Posted April 1, 2013 · Report post Så blev vores indbydelser også færdige. DSC_0025 - Kopi.zip 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 1, 2013 (edited) · Report post Hov. Hvorfor viser den ikke billedet?? Skal man copy-paste det direte ind på "mailen" i stedet for at vedhæfte filen? I må lige bære over med mig - har ikke uploadet noget her til siden endnu Edited April 1, 2013 by lenebær 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 1, 2013 · Report post Man kan se den ved at klikke på linket - og den er rigtig fin 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 1, 2013 · Report post Mange tak Men hvordan lægger jeg billedet direkte i mailen, så man ikke skal klikke på linket, for at se det? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 2, 2013 · Report post hmm.. man burde bare uploade billedet ved at bruge "anvend fuld editor" funktionen, så jeg ved ikke hvordan du har formået at få den til at se sådan ud... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 2, 2013 · Report post Du har fået zippet filen. Prøv at gem den igen som jpg/jpeg og husk hvor den ligger henne. Så burde det hjælpe . Men de er super søde dine invitationer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2013 · Report post Jeg har altså også store problemer med at lægge billeder ind af alle mine DIY projekter kommer frem hver gang og siger filen er for stor lige meget hvilket billede jeg prøver ( 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2013 · Report post Jeg har altså også store problemer med at lægge billeder ind af alle mine DIY projekter kommer frem hver gang og siger filen er for stor lige meget hvilket billede jeg prøver ( Prøv evt at redigere det i paint inden du ligger det ind :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2013 · Report post Den er virkelig virkelig flot :D LOVE IT! <3 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2013 (edited) · Report post Den er så flot. Godt med lidt inspiration til man selv skal i gang.. ;o) Edited June 6, 2013 by egholm.aagaard 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites