CamillaMusen

Parkering i KBH?

15 indlæg i dette emne

I morgen skal jeg ud og prøve kjoler :blink::biggrin:

Jeg starter ud i Caza Lezar

Fortsætter til Nicolai

Og slutter i Lilly

Men HVOR skal jeg parkere?

Kan det prismæssigt bedre svare sig at parkere bilen længere væk og tage metroen ind? Vi er 3 i bilen. :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen skal jeg ud og prøve kjoler :blink::biggrin:

Jeg starter ud i Caza Lezar

Fortsætter til Nicolai

Og slutter i Lilly

Men HVOR skal jeg parkere?

Kan det prismæssigt bedre svare sig at parkere bilen længere væk og tage metroen ind? Vi er 3 i bilen. :help:

Her er en oversigt over parkeringszoner og priser pr time http://www.parkeringsinfo.dk/parkering-kobenhavn/priser-for-parkering.asp Til sammenligning koster en 2 zoners metro og S-togs billet 24 kr pr person....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville faktisk parkere bilen udenfor p-zone (fx. flintholm) og så tage metroen ind. Så skal du heller ikke stresse over udløbne p-billetter osv.

Når du parkerer ved metroen, så bemærk lige om der er tidsbegrænsning på p-pladsen, ellers find en alm. vej at parkere på.

Rigtig god kjole-jagt.

Jeg håber du får nogle fantastiske oplevelser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville faktisk parkere bilen udenfor p-zone (fx. flintholm) og så tage metroen ind. Så skal du heller ikke stresse over udløbne p-billetter osv.

Når du parkerer ved metroen, så bemærk lige om der er tidsbegrænsning på p-pladsen, ellers find en alm. vej at parkere på.

Rigtig god kjole-jagt.

Jeg håber du får nogle fantastiske oplevelser.

Flintholm - hvor ligger det og hvad koster det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er gratis at holde ved Valby station, hvis i kommer den vej ind af fra motorvejen! Og der går toget ind mod byen (2 zoner) eller 1A der stopper ved Christiansborg, hvor i ville skulle stå af når i skal i Lily!

Og ellers stemmer jeg også på Flintholm station! Desværre er der bare mange P pladser i områderne omkring metroen hvor de har indført 2 timers parkering :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du skal starte i Casa Lezar og derefter Nicolai, så vil jeg anbefale p-huset under Israels Plads... Det koster 29 kr. pr. påbegyndte time, og du betaler når du kører ud = I behøver ikke stå og regne ud hvor længe I er væk, og I skal ikke stresse tilbage til et bestemt tidspunkt...

Personligt ville jeg ikke parkere udenfor byen, da jeg synes det er for besværligt i forhold til hvor mange penge det drejer sig om... Men det er jo en prioritering... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enig med Centenary men jeg stoler heller ikke på de off. transportmidler o g jeg er rystet over priserne de få gange hvor jeg bruger dem om året. Når jeg er i Landsskatteretten (hvad jeg ofte er) parkerer jeg i Vester Søgade. Mener det koster ca. 20 kr. i timen. Det er da til at have med at gøre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når du skal starte i Casa Lezar og derefter Nicolai, så vil jeg anbefale p-huset under Israels Plads... Det koster 29 kr. pr. påbegyndte time, og du betaler når du kører ud = I behøver ikke stå og regne ud hvor længe I er væk, og I skal ikke stresse tilbage til et bestemt tidspunkt...

Personligt ville jeg ikke parkere udenfor byen, da jeg synes det er for besværligt i forhold til hvor mange penge det drejer sig om... Men det er jo en prioritering... :)

Det blev lige præcis den løsning vi valgte og det fungerede helt vildt godt!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du skal starte i Casa Lezar og derefter Nicolai, så vil jeg anbefale p-huset under Israels Plads... Det koster 29 kr. pr. påbegyndte time, og du betaler når du kører ud = I behøver ikke stå og regne ud hvor længe I er væk, og I skal ikke stresse tilbage til et bestemt tidspunkt...

Personligt ville jeg ikke parkere udenfor byen, da jeg synes det er for besværligt i forhold til hvor mange penge det drejer sig om... Men det er jo en prioritering... :)

Det blev lige præcis den løsning vi valgte og det fungerede helt vildt godt!!

Er glad for jeg kunne hjælpe... Håber det var en god oplevelse at prøve kjoler... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer