Mia S. Thuesen

Hvor kan jeg få stor mængde chokolade til favorboxes?

12 indlæg i dette emne

:help:

Vi skal have favorboxes str. ca. 5x5x5 i sort, med hvid og mørk rød bånd på og så skal bordkortet hænges ved. Temaet er stilrent med hvid duge, sølvstager og mørkrøde roser, og sorte bordhæfter m hvid/mørk rød bånd

Jeg leder nu efter chokolader til at fylde i æskerne, syntes at de røde chokolade hjerter er ret dyre (set dem til omk 2,50 kr pr stk!) Nu er jeg ude i om vi evt bare skulle købe kæmpe poser M&M´s i tyskland og fylde i, for vi har jo omk. 60 favorboxes der skal fyldes... og også et budget :o)

på forhånd tak for jeres hjælp.

ps har prøvet at vedhæfte billede men får bar og vide filen var for stor - what to do??

Redigeret af Mia S. Thuesen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal det være noget bestemt chokolade?

Hvad med at købe nogle Merci æsker og så giv hver gæst en stang chokolade?

Vi havde lavet personlige chokolader men de var for store til vores æsker...

Pøj pøj med det :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hva koster de M&Ms i tyskland hva besluttede du dig for????

Jamen vi fik købt ca 9 poser M&M´s med peanuts i tyskland sidste weekend og der var tilbud på 3 poser for 59.95 kr så det var da fedt. Så i næste uge skal favorboksene fyldes og der skal bånd og bordkort/navneskilt på... Vi er snart klar til den store dag :o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er også mange penge. Men jeg bruger dem til favor boksene som det eneste samt to citater fra vores datter om bryllup... pakker dem fint ind i celofan. Så det blit 1000 inkl for ee bokse og det er ca 70 syntes ikke det er galt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer