LEAntropisk

Birdcage hjælp

8 indlæg i dette emne

Jeg har forelsket mig i ideen om at have birdcage med sløjfe på a la disse:

post-58951-0-55522700-1365711880.jpgpost-58951-0-61609700-1365711839.jpgpost-58951-0-99933000-1365711848.jpgpost-58951-0-35653400-1365711859.jpgpost-58951-0-80319600-1365711868.jpg

Altså hvor de ikke sidder på en hårbøjle.

Kjolen håber jeg bliver denne:

post-58951-0-21510400-1365712215.jpg

Og vil gerne have mine briller på og håret opsat, lidt a la som her:

post-58951-0-35833500-1365712198.jpg

Spørgsmålet er bare om det bliver for meget af det gode? Med brille, slør og sløjfe?

Og hvis det ikke bliver for meget, hvor mon jeg finder sådan et slør, til billige penge, som er smukt og ikke noget skrammel?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, det kommer an på, hvordan du sætter det, om det er et bandeau eller hvad det ellers hedder. Du kan jo også sætte det, så det ikke dækker ansigtet, men nærmest bare strejfer det, hvis du forstår, hvad jeg mener.

Jeg fandt denne diy, som viser, hvordan man nemt kan lave det selv, så det er min plan - http://www.designsbymeganturnidge.com/blog/?p=844

Har købt mit slør (russian netting) på fabric.com, som virker alle tiders, til lige knap 50 kr. inkl. fragt, og så vil jeg montere det på enten en kam eller et par hårnåle. Så kan man jo supplere med en fascinator (diy eller købt). Tror da, det bliver rigtig pænt til dig :)

0

Del dette indlæg

Birdcage og briller er set før, tror bare man skal vælge at sløret så kun dækker lidt af ansigtet - ellers bliver det for meget.

http://www.elizabethannedesigns.com/blog/2009/12/04/on-the-morning-of-the-wedding/green-wild-bouquet/

Tror det er forholdsvis nemt at lave et birdcage i den til med sløjfen, så mon ikke du klarer det fint?!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svarene.

Jeg har egentlig allerede mistet modet, for kan ikke rigtigt se sløjfen for mig.

Og bliver det for lille-pige-agtigt med sløjfe?

Bør jeg hellere få efter noget blonde-fis? Eller blomster :s

Er virkelig på bar bund og alle bud vil være kærkomne.

0

Del dette indlæg

Jeg tror, Google er din ven i det tilfælde :-) Jeg regner ikke med at lave nogen fascinator eller noget hårgejl til - bare birdcagen og så med enderne/hårnålene dækket af frisuren. Helt enkelt. Det var også en mulighed.

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er så fint med sløjfen!

Om det bliver lille-pige-agtigt afhænger vel egentlig lige så meget af resten af outfittet; jeg synes ikke, at billederne her er "lille-pige-agtige" (måske bortset fra det sidste, men det tror jeg er pga. fletningen).

0

Del dette indlæg

Synes de birdcage med sløjfer som du viser er utrolig flotte! Jeg kunne selv kunne finde på at bruge idéen, hvis ikke jeg har valgt at sætte en gammel broche som jeg låner fra min mor i det (som skal dække mit "lånt" og "gammelt) i mit birdcage slør. :)

Dog synes jeg lige du skal være opmærksom på, at det kan blive lidt for meget sammen med kjolen (som jeg også synes er utrolig fin!) og brillerne. Synes en lille sød sløjfe á la det første billede kunne være rigtig fin til dig og dit outfit. :wink:

Håber du finder ud af det da idéen er super sød og fin. :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer