Cvnielsen

Selskabslokale

6 indlæg i dette emne

Hej :)

Min kæreste og jeg har snakket om vi gerne vil giftes engang til næste år og er så småt begyndt og gå igang med at kigge på lokaler og steder, som vi gerne ville holde festen, og evt. også vielsen ude i naturen ved siden af.

Derfor vil jeg hære om i kender nogle gode steder, med lidt charme og gerne i naturen, og hvis det kunne blive et sted både i nærheden af vand og skov ville det være rigtig godt. Det må også meget gerne være i Nordsjælland.

Det kan enten være et selskabslokale, hvor man selv står for maden eller et sted hvor de sørger for maden, vi vil gerne have forskellige muligheder :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Leonora er et ganske glimrende sted. Jeg har bare ikke haft nogle bryllupsfester deroppe som er sluttet efter kl. 1 og det er måske lige tidligt nok. Du kan se mange muligheder på vores referenceliste da vi jo selv er fra Nordsjælland (men spiller i hele landet).

Hvis jeg skal nævne nogle:

Odd Fellow i Hillerød

Nøddebro Kro

Grønnesegård Gods i Hundested

Kulsvigergården i Alsønderup.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havarthigården kan jeg også kun slutte op om (det er så i Holte). Det underlige er at jeg har været deroppe og spille adskillige gange og tidligere var det noget med at der kun måtte holdes fester der til 1-2 tiden, hvilket betød at der var nogle som startede festerne om eftermiddagen (kan iøvrigt klart anbefales). Men da jeg var deroppe sidste år kørte de igennem til 4 tiden uden problemer og det samme gjorde selskabet i de andre lokaler. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Sonnerupgaard Gods er ikke Nordsjælland, men Midtsjælland.

Her er skoven, de åbne marker, søerne, parken og voldstedet.

Her kan man selv have maden, vinene osv. med og feste til den lyse morgen.

Her er værelser B&B og også værelser og suiter med egen badeværelse.

www.sonnerupgaard.dk - det moderne forsamlingshus - priser inkl. 25% moms.

Tlf. 4640 9531

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer