Lafelina

Kan ring med sten udvides?

6 indlæg i dette emne

... er ved at flippe - vi fik vores ringe i går og kan ikke tænke på andet før jeg får vished om, at en ring med sten kan udvides, for min er for lille, selvom vi fik målt i butikken...

Er der nogen, der ved om en ring med sten kan udvides? Det er ikke ret meget, den skal udvides, sandsynligvis blot ½ milimeter, men det vil gøre en forskel alligevel...

Kh

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min ring er med sten i og er af guld. Jeg spurgte i en guldsmed hvor de sagde, at når der er sten i, skal den saves over og der skal sættes et ekstra stykke guld i, fordi de ikke kan strække den, som man kan med ringe uden sten i... Det var det jeg fik at vide, men ved ikke om nogen guldsmede strækker dem alligevel

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min ring er med sten i og er af guld. Jeg spurgte i en guldsmed hvor de sagde, at når der er sten i, skal den saves over og der skal sættes et ekstra stykke guld i, fordi de ikke kan strække den, som man kan med ringe uden sten i... Det var det jeg fik at vide, men ved ikke om nogen guldsmede strækker dem alligevel

Hvis det er meget lidt det drejer sig om, så kan man almindeligvis godt, det gør kæresten, som er guldsmed i hvert fald ofte. Det er også gjort på mine ringe med sten ;)

0

Del dette indlæg

Hvis det er meget lidt det drejer sig om, så kan man almindeligvis godt, det gør kæresten, som er guldsmed i hvert fald ofte. Det er også gjort på mine ringe med sten ;)

Super fedt! så ved jeg det til en anden gang :) synes også det lød underligt hvis ikke man kunne :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer