NetteP

Sonnerupgaard - hovedbygningen.

8 indlæg i dette emne

Kære alle!

Så har vi været ude og kigge på festlokaler.

Vi har været en tur forbi Sonnerupgaard gods og kigge på hovedbygningen :)

SUPER LÆKKERT!

Er der nogen der har holdt bryllup der og har lyst til at dele deres erfaringer og minder :)

Vi bliver omkring 50 til bryllupet.

Knus far Anette!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har spillet der mange gange og det kan klart anbefales. Personligt foretrækker jeg klart Laden eller Festfløjen men det handler om at salen i Hovedbygningen er meget aflang og forholdsvis smal, og at folk derfor ofte sidder i det tilstødende lokale. Dvs. man står mere "alene" og alt foregår ikke i samme rum. 50 personer er en udmærket størrelse til det rum. Men Jeg mindes faktisk aldrig at have spillet bryllupsfester m.v. på Sonnerupgaard som er sluttet inden kl. 4 og det handler om at man har alt for sig selv og at folk kan overnatte deroppe. Det at der typisk er 1-2 andre selskaber på stedet samme dag bemærker I stort set ikke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil sige det sådan at det ikke egner sig til runde borde. Jeg syntes egentlig ikke jeg har oplevet at dansegulvet ikke er blevet brugt de gange jeg har spillet i det lokale. Det har bare været mere i etaper og de har ikke på samme kunnet nyde musikken til andet end dans (bryllupsfester og musik til bryllupsfester er jo andet end dans), men jeg har oplevet folk som har lukket døren ind til "kafferummet" og det gør man bare ikke. :rolleyes: Personligt syntes jeg rigtig godt om festfløjen hvor man kan have middag i det venstre rum, som så efterfølgende kan lukkes helt af, og dans i det på højre hånd. Laden er i sagens natur for stor medmindre vi taler selskaber på 80 personer eller derover.

Men man kunne sagtens lukke "kafferummet" i hovedbygningen helt af og servere kaffe og sætte borde op nede i bunden af det lange lokale. At det ikke skete sidst jeg var deroppe skyldtes udelukkende at det gav mulighed for at pigen der stod for det (ja der var kun en) kunne rydde af løbende.

0

Del dette indlæg

Tak! Har kigget en del på hendes blog, men synes ikke rigtig at hun skriver så meget om selve stedet. Er lidt intresseret i at høre om det er meget småt når man først har fyldt det op med gæster :biggrin:

Du kan altid skrive en PM til hende - hun er SÅ hjælpsom, så kunne ikke forstille mig andet end at hun kan hjælpe dig med de spørgsmål du end måtte have

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer