Anne_Jacobsen

Undertøj...

7 indlæg i dette emne

Havde egentligt tænkt mig, at det bare blev en hvid g-streng med blonder og et par nylonstrømpebukser lige til at holde det hele lidt på plads... Men er virkelig kommet i tvivl nu, det skulle jo også gerne være lækkert senere på aftenen :fløjt: Der er ikke plads til en BH i min kjole, så det er kun underdel jeg leder efter.. Er begyndt at tænkte lidt på, om det skal være hofteholdere og selvsiddende strømper, men har virkelig ingen erfaringer med at have det på.. Mine lår er altså ikke så små, så er også bange for, at strømperne vil komme til at irritere i løbet af dagen.. Hvad er Jeres erfaringer? og hvor kan I anbefale at købe tingene henne? vil ikke ud og give en formue for det, så skal helst holdes nede prismæssigt :wink: Håber på lidt hjælp

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med sådan noget her?

Hofteholder-"snorene" er aftagelige, og trusserne er super fine (selvfølgelig meget enkle). De skal nok holde styr på de strømper :wink:

Og så er der 50 % på dem på lace.dk - http://www.lace.dk/commodity/9846#

post-65672-0-99817300-1366818819.jpg

post-65672-0-71879600-1366818850.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt at det bare skal være behageligt og fungere på selve dagen og så har jeg købt g-streng til efter festen (efterfesten :wink: ) og en lille "natkjole, så må jeg vente og se om det bare er en hurtig omklædning med trusserne eller om det er et hurtigt bad og så den lille kjole.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du gerne vil have noget mere "visuelt" undertøj om aftenen kan du overveje at skifte når I kommer til værelset/hjem. Jeg synes det er lidt ærgerligt at have besværgelig eller ubehageligt undertøj på hele dagen, og tror altså alligevel ikke ens sexede undertøj er så lækkert efter man har haft det på i 12-14 timer eller mere... Så jeg skifter til noget frisk og frækt og aftenen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt det helt store udstyr i change. Men ender kun med at have trusserne på. Det bliver ALT for varmt hvis jeg skulle have strømper på, så det har jeg droppet. Desuden følte jeg mig total latterlig i den udstyr. Så det hele er droppet....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer