Guest bøggild

HURRA min veninde

8 indlæg i dette emne

Hej.....

Jeg må bare dele min glæde med nogen :) , da det er en hemmelighed for min kæreste. :)

Igår talte jeg lige ganske kort med den præst der skal vie os, grunde til at det kun blev kort er at jeg har fået min rigtige gode veninde til at synge i kirken, men at det skulle være en overraskelse for min kæreste og så skulle jeg lige tale med præsten INDEN lørdag da vi skal ned i kirken der.

Og hun MÅ gerne synge, det skal hun så gøre lige inden vielsen, det bliver bare så fantastisk og jeg glæder mig allerede til at høre hende stå deroppe ved organisten og synge, ja der falder med garanti en tåre, men det tar´ vi med he he he

Ja jeg kan næsten ikke beskrive hvor glad jeg er for at præsten sagde JA, nå men det var bare lige det jeg ville...

Knuz tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej JJ1.

Ja det er bare super fedt at hun fik lov, hun blev også bare helt vildt glad da jeg ringede og fortalte det...Ej hvor ærgeligt at hun IKKE måtte synge i kirken

ØV ØV og atter ØV...

P.nille.

Jamen det er jo det du gør, hun skal synge Amazing Grace men det bliver kun lige de 2 første vers for selve sange er bare monster lang.....

Vi ses jo lige om sådan ca 10 dage..

Knuz tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt for dig, jeg ville også have overrasket min veninde, til hendes bryllup men da hun bor i KBH og jeg ikke lige kune rejse over og mødes med præsten måtte jeg ikke.....

Det var meget surt for jeg ville have sunget Smile som hun altid har ønsket jeg skulle synge for hende!!! Men jeg gjorde det sku bare til festen så!!!!

Men dejligt for dig, og så lige den sang ELSKER DEN!!!!!!!!!!! :)

Knuser Maria

0

Del dette indlæg

*suk* Hvro dejligt for dig/jer!

Jeg ville ønske jeg havde en så dygtig veninde - altså til at synge! Men nå, vi skal nok få rig lejlighed til at tudbrøle alligevel!

Har også lige snakket med vores præst i går - og kokken - og serveringspigerne - og bandet osv osv .... SÅ nu kan man da mærke at det er ved at være alvor!!!

JUBIIII!

Carina

0

Del dette indlæg

Hej piger!

Vi var henne og tale med præsten i tirsdags. Jeg er oprindeligt vant til at komme i frikirker dvs pinsekirken apostolsk mv., og der synger man og gør ellers hvad man har lyst til, uden at der er nogen præst der skal bestemme om man må eller ej. Så derfor var det en smule svært for mig at acceptere at præsten ikke vil have "verdslige ting" i den rituelle handling mellem os go Gud. Dog er min kommende mand en stjerne til at vende tingene til noget positivt, så vi fik lov til at få en af mine svenske veninder til at synge en kærlighedssang på svensk lige før vi går ud af kirken. Der kanman jo nemlig sige at selve ritualet er slut og at man dermed ikke blander ting der ifølge præsten ikke må blandes sammen. (på svensk fordi jeg har boet i Sverige i 10 år)

Desuden har jeg fået i fødselsdagsgave af min kommende mand og mine forældre at kirkekoret synger Oh happy day i gospelversion i løbet af vielsen.

Så alt i alt bliver det en vidunderlig blanding af kærlighed, Gud og musik og god stemning. Så kan man ikke kræve mere, vel???? :heppe:

Knus, Dinah.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer