Charlotte Gad Malm

globryllup og reception invitation via FB?

10 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne brude

Jeg går lidt og overvejer om man kan invitere til globryllup og reception via Facebook??

Vi har sendt invitationer ud til dem der skal med til middagen om aftenen, vi bliver 66. Men da vi også har en masse andre mennesker i vores liv som også betyder meget for os, fodbold veninder, kollegaer, gamle venner af familierne, osv. men som vi simpelthen ikke har haft råd til at invitere med til middagen, har vi snakket om "bare" at invitere dem via en personlig hilsen på Facebook. Men kan man det eller virker det tacky??

Håber i vil melde jeres mening tilbage, så jeg/vi kan tage en beslutning om hvordan vi gør....

Inviterer i andre overhoved nogen til kun at komme i kirken og til receptionen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi inviterer 50 til middag og de har selvfølgelig alle fået en skriftlig invitation.

Derudover har vi inviteret 10 mennesker til globryllup og reception, hvor der vil blive serveret bryllupskage, champagne og snacks. Vi har informeret dem om, at der også bil blive taget fællesbillede, så er de advaret så de ikke føler sig 'underdressed'.

Alle der har lyst til at komme til globryllup er velkomne, og vi har da forslået det for nogle via mundtlig invitation såsom kollegaer, naboer osv. Vi laver nok ikke noget stort nr ud af det på facebook.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi inviterer 50 til middag og de har selvfølgelig alle fået en skriftlig invitation.

Derudover har vi inviteret 10 mennesker til globryllup og reception, hvor der vil blive serveret bryllupskage, champagne og snacks. Vi har informeret dem om, at der også bil blive taget fællesbillede, så er de advaret så de ikke føler sig 'underdressed'.

Alle der har lyst til at komme til globryllup er velkomne, og vi har da forslået det for nogle via mundtlig invitation såsom kollegaer, naboer osv. Vi laver nok ikke noget stort nr ud af det på facebook.

Vi gør/har gjort præcis det samme!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan jo lavede lukkede grupper/begivenheder på Facebook og tilføje folk til gruppen som de så kan melde sig til eller fra på. De sidste 3 fødselsdagsfester/receptioner jeg har fået invitationer til hos DJ kolleger har været på denne måde (med revisorerne er det noget andet).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er okay at invitere via facebook. Vi inviterer 70 gæster til fest via en rigtig invitation, så inviterer vi ca. 20 til reception også via en papirs invitation, derudover kunne vi godt finde på at annoncere vores vielse og reception via et lukket facebook-event til gamle venner og naboer så de kan komme til globryllup hvis de har lyst.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for svar. Tænker også selv at vi måske opretter en lukket gruppe, eller bare sender en privat besked. Men virkelig dejligt lige at få nogle andres tanker og holdninger med også...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg og min kæreste ville smække op i vores status hvornår og hvor vi skal giftes og at folk er velkomne til globryllup uden andet end det :)

Nu er der heller ikke nogen af os, der har vildt mange venner på facebook, så det vil ikke være et problem for os, hvis tanken om crashing skulle opstå.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skriftlige invitationer klar til dem, som "kun" skal med. Kirke og reception, og dem får de bare, når jeg ser dem. Kan ikke udelukke at der vil komme nogle indbydelser enten som personlig besked på FB eller e-mail..... Man vil jo heller ikke glemme nogen, og så kan man jo ligeså godt udnytte FB

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også inviteret 66 gæster til kirke kl 15.00 og velkomst champagne kl 17.30 på hotellet og efterfølgende middag og fest. Da kirken er i min hjemby har jeg også tænkt på at skrive status på FB op til brylluppet, at dem som gerne vil komme til glo bryllup er de velkommen i Dall Kirke kl 15.00

FB bliver brugt til så mange andre underlige statusser og ting og sager, så tror bestemt ikke nogen vil se "skævt" til en sådan status, men ellers så lave en lukket begivenhed/gruppe og inviter der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer