lcmc

Hvid chokoladecreme med hyldeblomst - opskrift søges?

11 indlæg i dette emne

Min søster skal lave vores bryllupskage. I januar var jeg på messe, hvor jeg smagte en masse kagecremer og bl.a hvid chokolade med hyldeblomst og citron og den var super god. Nu har min søster så lavet en prøvekage, som vi smagte i dag og jeg syntes desværre at hyldecremen var for syrlig af citron. Så tænkte mon nogen herinde kender en god opskrift?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har brugt Mette blomsterbergs et par gange og synes den smager godt. Opskriften kan helt sikkert Googles.

Synes jeg har prøvet at google, men der kom ikke rigtig noget op. Hvad søger du på?

Nå nu fandt jeg en Mette Blomsterberg opskrift på en hyldeblomstcreme, dog uden citron. I en kage med blåbærcreme, er det mon den du mener? Kan se der skal hyldeblomstsirup i, hvor finder jeg mon det? In søster sagde at hun havde prøver med sådan noget til saftevand, men det gav ikke nok smag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis andre så denne tråd, vil jeg bare lige skrive at jeg ikke kan anbefale Monin siruppen, den smager slet ikke at hyldeblomst og den smager ikke engang særlig godt. Nu har jeg en creme i køleskabet, som jeg ikke synes er skide god, som jeg skal servere til påskefrokost i morgen, men men sådan er det at være prøvekaniner.

0

Del dette indlæg

hvis du kan skaffe en flaske hjemmelavet hyldeblomstsaft eller en virkelig god øko fætter, så kunne du selv koge en sirup.

Men lige med hyldeblomst er det svært at finde noget uden det smager lidt kemisk.

Nu kan jeg ikke lige se hvornår du I skal giftes, men så kunne du måske nå at lave en rigtig god koncentreret saft selv :)

0

Del dette indlæg

hvis du kan skaffe en flaske hjemmelavet hyldeblomstsaft eller en virkelig god øko fætter, så kunne du selv koge en sirup.

Men lige med hyldeblomst er det svært at finde noget uden det smager lidt kemisk.

Nu kan jeg ikke lige se hvornår du I skal giftes, men så kunne du måske nå at lave en rigtig god koncentreret saft selv :)/>

Tak for svar. Det er også min næste plan at prøve at koge en flaske saft ind. Vi skal giftes den 15. juni, så kan desværre ikke nå at lave den fra bunden.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer