Majstot

Erfaring med dansesko?

11 indlæg i dette emne

Hej

Jeg overvejer et par dansesko som brudesko da de skulle være enormt behagelige at gå i, hvilket nok vil være godt for mig da jeg i den grad ikke er vant til at gå i sko med højde eller som er lidt smalle, men gerne den dag lige vil have lidt højde på og bare en smule feminin sko :) og helst nogen jeg ikke smider lige så snart vi er der hvor festen skal holdes :rolleyes:

Men kan dansesko holde til at man går ude i dem? kan se at de ikke har en hård bund så tænker om de for nemt vil gå i stykker?

Erfaring søges :)

På forhånd tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du ikke lige forklare hvad der forståes med dansesko?

Min veninde der går til dans siger at mine er, men de er nu ikke smalle og har en 10cm hæl.

De har til gengæld ruskind under sålen så man glider over gulvet når man går, ligesom dansesko, men er ikke helt sikker på om man kan kalde dem det?

Mine sko er ihvertfald super dejlige at have på.

De har en god støtte og er polstret i hæl og trædepuder, så belastningen i foden ikke er så voldsom.

Men jeg er også en stillet-pige, så er vandt til at gå i høje hæle. :rolleyes:

De kan godt holde til at du går ude i dem til dit bryllup, men det bliver nok ikke de bedste hverdags sko :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg overvejer et par dansesko som brudesko da de skulle være enormt behagelige at gå i, hvilket nok vil være godt for mig da jeg i den grad ikke er vant til at gå i sko med højde eller som er lidt smalle, men gerne den dag lige vil have lidt højde på og bare en smule feminin sko :) og helst nogen jeg ikke smider lige så snart vi er der hvor festen skal holdes :rolleyes:

Men kan dansesko holde til at man går ude i dem? kan se at de ikke har en hård bund så tænker om de for nemt vil gå i stykker?

Erfaring søges :)

På forhånd tak :)

Jeg havde dansesko på, de havde ruskindssål og jeg gik på asfalt, græs osv uden problemer. Det kan de sagtens holde til. Jeg har flere gange tidligere brugt dansesko i byen og de har overlevet vådt vejr også. Du kan med fordel bruge gelé indlæg i ude under tæerne.. så tager det lidt afstødning. :lol:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det er netop den ruskindssål jeg tænker på om kan holde til at gå meget ude sådan en dag :)

Fordelen ved dansesko er jo at de kan bestilles næsten som man vil have dem mht højde og hæl type (selvfølgelig inden for rimelighedens grænser) så det burde være muligt for mig at finde et par som jeg vil kunne holde ud at have på hele dagen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle dansesko som jeg kan gå mange km i uden problemer, de er faktisk mere behagelige end mine gummisko. Og ruskindssålen har aldrig været et problem for mig, den har kunnet holde til det hele.

Hvis du bestiller inde fra terrierplaynet, så kan du vælge at få en gummisål :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg regner med at bestille dem gennem min danseunderviser og så bruge dem til at danse i bagefter så de ikke bare kommer til at ligge i bunden af skabet bagefter, så hvis de kan holde til at blive gået i ude selvom de har ruskindssål så beholder jeg dem bare som de er :)

Mange tak for hjælpen :)

Nu bliver det svære valg at beslutte mig for hvilke det skal være og hvordan de skal være :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide med dansesko, - jeg har tænkt på det samme, men har været i tvivl om, hvor man kan købe dem henne..

Man kan som sagt købe nogle på terrier planet (eller hvordan det nu staves ) de er rimelig billige, men det er også fordi de laves i Kina.

Og ellers er det bare at gå ind i en danse butik i dit nærområde.. Jeg kender til to butikker i København. Og se hvad de har og om der er noget der lige tiltaler en.. De koster så også noget mere.. Som en sidste ting kan jeg anbefale en sko kollektion der hedder Werner Kern Bridal. Han laver normalt dansesko og har nu lavet en bryllups serie, som har de gode egenskaber fra dansesko en, men har en rigtig sål og så er de i farven ivory. De koster selvfølgelig også en del. De kan fås på Brandos. dk :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer