Victorias secret

Ideer til oplevelser og par-ting

11 indlæg i dette emne

I morgengave har vi aftalt at lave et års oplevelser tilsammen, så vi hver især laver 6 hver. 1 til hver måned, som i nok kan regne ud :lol:

Jeg har ellers en ret god fantasi, men er faktisk tom for ideer, ud over en tur til Kellers Park spa, og en gang pedicure her i byen. Og jeg tror faktisk vi vælger et spa-ophold på Kellers park i dagene efter brylluppet, og så dur det jo ikke.

Har i ikke en masse gode ideer der kan inspirere mig? Det behøver ikke nødvendigvis koste en formue, det kan også være en sød lille hyggelig aktivitet. Det skal bare være noget ud over det sædvanelige som cafebesøg, og biografen. Vi er sådan set interesseret i det meste tror jeg.

For at det ikke skal være løgn, så siger han, at han har 5 klar, og det er alle noget vi ikke har lavet før - stress :blink::lol: Det lægger jo pres på mig, så jeg snyder og beder om hjælp her :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Picnic i skoven, på stranden eller andet dejligt sted

Kanalrundfart hvis der er sådan noget hvor I bor

Leje en kano eller robåd og sejle afsted med en fyldt madkurv

En romantisk køretur i hestevogn

Booke en tur på hesteryg

Stå på skøjter om vinteren

Stå på rulleskøjter om sommeren

En tur i tivoli

En tur med cykeltaxa

Museumsbesøg hvis det er noget der interesserer jer

Kursus i vandski, dykning, kitesurfing, wakeboard eller andet vandaktivitet

Alt dette kan jo afsluttes med en picnic eller besøg på en restaurant eller en lækker romantisk middag derhjemme :a1221:

0

Del dette indlæg

Fed idé :)

Hvad med lidt aktive ting? Fodboldgolf/minigolf, klatring, kajak, fisketur, gokart, ridetur... Men måske har manden snuppet nogle af dem - det ville min ihvertfald have gjort :)

Og ellers... vinsmagning, div museer, kammerkoncert (hvis ikke det noget I er vandt til), fiskespa, førstehjælpskursus, andre 1-dagskurser, specielle restauranter (f.eks. spise i mørket)...

Ja, der var da lidt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Armen det er jo mange gode ting!! Mange tak, hvor er i gode :heart:

Jeg tror jeg nupper en kammerkoncert - bare for at se ham i ansigtet :lol:

Haha... du skal ikke blive overrasket hvis det faktisk går hen og bliver en positiv oplevelse, det er altså ret imponerende at se og høre tæt på! Prøv at finde et sted hvor salen ikke er for stor, en intimkoncert med en strygerkvartet er ideelt. Jeg har aldrig gået op i klassisk musik, men jeg var helt tryllebundet da vi tog til sådan en - og det samme var min mand :)

0

Del dette indlæg

Der er ind i mellem gratis koncerter med Odense Symfoniorkester i Koncerthuset :)

I kunne også tage til H.C. Andersen julemarked

Tag til Hollufgård i mellem Maj og Oktober, så er der udstilling af kunstværker i parken

Tag en overnatning på landet og gå en tur om aftenen, måske er I heldige at ramme en stjerneklar himmel :)

Naturama (mener det ligger i Svendborg)

Ølfestival

Julemarked i Lübeck

Rigtig god gaveide til hinanden forresten :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

okay, det lyder måske lamt - men min kæreste og jeg havde en hel aften i december, hvor vi hyggede os med at lave hjemmelavet konfekt. Hun havde aldrig gjort det før, så jeg havde indkøbt det hele og instruerede hende i æltning af marcipan og smeltning af chokolade. Og vi havde det bare så hyggeligt! :)

0

Del dette indlæg

okay, det lyder måske lamt - men min kæreste og jeg havde en hel aften i december, hvor vi hyggede os med at lave hjemmelavet konfekt. Hun havde aldrig gjort det før, så jeg havde indkøbt det hele og instruerede hende i æltning af marcipan og smeltning af chokolade. Og vi havde det bare så hyggeligt! :)

Sådan noget ville jeg jo ønske han gad!! Han vil gerne spise det, og vasker også op. Men lave det, det har han desværre nul interesse i. Og jeg som ellers eeeelsker den slags.

0

Del dette indlæg

Madkursus

Ølsmagning/vinsmagning

Flyboarding

Flysimulator

Golf

Squash/tennis

SPA

Bungee jump

Barista kursus

Tur til KBH/Århus/Ålborg/Møn/Skagen (alt efter hvor i bor)

Glaspusteri

Laser-skydespil (MEGA sjovt- man kunne evt. gøre det med et par venner)

Sumo-brydning

Teater/performance

Tur til udstilling/museum/galleri - fx Loisiana eller Arken der har natur+strand lige udenfor)

Holbæk strand - picnic+gå tur

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer