Sign in to follow this  
Followers 0
Pernille pjuske

Envy Hair Odense

15 posts in this topic

Jeg skal efterhånden til at have fundet og booket en frisør, ikke til selve dagen, men til permanent, farvning og bryn før brylluppet.

Er der nogen der har erfaring med Envy Hair i Odense?

Jeg har fundet lidt anmeldelser på nettet, men kun 7 og de er enten vildt dårlige eller vildt gode, så jeg kan ikke lige vægte om det er en frisør jeg vil prøve.

0

Annonce ♥

Jeg har også hørt både og. Min ene kollega var helt vild med hende, og min anden kollega sagde at hun sjuskede helt vildt, og hun var nødt til at få det klippet om et andet sted. Jeg ville aldrig selv turde bruge hende.

Jeg ville gå længere op af gaden, og ind i Bellacci :) Det gør jeg selv, tror jeg nok. Skal ringe og aftale prøveopsætning i næste uge.

0

Annonce ♥

Okay, tak for det :) Godt at høre lidt nærmere, vil holde øje med din frisure på dine bryllupsbilleder så ;)

Det jo ikke lige sådan at finde en god frisør i en by hvor man ikke kender noget til nogle af dem, så er glad for anbefalinger :)

Her kommer så næste spørgsmål, når du anbefaler Bellacci, hvor ligger deres priser så omkring?

Edited by Pernille pjuske
0

Ja det ved jeg ikke sådan helt faktisk.. Jeg tror (og håber) at det ligger omkring 1700 med prøveopsætning mm.

Det er også klart den lækreste salon i Odense. De er ved at bygge om igen, med nyt design. Men derfor skal frisørerne stadig være gode..

0

Annonce ♥

Nu har jeg været derinde. Det tog 2 1/2 time. Sådan helt er jeg ikke rigtig tilfreds, men det var vist nu ikke fordi hun ikke er dygtig nok. Så jeg vil gerne anbefale det. Det koster 1600 for det hele i alt. Det syntes jeg er ganske ok.

0

Annonce ♥

Jeg vil 200% stå inde for Sanne i envy. Utroligt dygtig pige der også tidligere har deltaget i mesterskabe og lign. Men det bedste du kan gøre er at tage ind og få en uforpligtende snak først og se om kemien er der for uanset hvor du vælger så skal det være en der forstår hvad du mener du du siger dine ønsker frem!!

0