LEAntropisk

Skal, skal ikke?

30 indlæg i dette emne

I så fald har jeg misforstået nedenstående, men mandlig eller kvindelig sanger så ville jeg da høre vedkommende inden og ikke bare acceptere at få en tilfældig sanger ud fra et bureau.

Jeg vil meget gerne have, at det er en mand med guitar der skal spille, da det vil lyde så godt til det nummer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brylluppet og festen er i Aalborg.

Jeg har ikke ønsket nogen specifik sanger.

Jeg vil jo selvfølgelig gerne at det kommer til at lyde perfekt, så det kan da være jeg ender med at slå til. Bum bum.

Hvilken sang er det? Jeg har gået på seminariet med en fyr der er mega god til at både synge og spille guitar. Han har optrådt for mange til noget Musik liv- koncert. Skal jeg spørge ham om han vil/kan den dag?

0

Del dette indlæg

kan da få min søster til at optage en lydfil, så du kan høre hvordan hun synger.. :wink: men ville da være perfekt hvis Musenberg kan finde en til dig, som er ligesom du drømmer om.. :loveshower:

0

Del dette indlæg

Vi havde en gospel sanger i kirken, der sang Du er.... Det var bare så super godt og gjorde helt bestemt det hele til noget ekstra særligt - og det fremkaldte tårer hos mange (meget smukt og følelsesladet). Prøv at finde noget billigere (og er det ikke muligt er det penge godt givet ud IMO)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brylluppet og festen er i Aalborg.

Jeg har ikke ønsket nogen specifik sanger.

Jeg vil jo selvfølgelig gerne at det kommer til at lyde perfekt, så det kan da være jeg ender med at slå til. Bum bum.

Hvilken sang er det? Jeg har gået på seminariet med en fyr der er mega god til at både synge og spille guitar. Han har optrådt for mange til noget Musik liv- koncert. Skal jeg spørge ham om han vil/kan den dag?

Det må du da rigtig gerne.

Det er den 3. August i Aalborg. Sangen er first Day of my life med bright eyes

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer