på bryllupsrejse og kan helt klart anbefale byen som mål for bryllupsrejse :-)

Hyggelig, romatisk, dejlig mad + alt er i gå afstand. Køb et Firenze kort eller bestil billetter hjemme fra hvis I vil ind på nogle af de meget eftertragtede museer - eller prøve nogle af de små "mærkelige" museer de også har. Gå en tur over floden, til slottet og en tur i slotsparken. Der er mange muligheder!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger li med her, vi skal giftes d. 20/7 og har en søn på 2 år, så vi vil gerne afsted på storbyferie alene så vi heller ikke er væk fra ham for længe (og mht pasning)vi vil afsted mandag - torsdag efter brylluppet og vi ville gerne til Rom, men mine forældre er så søde at påpege at der jo er meget varmt og så i en storby på det tidspunkt.

Så nu tænker vi Barcelona - så er der jo mulighed for at ta på stranden også.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg følger li med her, vi skal giftes d. 20/7 og har en søn på 2 år, så vi vil gerne afsted på storbyferie alene så vi heller ikke er væk fra ham for længe (og mht pasning)vi vil afsted mandag - torsdag efter brylluppet og vi ville gerne til Rom, men mine forældre er så søde at påpege at der jo er meget varmt og så i en storby på det tidspunkt.

Så nu tænker vi Barcelona - så er der jo mulighed for at ta på stranden også.

Jeg har været i Rom i samme periode, som I overvejer... Der er varmt, Ja, men det er jo noget andet dernede... Vi gik utallige kilometer, men på intet tidspunkt blev varmen for meget - tværtimod var det skønt!

Så jeg synes det er synd hvis I dropper Rom på den baggrund, det er simpelthen et fantastisk sted... :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg følger li med her, vi skal giftes d. 20/7 og har en søn på 2 år, så vi vil gerne afsted på storbyferie alene så vi heller ikke er væk fra ham for længe (og mht pasning)vi vil afsted mandag - torsdag efter brylluppet og vi ville gerne til Rom, men mine forældre er så søde at påpege at der jo er meget varmt og så i en storby på det tidspunkt.

Så nu tænker vi Barcelona - så er der jo mulighed for at ta på stranden også.

Min h2b har været i Barcelona om sommeren og han sagde det var meget varmt og der var beskidt, plus det var rigtig dyrt:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer