Guest trinestougaard

Nogle der har erfaringer med kokken og jomfruen???

23 indlæg i dette emne

Vi er ved at undersøge menuer til brylluppet, og er kommet lidt i tvivl..Vi havde egentlig besluttet os for at bestille mad fra kokken og jomfruen. Vi har flere gange fået mad derfra ved begivenheder og har syntes det smagte glimrende...meeeen flere har nu sagt til os de kun har hørt dårligt om dem..Er der nogle der ved noget om det?Eller har prøvet det selv?

ps hvor bestiller i andre mad fra, når det ikke må koste en bondegård???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Trine!

Allerførst velkommen til og tillykke med du skal giftes :)

Jo der har været en del skriverier om Kokken og Jomfruen, nogle har gode erfaringer med dem, andre ikke.

Prøv at søg nede i højre hjørne på kokken og jomfruen så er jeg sikker på der kommer masser af læsning til dig.

Knus fra Pernille

0

Del dette indlæg

Hej Trine!

Velkommen til, pas på det er vanedannende!!!! :heppe:

Mine erfaringer med Kokken og Jomfruen er udelukkende positive!!! :)

Vi prøvede dem den gang jeg blev student!! Samt været til to barnedåber hvor de leverede maden og senest serverede jeg til en venindes bryllup hvor vi også fik mad derfra!!!

Om dem kan siges at der ALTID har været rigelig af mad, specielt hvis man tager deres stegebuffet, beregner de ved 3 stege 300 g kød pr. pers og ved 4 stege 400 g. pr. pers. og så fremdeles.

Vi har selv bestilt dem til at levere mad til receptioen til vores bryllup på lørdag! :) Og her forventer jeg da at det endnu en gang er upåklageligt!!!

Håber at du ku bruge det til noget!!

Mange knuz Charlotte

0

Del dette indlæg

Hej Trine!

Allerførst velkommen til og tillykke med du skal giftes :)

Jo der har været en del skriverier om Kokken og Jomfruen, nogle har gode erfaringer med dem, andre ikke.

Prøv at søg nede i højre hjørne på kokken og jomfruen så er jeg sikker på der kommer masser af læsning til dig.

Knus fra Pernille

<{POST_SNAPBACK}>

Tak..jeg glæder mig også helt vildt, fik min smukke ring på igår, bruger den også som vielses ring...Har gået og ventet i 3 uger på vores ringe da vi ikke lige havde råd..det hele er jo dyrt...

ok det prøver jeg tak...

Hvor længe har du været bruger herinde...Sjovt at sidde og læse folks diskussioner og blande sig lidt ind imellem...og sikke mange gode råd..det er genialt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Trine!

Velkommen til, pas på det er vanedannende!!!! :heppe:

Mine erfaringer med Kokken og Jomfruen er udelukkende positive!!! :)

Vi prøvede dem den gang jeg blev student!! Samt været til to barnedåber hvor de leverede maden og senest serverede jeg til en venindes bryllup hvor vi også fik mad derfra!!!

Om dem kan siges at der ALTID har været rigelig af mad, specielt hvis man tager deres stegebuffet, beregner de ved 3 stege 300 g kød pr. pers og ved 4 stege 400 g. pr. pers. og så fremdeles.

Vi har selv bestilt dem til at levere mad til receptioen til vores bryllup på lørdag!  :) Og her forventer jeg da at det endnu en gang er upåklageligt!!!

Håber at du ku bruge det til noget!!

Mange knuz Charlotte

<{POST_SNAPBACK}>

ej jeg glæder mig til at høre hvordan maden så var...håber for jer at det bliver en succes. Vi har tænkt os at bestille det der totale arrangement som er 4 retters med vin og kaffe og fyldte chokolader..det er bare så billigt, at jeg er nervøs for kvaliteten....er du ved at have kriller i maven..der er jo ikke længe til...

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Har kun godt og sige om Kokken og Jomfruen, men det er måske lidt for populært efterhånden...

Vi holdte indflytterfest i juni og der fik vi mad fra JyskDiner som er et søsterfirma til Kokken og Jomfruen...

De har lidt andre retter, men til samme priser...

Jeg har også fået JyskDiner til en anden fest og der har begge gange været mere end rigeligt med mad.

Pøj pøj

0

Del dette indlæg

Vi er ved at undersøge menuer til brylluppet, og er kommet lidt i tvivl..Vi havde egentlig besluttet os for at bestille mad fra kokken og jomfruen. Vi har flere gange fået mad derfra ved begivenheder og har syntes det smagte glimrende...meeeen flere har nu sagt til os de kun har hørt dårligt om dem..Er der nogle der ved noget om det?Eller har prøvet det selv?

Hej Trine

Jeg har både fået god og dårlig mad fra Kokken & Jomfruen - derfor besluttede vi at det ikke skulle være dem der leverede til vores bryllup.

Vi har istedet bestilt mad hos en der hedder Niels (hjemmeside; www.godmad.nu) priserne er rigtig fine (vi skal give 180 kr for 3 retters menu + natmad) og det bedste er at kokken kommer ud i forsamlingshuset og sørger for maden og bliver indtil desserten.....og det koster ikke ekstra - desuden koster det ikke noget i transport - han kommer fra Virum og vi bor i Ringsted!!

Hilsen Camilla :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Trine

Jeg har både fået god og dårlig mad fra Kokken & Jomfruen - derfor besluttede vi at det ikke skulle være dem der leverede til vores bryllup.

Vi har istedet bestilt mad hos en der hedder Niels (hjemmeside; www.godmad.nu) priserne er rigtig fine (vi skal give 180 kr for 3 retters menu + natmad) og det bedste er at kokken kommer ud i forsamlingshuset og sørger for maden og bliver indtil desserten.....og det koster ikke ekstra - desuden koster det ikke noget i transport - han kommer fra Virum og vi bor i Ringsted!!

Hilsen Camilla :heppe:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Trine

Jeg er en af dem, der har både gode og dårlige erfaringer med Kokken og Jomfruen - flest gode. Men netop fordi det svinger sådan (hvilket du også vil se, hvis du læser de tidligere tråde), ville jeg ALDRIG tage chancen med dem til mit bryllup! Det kan måske gå at en julefrokost går lidt i hegnet mht maden, men IKKE et bryllup!

Derfor synes jeg du skal overveje det kraftigt. Jeg vil i stedet anbefale en kok/kogekone eller en lokal slagter, som selvfølgelig også kan lave fejl - men jeg mener bare at de hos K & J somme tider bærer præg af at være et kæmpe køkken med MANGE opgaver... og nogle gange opstår der fejl.

Pøj pøj med dit valg! :)

Carina

0

Del dette indlæg

Hej,

Velkommen til :sun:

Jeg har egentlig kun god erfaring med Kokken og Jomfruen.

Meeeen, jeg ville alligevel ikke vælge at få mad fra dem til mit bryllup, af den årsag, at deres mad ser lidt for 'almindelig' ud. Jeg synes, de mangler det ekstra, der hører til et bryllup.

Da jeg ikke kan se, hvor i landet du bor, kan jeg ikke rigtig anbefale nogle andre. Dog ved jeg, at man ofte kan få 'mad ud af huset' på diverse hoteller og kroer. Måske skulle du prøve at kontakte nogle i nærheden af jeres feststed. Tit er de slet ikke så dyre som man tror.

Kærligst,

Gitte

0

Del dette indlæg

[ Vi har tænkt os at bestille det der totale arrangement som er 4 retters med vin og kaffe og fyldte chokolader..det er bare så billigt, at jeg er nervøs for kvaliteten....

Hej !!

Og velkommen til !! Som der bliver sagt, er det vanedannende at bevæge sig rundt herinde !!!! Men for en gang skyld er det en god uvane !!

Angående maden: Vi havde også først bestilt maden fra Kokken og Jomfruen (samme tilbud som det I overvejer), men pludselig hørte jeg både skidt og godt om det, og så turde jeg ikke tage chancen !! Jeg ville ikke sidde på nåle under hele middagen, og være nervøs for, om der var nok, om det smagte godt nok osv. osv. !!

Derfor afbestilte jeg maden, og har i stedet fået 2 af kantinedamerne fra mit arbejde til at lave mad til os!! Så selv om det er blevet lidt dyrere, så har jeg fået ro i sindet, og kan koncentrere mig om festen i stedet for maden !!

Jeg ved, at der er en herinde, der har tilbudt, at hun gerne vil lave mad - skal lige finde hendes indlæg, så vender jeg tilbage !!

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Så er jeg tilbage igen!! Nu fik jeg bekræftet det jeg mente, jeg kunne huske !! Nemlig at Zunshine har tilbudt sin ekspertise, når det gælder maden til brylluppet !!!

Linket er her:Zunshine mad til bryllup

Knus fra Redhead

<{POST_SNAPBACK}>

tak for det det vil jeg lige lure på...ja vanedannende det er det, det første jeg gjorde var at tænde computeren for at se om nolge havde svaret..men hyggeligt er det da :heppe:

0

Del dette indlæg

Vi fik mad fra kokken & jomfruen til vores bryllup d. 17 juli og det var kanon godt mad.

Vi havde bestilit deres stegebuffet (rejecocktail, 3 slags kød med flødekartofler, kartoffelsalat, alm salat, speciel konditorislagkage)

Natmad havde vi pølsebord også fra dem.

Det var bare kanon godt alt maden og det blev rost meget

0

Del dette indlæg

hej Trine!

Hvor længe har du været bruger herinde...Sjovt at sidde og læse folks diskussioner og blande sig lidt ind imellem...og sikke mange gode råd..det er genialt

jeg har været bruger her siden august 03 (uha det er over et år :) ) ja man får så mange gode råd her...... bar' spør løs ;)

knus Pernille

Redigeret af p.nille
0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har virkelig dårlig erfaringer med kokken og jomfruen. Vi skulle have mad derfra en gang og skulle have nogle halve bagte kartofler - og der sad stadig jord på. Der var kun lige kød nok, og det syntes jeg ikke er så rart. Stykkerne blev meget tyndt skåret så der var til alle.

Men om det bare lige var os der var uheldige vides ikke.

Held og lykke med jeres bryllup :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Trine - og velkommen til. :mellow:

Jeg har tidligere spurgt efter samme erfaringer hos dem herinde, og skriver derfor lige et link ind til den tråd, så du kan se den her:

Kokken & Jomfruen - erfaringer.

Vi har overhovedet ikke besluttet endnu, hvem vi bestiller mad hos, og jeg har ikke slettet Kokken & Jomfruen fra listen, men vi undersøger alle muligheder lige nu.

Knus Jane :hjerte:

Redigeret af jane-san
0

Del dette indlæg

Hvis du beslutter dig for at bestille derfra, skal du være opmærksom på om al maden bliver leveret.

Jeg har været til 2 fester hvor der første gang manglede grøntsager, og anden gang var der hverken forret eller kød.

Det er god mad, men de leverer til mange, og derfor sker det at de glemmer at pakke al maden i bilen!!

Maibrit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Trine - og velkommen til.  :mellow:

Jeg har tidligere spurgt efter samme erfaringer hos dem herinde, og skriver derfor lige et link ind til den tråd, så du kan se den her:

Kokken & Jomfruen - erfaringer.

Vi har overhovedet ikke besluttet endnu, hvem vi bestiller mad hos, og jeg har ikke slettet Kokken & Jomfruen fra listen, men vi undersøger alle muligheder lige nu.

Knus Jane  :hjerte:

<{POST_SNAPBACK}>

hej jane!!jeg har lige talt med en kollega idag som fortalte om en episode hvor kokken og jomfruen leverede kød der var brændt og da de åbnede låget til leverings boxen stank det virkelig slemt...jeg har selv tjekket www.godmad.nu idag pga en herinde sagde jeg skulle prøve det...det er lidt dyrere men stadig gode priser og lyder lækkert!!!

0

Del dette indlæg

Hej Trine.

Jeg ved ikke hvad jeg skal svare dig mht. kokken og jomfruen.

Jeg har oplevet at skulle servere til en konfirmtion, og der var ikke mad nok!! - jeg ser nok på problemet på en anden måde, da jeg selv er kok, og ikke kan acceptere at der ikke er mad nok.

Jeg vil kun fraråde dig at bestille det hos K&J,.... men det er jo ikke min beslutning.

Hvor i landet bor du?? for så kunne vi jo evt. snakke sammen, så kunne det være jeg kan lave maden til Jeres bryllup.

Med venlig hilsen

Ea.

PS. stort tillykke med brylluppet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer